hey brabbel: is het eindelijk zover. Je mag beginnen. Ik ga voor je duimen dat met deze ronde eindelijk je wens in vervulling mag gaan. Heel veel suc6 met alles. Ik blijf je vorderingen volgen. Liefs Dancer
Alle lieve schatten, enorm bedankt! Doet me goed dat ik zoveel steun krijg van jullie! Love you all!!!
Het begint een beetje te rommelen van onder........... Zo te voelen zit de ongi er aan te komen. Tenminste dat hoop ik! In de MMM heeft mijn lichaam meerdere kunstjes vertoont, waardoor ik nooit zeker kon zijn van de krampjes, zeertjes en pijntjes. Hihihi, niet echt nuttige info ofzo, maar ik dacht ik deel t ff!
Hallo meiden, Kan ik hier een ook meelezen/schrijven? Vandaag nl van de fert.arts te horen gekregen dat wij in aanmerking komen voor de IVM studie. Niet verwacht gezien onze 2 eerdere ICSI trajecten. Ben nu wat meer aan het inlezen.
Brabbel: we zijn inmiddels weer een paar dagen verder. Hoe is het nu? Is je ongi al doorgebroken of ben je nog steeds in afwachting? Hier alles in orde. Gisteren naar de verloskundige geweest. Hartje weer horen kloppen (en mijn vriend heeft het opgenomen op zijn telefoon en later naar mijn telefoon doorgestuurd). Verder was de verloskundige vergeten per fax een uitgebreide 20-wekenecho (daar heb je recht op na bijv. een ICSI-behandeling) naar het UMCG te versturen. Dit heeft ze dus alsnog met spoed gedaan gisteren. Nu afwachten wanneer ik de 20-wekenecho heb. Mijn vriend is vandaag begonnen met het sausen van de muren van de babykamer....Ik had er al een hard hoofd in. Vriendlief heeft helaas de beschikking over twee linkerhanden.... En ja dus, na een paar keer strijken met de sausroller, gaf hij de moed al op. Er zat meer saus op hem dan op de muur! Nu komt zijn zus (de saus- en schilderexpert) morgenochtend de klus even snel klaren bij ons.
Esser,natuurlijk mag je mee schrijven en-of lezen. Wil je ook nog iets over jou verleden vertellen?? Ik hoop dat IVM ook voor jullie de uitkomst gaat zijn! En vooral omdat je al 2 keer ICSI heb gehad. Ik duim voor jou mee, dat wij samen bij het slagingspercentage van IVM gaan horen! Be Happy, darling!!!!!!! Wachten nu tot 20 week echo, SPANNEND! Wat gaan ze dan nog extra bekijken, behalve het "gewone"? En de kamer al klaar maken, echt leuk lijkt me dat! Hoe staat het ervoor met pijntjes-zeertjes-kwaaltjes??? Miek74, heel erg bedankt. Fijn dat je mee duimt! ========================= EGO, Mannetje en ik zijn vandaag samen naar Tilburg geweest. We waren allebei nog nooit in dat ziekenhuis geweest, en dan konden we allebei even kijken waar we precies moesten zijn. Het is een fijn, schoon, en net ziekenhuis. Dat ziekenhuis is veel mooier, moderner, en makkelijker dan het ziekenhuis(huizen) waar we nu onder behandeling waren. Toch fijn om er samen even rond te kunnen kijken,dan weet mannetje ook waar hij mijn eitjes af mag leveren. Het belangrijkste nieuws van vandaag: Een half uurtje geleden ongesteld geworden. YEAH! Ik lig nu lekker met de beentjes omhoog in bed, met laptop op schoot. Ik ga maandag meteen bellen voor een afspraak voor de uitgangsecho. WE GAAN ERVOOR!
Jooehoe nu ga je echt beginnen... Superspannend. Ze zijn het helemaal aan het verbouwen In Tilburg. Maar de gangen zijn echt al helemaal opgeknapt. Ben je boven bij de fertiliteit gaan kijken? Het wachtkamertje stelt niet veel voor. Je hoeft je ook niet te melden ze roepen je vanzelf naar binnen toe. En de artsen en verpleegkundigen zijn zooo lief, echt waar. Succes meis
Ja, ik ben idd boven bij fertiliteit geweest. Die gang waren ze ook aan het verbouwen, maar gelukkig 2 lieve zusters die ons even de kamers hebben laten zien. Was eigenlijk dicht voor patienten, moest eigenlijk helemaal omlopen naar andere kant van het ziekenhuis. Maar naar ei/productieverhaal, heel lief meegelopen en laten zien waar we dan moesten leveren. Fijne eerste kennismaking met zusters in Tilburg!!! En over wachtkamertje: is maar klein. En in ons ziekenhuis hadden ze al verteld dat je daar gewoon plaats mag nemen, en dat ze je komen halen. Kan soms wel verwarrend zijn als je gewend bent om te melden. In iedere geval een fijn gevoel bij het ziekenhuis, dat vind ikzelf wel heel erg belangrijk. Is een gevoelskwestie.....
Ja meestal moet je je ook melden daarom dacht ik laat ik het even zeggen Je gevoel is erg belangrijk idd. Ja ze zijn echt heel lief daar. Fijn dat ze je meteen vanalles hebben laten zien.
Ooooh, spannend Brabbel!!!! En wat fijn te lezen dat je er een goed en fijn gevoel bij hebt. Vind het ook zo spannend voor jou hoe je het gaat ervaren en vooral: of het 'm gewoon in 1x gaat worden en dat jij weer een bewijsje gaat zijn dat IVM werkt! Ga keihard voor je duimen kanjer! Op naar een Konijnvol 2011 Kuss!
Dat is spannend Brabbel, dan gaat het echt beginnen morgen, ik ga voor je duimen, had je bij IUI altijd snel goeie follikels of duurde het wat langer?
Met Clomid ging het allemaal wel goed, alleen PUREGON---> :x ! Eerste ronde gewoon geen groei!! Dat duurde lang toen, maar 2e cyclus met Puregon ging goed, en 3e was op schema. Puregon was wel liever voor mijn lichaam dan Clomid. Het is wel een voordeel dat ik nu maar 3 dagen (ongeveer) een flinke hoeveelheid Puregon moet spuiten, 150eh per keer. Voor IVF is dit echt weinig, weet ik, alleen voor Brabbel is dit veel.....
lieve brabbel ik wens je super veel suc6 morgen en hoop dat de puregon zijn werk goed heeft gedaan. En ik blijf je natuurlijk volgen. dikke knuf van mij
@brabbel: in het mck beginnen ze normaal ook maar met 100eh puregon hoor. (ikke was uitzondering gezien aantal eh met de iui). En je weet het toch nooit per cyclus, kijk maar eens naar zeehondje. De ene keer 19 voor ivf en nu ook maar 3 of 4. Hopelijk groeien er een mooi aantal, schijnt er ook aan te liggen hoeveel er klaar liggen morgen.
Even een keer reageren op je eigen topic! Wat fijn dat je eindelijk an start mag gaan! Ben zo benieuwd hoe de IVM gaat verlopen en hoe het precies werkt enzo!!! En idd, zonnetje schreef het hierboven al, je weet nooit hoe je reageert op de hormonen. Heel veel succes morgen bij de uitgangsecho, spannnd hoeveel eitjes er al klaar liggen.