Nieuw jaar, nieuw begin starters 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Dubbel, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbel

Dubbel Actief lid

31 okt 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Zijn er nog meer mensen die in januari 2015 gaan starten met Clomid?

Groetjes

2. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ja! Ofja, ik ben vandaag begonnen haha..

3. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Ik heb geen clomid maar spuiten omdat er lactose inzat maakt dit uit?

4. Silvana85

Silvana85 Lid

16 sep 2014
    97
    1
    8
    NULL
    Coevorden
    Hallo dames,

Mag ik ook met jullie mee komen kletsen? Ik zit momenteel aan de Provera en verwacht volgende week ergens te kunnen starten met de eerste tablet Clomid. Ik vind het erg spannend allemaal.

Groetjes Silvana

5. Silvana85

Silvana85 Lid

16 sep 2014
    97
    1
    8
    NULL
    Coevorden
    @Ananas: gaan jullie het naast het gebruik van Clomid op de 'natuurlijke manier' proberen? Of wordt het IUI vanwege het zaad?

@MyWish: Wat mij betreft ben je hartstikke welkom :D Bedoel je trouwens dat je geen Clomid mag vanwege de lactose? Voor jou is spuiten dus eigenlijk de eerste stap als ik het goed begrijp?

6. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hallo dankjewel , nee 1 e ronde werkte het wel 2 e niet toen merkte ik er van alles van buikpijn moeilijk naar de wc en bleek er lactose in te zitten dit word mijn eerste rond met spuiten ben vandaag ongesteld geworden maandag naar de gyn ben benieuwd
    Groetjes

7. Miss Shortie

9 aug 2014
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, mag ik ook meekletsen? Komende maandag (5 jan) hebben we onze 1e afspraak bij de fertiliteitsarts we krijgen dan ook uitslag van zaadonderzoek. Verder weet ik niet zo goed wat ons te wachten staat. Hoop gewoon dat zaaduitslag goed is. We zijn inmiddels ruim een jaar bezig, de wens was er echter al veel langer maar moesten we steeds uitstellen omdat ik enorm veel rugklachten had. Uiteindelijk ben ik geopereerd en konden we 'beginnen'. Maar ja..tot nu toe niks...helaas. Ik weet niet zo goed waar ik op moet hopen...hoe gingen die eerste gesprekken bij jullie?

8. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.515
    13.803
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik ga juist stoppen met Clomid, maar als jullie vragen hebben zijn jullie welkom hoor! Dan het best even een pb-tje gezien ik niet zeker weet of ik dit topic echt zal gaan volgen..

De beste wensen nog allemaal!

Een vraag voor Silvana: waarom wEl Clomid terwijl je geen PCOS hebt? Die snap ik niet zo goed... ben benieuwd :)

9. Silvana85

Silvana85 Lid

16 sep 2014
    97
    1
    8
    NULL
    Coevorden
    @hummeltje: omdat ik na het stoppen van de pil nog geen natuurlijke menstruatie heb gehad. Mijn eierstokken en bloedwaarden laten daarentegen geen PCOS-beeld zien. Alles ziet er dus goed uit, alleen mijn eitjes komen niet voldoende tot rijping. Vroeger had ik wel een normale cyclus, dus ik vermoed dat mijn lichaam van streek is van het pilgebruik.

@Miss Shortie: wat vervelend dat jullie zolang hebben moeten wachten om te kunnen starten. En dan nu ook al een jaar bezig zonder succes. De eerste gesprekken stelde bij ons niet veel voor. Veel vragenlijsten invullen, bloedprikken en een echo maken.
    Zijn er bij jouzelf ook al dingen onderzocht of enkel het zaad van je man?

10. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Silvana; Voorlopig nog even zelf proberen, totdat vl zijn tweede zaadonderzoek heeft gehad, deze krijgt hij ergens begin februari.

Morgen weer naar het ziekenhuis om te kijken of het wat heeft gedaan!
    Hebben jullie trouwens bijwerkingen gehad?

Miss Shortie: Wat vervelend van je rug! Onze eerste gesprekken stelde ook niet zo heel veel voor.

Mywish; Tuurlijk ben je ook welkom! Succes morgen!

11. Leaf

Leaf Niet meer actief

Ik ben gister begonnen met clomid 50mg! Na bijna een jaar niets. Eindelijk eens vooruitgang (hopen we dan maar).
    Ik lees mee!

12. Miss Shortie

9 aug 2014
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties.
    Bij mij hebben ze een echo gedaan. Ze zei dat ik waarschijnlijk de eisprong al had gehad...die heb ik dus mooi niet opgemerkt tijdens de ovulatietesten. Voor de rest leek het in eerste instantie goed. Vrijdag moet ik weer bloed prikken om progesteron te meten.

De zaadkwaliteit van mijn man was net 'beneden gemiddeld'. Ze had het over 13 miljoen ipv 15 miljoen. Hij moet dus nog een keer maar omdat hij koorts heeft gehad duurt dat nog 3 maanden! Daar baalde ik wel van!
    Vond dat we weinig info kregen...wat is 13 miljoen? Als dat 'onder gemiddeld' is, wat is dan de ondergrens? En hoeveel moet het zijn als het 'goed' is? Hebben jullie enig idee?

Was beetje teleurgesteld want had echt het gevoel dat er niet veel ruimte was om vragen te stellen...ze had nogal haast. Maar goed...misschien had ik wel te veel verwacht van zo'n eerste afspraak?

13. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik wil graag met jullie meekletsen als dat kan?
    Morgen hebben wij ons intakegesprek in Dusseldorf.
    Vind het super spannend. Wij gaan het ivf/pgd traject in, omdat ik een grote kans heb op kindjes met downsyndroom. Heb zelf namelijk een milde mozaiek vorm, maar heb er verder geen last van.
    Ik weet er nog allemaal niks van, dus zal nog een hoop leren van jullie die al wel met hormonen en spuiten bezig zijn.

Groetjes

Deel Deze Pagina