Na 6 jaar wachten, 6 keer iui en 1 ivf behandeling kom ik me hier ook melden. vandaag kregen we het bericht dat we zwanger zijn. We zijn helemaal dolblij en supergelukkig. Eerste week van April gaan we voor de eerste echo. Veel liefs Lydia
Nogmaals: JOEHOEEEEEEEEE Van harte meid...ik weet zo precies goed hoe je je voelt nu.... Heel raar he! Maak gauw een mooie banner meid! Knuffels Elmo
JIPPIE! Van ganser harte PROFICIAT! Meid jij geeft me weer hoop! Heb je nog wat HCG over? Elmo, Eva en Jij....Wie volgt? Geniet er maar fijn van! Het is je gegund! Liefs Marjo
Hoi Lydia, Ik heb je gevolgd op het IVF topic en las net het bericht dat je zwanger bent! Wat fantastisch om te horen dat jullie wens in vervulling is gegaan. Langs deze weg wil ik je van harte feliciteren en wens je heel veel geluk toe! Liefs, Mirjam
super Lydia.... aangezien ik hoop dat wij ook in dat traject mogen komen heb ik je nauw lettend gevolgd op de ivf en icsi onderwerp! Echt bizar hoe je gaat meeleven met iemand....dus wederom van een onbekende proficiat lekker genieten met je man! liefs nina
Lydia proficiat en geniet ervan. Ik ben er deze week ook achter gekomen dat ik zwanger ben (5 weken en drie dagen). eerst afspraak bij verloskundige op 4 april. Groetjes, Jol