Penseel ik woon ook tegenover de bieb en trambaan ik ga je een pb sturen! Nikki dank je wel! En mijn nieuwe verliefdheid : Hij is 25 papa van een hele leuke dochter van bijna 5. Onwijs lief en zorgzaam en hij is super lief voor mij en mijn kindjes! De jongens zijn ook echt dol op hem! (hebben elkaar een paar keer gezien ging onwijs goed!)
Dan weet ik nog niks!! Kom sappige details graag Liefde op het eerste gezicht? Heeft je vriendin jullie gekoppeld?
Oké oké. Ik was een weekend bij mn vriendin zij zat met hem te appen. Ik zag zijn foto en zei dat ik het wel een leuke jongen vond. Had slokje wijn te veel op dus ging hem opzoeken op fb en had hem toegevoegd. Dag later ging ik met haar mee naar die klant ( en ik wist niet dat hij hem ook kende ) En toen zat hij daar op de bank. En toen was ik verlegen en durfde ik niks te zeggen en zo. ( ik ben nog nooit zo verlegen geweest! ) Hij heeft me die avond thuis gebracht en toen ik de auto uit stapte had ik enorm de vlinders in mn buik! En dat bleek wederzijds te zijn! En toen zijn we wat vaker gaan afspreken.. Keertje met de kinderen naar de dierentuin geweest was echt onwijs leuk! *mist hartjes ogen* Dus ja liefde op t eerste gezicht en geen gekoppel
Je hebt het hartstikke goed gedaan. Ben zo trots op hoe je alles aanpakt!! Wees gelukkig! Dat verdien je! Op naar een prachtig 2015!!! Dikke kus en knuffel
Wat ontzettend leuk om te lezen. Ik wens je een prachtig 2015 (en verder) toe. Geniet van je verliefdheid, je mannen en je mooie huisje.
Ik wens jou heel veel geluk nu en in de toekomst, ik hoop dat je nog lang kunt genieten van het heerlijke gevoel van verliefdheid. Ik denk dat je het heel erg verdiend... Pluisje
Wist niet dat jij en je inmiddels ex uit elkaar waren dacht altijd dat jullie een erg goede relatie hadden samen! Ik wens je een heel gelukkig 2015 toe met je nieuwe vriend en kindjes, het is je gegund