Jeukt het? Voelt het warm aan? Kun je ergens een beet van een beestje ontdekken? Hoe voelt je kind zich, koorts, buikpijn?
Bultjes erbij? (zie ik niet zo goed op de foto) Ik dacht namelijk aan netelroos, zag er bij mij net zo uit geloof ik...
Hij zegt wel dat het jeukt idd, voelt ook warm aan waar het rood is zelf heeft hij geen koorts en voelt zich gewoon normaal.
Is het aan één zijde en loopt het op de rug door totaan de ruggegraat? Lijkt op gordelroos. Kijk daar mee uit, want dat is besmettelijk.
Zou kunnen. Dat had mijn man ook eens, maar dan zou je denken dat het het hele contactgebied van dat kledingstuk beslaat en niet alleen een stuk buik. Maar ik denk zo van het plaatje te zien dan inderdaad allergische reactie.
Ik heb het ook 1x heel heftig gehad toen breide het uit over mijn hele lichaam en begon ook op mijn buik. Een lauwe douche hielp tegen de jeuk, misschien nog een tip om te doen. Daarna heb ik het nog een aantal keren gehad alleen op mijn armen. Wat zei de huisarts?
Dit is volgens mij netelroos als gevolg van een allergische reactie. Pilletje cetrizine of loratadine nemen (ff lezen of die kunnen voor kids). (sowieso ff huisarts contacten)
Netelroos. Heb ik zelf ook. Koelen met koude handdoeken, dan gaat de jeuk weg. Netelroos moet binnen na een tijdje, dus dezelfde dag, nog weg trekken. Trekt t niet weg vandaag dan kan t ook gordelroos zijn maar gordelroos worden wondjes/korsjes dus daar zie je t verschil in. Netelroos hoeft niet altijd van een allergische reactie te komen. Ik krijg t van de warmte.
Heb de huisarts nog niet gebeld, wilde eerst even overleggen met mijn vriend aangzien hij verder nergens last van heeft.