Hallo dames, Wie heeft er ervaring met virtual spinning in de sportschool? Vooral Basic Fit en Fit For Free bieden dit aan. Wat zijn de voor en nadelen? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
De sportschool waar ik spin heeft het niet. Lijkt mij erg leuk, dat je nog meer gemotiveerd wordt. Maar of dat zo is, weet ik dus niet.
Mijn sportschool heeft het dus ook niet. Met instructeur bevalt op zich goed. De grote ketens doen wel virtual spinning. Een abonnement bij een keten is goedkoper dan wat ik nu heb. Maar dan ga ik de instructeur missen en weet niet of virtual spinning leuk is.
Maar basic fit en fitforfree hebben toch ook groepslessen? Betaal je 20 euro per maand of wil je perse spinning?
Ja, ik wil graag spinnen. De andere groepslessen passen niet bij mij. In de loop van tijd alles al eens geprobeerd maar ik ben helemaal niet ritmische en dat heb je vaak nodig. En ik vind andere groepslessen te soft, niet echt moe na afloop. Met spinnen kan ik me goed moe maken.
Soms zie ik wel mensen het doen hoor , wat ik zie is best pittig maar denk dat het wel anders is misschien eens binnenlopen bij een vestiging en vragen of je even mag kijken naar hoe zo´n les eruit ziet? Volgens mij gaat er elk uur een nieuwe dvd in..
Ja, kan ik wel eens doen, even binnenlopen. Wel las ik op de Basis Fit pagina dat ze niet aan een "proef" bezoek doen. Dat is wel jammer. Bij welke sportschool ben jij? Bevalt het daar?
O wat raar, dat is het nare het is zo onpersoonlijk. Ik heb bij fit for free gezeten, nu opgezegd omdat ik voorlopig er echt geen tijd voor heb. Hier heb ik wel eens mensen rondgeleid zien worden om eerst te kijken dus ik zou gewoon naar binnen lopen.
Wij hebben het in sportcity ook, nog niet mee gedaan...maar ben niet zo van het fietsen... Lijkt me wel leuk om eens te doen