Ik heb een tijdje terug een pony laten knippen. maar helaas ging dat ook erg krullen en ik had ook een kruin die niet mee werkte. ik heb een mini styltang dus dat was wel makkelijk en snel gedaan. jammer dat mijn haar bij het minste of geringste weer terug springt de krul in. dus zodra het iets vochtig is buiten was heel me kapsel naar de K&%#*. dus ik doe het niet meer. zeker in de winter als het veel vochtig is buiten was het drama. daarbij omdat het korter was ging het nog sneller alle kanten op :O heb namelijk slag in lang haar en krullen in kort haar Ik wil je niet ontmoedigen. want ik vind het een heel gaaf en stoer idee! maar hou er rekening meer dat het geen ideaal model is als je slag of krullen heb. dan zou ik denken dat zoiets juist wel weer gaaf is. een soort van gelijk idee. kan natuurlijk op eigen manier uitgewerkt worden! maar als je een keer minder tijd heb of het vervelend weer is hoef je je geen zorgen te maken over je model. en dan zou je eventueel kunnen stylen om te proberen. misschien is dat ook leuk dan heb je extra afwisseling
Ik heb het zo laten knippen, ongeveer een jaartje terug. Ik heb heel dik haar met slag, maar eenmaal gestijld bleef het zo een paar dagen goed zitten. Het kostte wel meer tijd dan een staartje, maar dat is met alles zo toch? Ik ben ook makkelijk, probeer het gewoon, groeit vanzelf weer aan.
Dat kapsel heb ik ook al een paar keer voorbij zien komen kleinegup. Ook heel leuk! Wil eigenlijk gewoon zeggen, piep it en ik doe t! (Whaha er stond f.u.C.k it...mag t zo wel?) Maar aan de andere kant word ik helemaal kierewiet van de meningen die t niet leuk vinden of niet praktisch en dan ga ik weer twijfelen. Kerst enz komt eraan dus mn moeder komt weer met 10.000 foto's aan en dan sta ik daar straks op met mn poedelkop 😂