Geweldig verhaal dit. Fijn dat er zulke mensen als jij bestaan. Echt heerlijk dat de poes nu weer een lekker warm huisje heeft.
Wauw.. Darco is een mooierd.. En hij lijkt op onze scoobie.. Alleen is Darco en mannetje en Scoob een vrowu
hij is idd lief en mooi hij heeft alleen geblazen natuurlijk wel te begrijpen , er veranderd zo veel voor hem aan z'n buik en z'n staart mogen we dus niet komen! hij heeft ook aan z'n lip een litteken en aan z'n oortje een snee .. zo aan de zijkant volgens mij heeft hij gevochten, we gaan morgen naar de DA om te zien of alles wel in orde is met hem verder gaat het nog steeds prima .. hij voelt zich al wat rustiger en heeft de sofa eigen gemaakt.. hij ligt er nu lekker in te slapen de deur staat open dus als hij wil kan hij een wandelingetje maken doorheen het appartement groetjes
aaah wat een poepie, hij kijkt wel lief uit zijn ogen dus die komt wel bij hoor, straks is het vast een heel lief aanhankelijk beestje! hij zit nu in ieeder geval lekker warm bij jullie
Zo, vandaag even alles gelezen en werd op een gegeven moment zelfs boos! Maaaaaaar toen kwam het hoor, jullie konden Darco halen. Wat fijn zeg en ik hoop dat het zo goed blijft gaan en steeds beter natuurlijk.
inderdaad een mooie kat zeg en zo te zien vind hij krioelen erg leuk. van die ogen kan je ronduit schrikken als je in het donker loopt en dat op je af ziet lopen ihiihhi
Hij is al goed thuis, ik had het zo snel niet verwacht .. hij zit niet meer onder de sofa maar ligt nu lekker bovenop .. Hij eet goed, en gebruikt z'n kattebak zoals het hoort Hij wandelt elke kamer in en uit en ook de kinderen mogen hem aaien Hij is zo lief!!! Alleen heeft hij een drupneusje, kan dat van de temperatuur verschillen zijn. Van heel koud naar warm? Ik hoop echt dat het beestje niet ziek is !!
o wat een mooi poes zeg ik hoop dat alles goed is met het beestje.. als je het niet vertrouwd met het neusje gewoon naar de dierenarts gaan hoor.. veel plezier ermee
Kan ook door de nieuwe situatie komen hoor. Onze katten hebben dat gehad na de verhuizing. Ging ook met niezen etc. Dacht nog even aan de niesziekte maar bleek niks aan de hand te zijn. Houd het wel in de gaten, maar ik denk gewoon dat het een beetje stress is.
Wat ben jij een goed mens!! Echt hoor!! Volgens mij gaat het met Darco helemaal goed komen. Hij voelt dat hij een "thuis" heeft nu. Een warm thuis.. Hij voelt zich welkom, en voelt dat jullie het goed met hem voor hebben.. Even dat neusje in de gaten houden, maar het kan idd van de stress komen..
drup neusje kan ook op een kleine verkoudheidje zijn. even op letten, mijn kat had het vorige week maar hij was te lang buiten geweest dus het kan inderdaad zijn omdat hij zolang buiten hefet gezeten. lekker dat het zo goed gaat jo,,
Gho hij is zo geweldig ! Ik vind het zo raar dat hij nooit een echte thuis had gevonden, zo'n aanhankelijk diertje Ik heb echt al een paar keer gedacht, dit is echt de ideale kater voor ons. Wat ben ik blij dat ik het briefje had zien hangen! Hij is al helemaal thuis, zo thuis zelfs dat hij vanmorgen gewoon bij ons op bed lag hij ligt er nu nog steeds op , ik denk dat hij z'n warme plekje heeft gevonden :-D Hij komt kopjes geven, volgt ons als we naar de keuken of living gaan. En kruipt bij iedereen op schoot, ook de kinderen alhoewel hij dus nooit echt contact heeft gehad met veel mensen Ons dharma begint stilletjes aan meer nieuwsgierig te worden ipv bang. Ze durft al in de zelfde kamer als hij te komen zonder veel om te kijken al is ze nog voorzichtig. Geen van beide heeft een teken gegeven dat het niet kon 2 katten in huis. Z'n druipneusje was niets ergs, gewoon de schommeling in temperatuur verder niets .. hij is zo gezond als een vis , al heeft hij in het verleden gevochten of is hij aangevallen geweest. We mogen hem binnenkort ook terug brengen om een chip te plaatsen, zo weten we zeker dat hij altijd bij ons blijft en mocht hij buiten geraken ooit, we hem zeker terug vinden Wat fijn dat iedereen zo meeleeft! groetjes Wendy
aah geweldig!! wat gaat dat snel he? dat wennen, kun je nagaan hoeveel behoefte dat beestje aan aandacht moet hebben gehad. ik ben blij dat het zo afgelopen is!