Dag meiden, hebben jullie dit ook? Het valt mij op dat ik meestal een boel getrappel krijg als ik mijn ipad met wifi aan op mijn buik houd. Ik doe er toch maar voorzichtig mee... Maar ben ook benieuwd of dit bij meer mensen het geval is? Groetjes!
Hier was het bij de iPad, of bij een schaaltje pinda's, of bij een boek.. Had niet zoveel met de WiFi te maken.. Gewoon een lekker mikpunt voor de kleine.. Bij de laptop schopte hij anders, die gaf ook meer warmte, dus dat deed ik dan ook niet.
En als je iets op je buik zet is het logisch dat de baby daar naar toe schopt idem als je je hand op je buik legt heeft geen drol te maken met wifi..
Mijn kindje reageerd onwijs sterk op de angelsound (hard schoppen en weg draaien waardoor de hartslag ineens ver weg is) Dit merkte de VK ook toen ze naar het hartje wilde luisteren. Dit komt door de geluidsgolven, maar Wifi geeft volgens mij niet zulke "golven" af.
Mijn dochter probeerde altijd de kat van mijn buik af te schoppen, haha. En de kat boos naar mn buik kijken....
Misschien heeft het meer te maken met dat je dan lekker rustig zit. Als ik zit of lig begint de kleine meid ook te trappelen. Met of zonder Ipad.
Hahahaha wat grappig. Nu vind ik het nog jammerder dat we wachten met het nemen van een kat tot de kleine een jaar oud is. Had het wel willen zien nu met dat geschopt. On topic: bij mij schopt de kleine heel veel als er iets op mn buik rust. Dit kunnen handen zijn, een boek, tas, bord, enz.
Bij mij schopt de kleine als er maar iets op mijn buik ligt, behalve bij handen. Hierdoor heeft mijn man de kleine nog niet gevoelt, alleen gezien.
Hier is ook alles de klos water op mijn buik zit, ligt of steunt. De tsblet, de kat en de kids. Moet er altijd om lacben maar heeft niet met de wifi te maken hoor.
thnx dames! Bij mij 't is echt alleen met wifi aan hoor! Ik zet wifi meestal uit bij het doen van offline spelletjes en dan gebeurt er niets, bizarrr. Pas als ik wifi weer aanzet begint de trappelarij. Dat van die kat trouwens, echt hilarisch!
Misschien dat het kleintje wat reageert omdat de iPad vaak ook wat warm wordt? Edit: zie nu je laatste reactie pas. Wat raar zeg