Hoi hoi Wie heeft er (net als ik) zin om in een nieuw kletsgroepje mee te kletsen?! Er zijn verschillende groepjes, maar ik wil graag beginnen in een nieuw clubje! Dus wie heeft er ook zin om lekker mee te kletsen over nod, ei en zwanger worden? Liefs Wolfje!
Hoi Hoi, Ik ben helemaal nieuw op dit forum en ben heel blij met een nieuw groepje want het is moeilijk om de andere groepjes te volgen. Ik probeer zwanger te raken en ben net een jaar gestopt met de pil maar tot op heden geen succes gehad, dus dacht ik laat ik eens het internet afstruinen en misschien me aan te sluiten bij een forum. Het blijft tenslotte lastig om er met anderen over te praten aangezien we het nog geheim willen houden voor de andere mensen. ik hoop dat het nieuwe groepjes een succes word grtz
Hi! Ik ben ook nieuw en vind het ook gezellig om mee te kletsen. Ik heb 22 oktober mn laatste pil geslikt en wij zijn nu bezig met de eerste ronde. Vind het super spannend en ook leuk om over te kletsen! Groetjes!
Welkom!!!! en succes!!! Welkom meid en klets lekker mee! AL een jr bezig lees ik, ondernemen jullie verder al plannen, bijv ha? hopelijk ben je snel zwanger! Altijd gezellig met jou erbij Stom van me om daarna ook direct weer weg te gaan he
Nod lijstje; 01-12-2010; Wolfje22 06-11-2010; DeniseG Mezelf er maar even bij gezet voor de laatste daagjes
Ik weet het niet, ik voel eigenlijk niets, heb alleen echt onwijs veel witte vloed Balen he, weer volgende ronde voor jou We gaan hier een roze topic van maken: Nieuw kletgroepje wordt roze hihi
Ik ga nu maar hopen dat 8 me geluksgetal is ben wel blij dat cyclus weer normaal is... hopelijk blijft het zo!!! Ik duim voor je!
Ik hoop het ook voor je, dit zijn idd betere cyclussen. Ik moet bij mij wel zeggen dat ik totaal niet met mijn wachtbankje bezig ben, veel te druk, morgen nieuwe auto halen (leuk leuk) vrijdag crematie van vriendje zijn oma (minder leuk) en een reorganisatie op werk. Mss helpt het wel hihi
Morgen nieuwe auto halen, zeker leuk kun je hem lekker testen haha! Gecondoleerd meid en sterkte vrijdag!!! Reorginisatie op werk, ojee ook spannend!
Die reorganisatie is zeker spannend, ik behoud zeker mijn baan maar waar en hoe Ik ben ook al echt de hele week uit aan het kijken naar die auto dus nu is het extra leuk. Vriendje had niet veel met zijn oma dus scheelt wel, maar zo'n crematie blijft verschrikkelijk