Nieuw kletsgroepje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    je leest ook wel eens dat je wat bloed kan hebben met je eisprong, mss was dat het wel bij jou. Ik heb nu weer die krampjes dus mijn ei zal binnen nu morgen wel springen. Straks toch maar weer klussen denk ik.
    Dat er niet mee bezig zijn is toch makkelijker gezegd als gedaan zeker als je vanalles voelt in je lichaam. En nu zo doordeweeks heb je toch veel tijd om hier rond te snuffelen en dat helpt ook niet echt hihi

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

denise; over het er niet mee bezig zijn; tell me about it! wordt niet goed van mezelf!
    ik start de pc neem me voor om niet op zp/bb te komen en wat klik ik als eerste aan; juist zp, ben ook veel te nieusgierig hoe het met iedereen gaat!

klusse meid!

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja Denise en Wolfje, dat gevoel heb ik ook!!!!!! Erg he, ik probeer ook wat afstand te nemen maar ja.... tis ook zo gezellig hier he! :)

Ik ga ook meer afleiding zoeken in andere dingen, leuke dingen doen met vrienden enzo... niet alleen met zwanger worden bezig zijn want dat heeft tot nu toe ook nog geen positief resultaat gehad bij mij. Ik maak mezelf er alleen maar gek mee. En heb er af en toe een boze man door. Zorgt bij ons voor teveel spanning. ;)

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dat afstand nemen valt niet mee maar ja we zijn ook zo gezellig met elkaar;)

5. Zeepaardje

twinklestar; ja nou idd!

Msrock; hier ook soms gedoe met manlief hoor omdat ik er teveel mee bezig ben en heb door dit forum afsluit...pff

6. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Vriendje heeft hier gelukkig geen last van spanningen, hij vind eigenlijk alles prima. Wilt nu al naar de huisarts om alles te laten testen bij hem, maar dat hoeft natuurlijk nog niet hihi

7. Zeepaardje

denise; wel fijn dat hij het wil hoor! misschien als je (hoop het niet) 2rondes verder ben, na kijken kan tenslotte nooit kwaad;)

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ja mss kunnen we dan naar de ha, we zijn dan 9 maanden bezig. Maart is alweer een jaar, hoop niet dat het zo ver komt.

En jij, wanneer stao jij naar de ha?

9. Zeepaardje

ik heb echt geen idee of en wanneer ik na de ha stap, moeten we het samen maar eens heel goed over hebben!

10. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Het is en blijft een moeilijk en gevoelig onderwerp, ik hoop echt dat het snel raak is voor jullie, vooral omdat we al heel lang dezelfde topics rondhangen

11. Zeepaardje

Ja echt he?! Overal komen we elkaar weer tegen, maar vind het fijn dat het goed klikt!

Heb van de week ook al discussie gehad in een ander groepje die vond 8 rondes niet lang, is het ook niet, maar ja je hoopt toch eerder zwanger te zijn en wij zijn alweer bijna 10mnd bezig... pff

maar Hopelijk zijn we idd allen snel zwanger ,dat zou geweldig zijn!

12. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ja erg jammer dat sommige meiden zo reageren.
    Als je iets wilt, dan wil je het gelijk en niet pas na 10 mnd of langer.
    Wij zitten nu ook bijna aan de 8 maanden en ik vind het lang zat, als is het klussen geen ramp hihi.

13. Zeepaardje

daar heb je gelijk in;)

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dacht zal ons maar is even naar voren halen we stonden zo zielig ver weg:p

15. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja het klussen is wel leuk, al deden we dat toch al vaak hahaha!!!! :p Ow ow!

Maar ja is wel zo, als je iets wil moet dat het liefst zo snel mogelijk. Dat gevoel heb ik ook hoor! Je hebt over dit geen controle en dat is zoooooo frustrerend!!! :x:)

16. Zeepaardje

hoi hoi ben weer terug!

17. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Hai Wolfje
    alles goed?
    en en en hoe voel je je?
    want ik had gelezen dat je ook 2 pendels voor dec hebt gekregen
    dus ben erg benieuwd

18. Zeepaardje

babyboom; ach ik heb al zoveel pendels gehad helaas...

maar roze verlies is begonnen dus denk dat deze week ergens ronde 9 in zal gaan...

verder gister eind van de middag thuisgekomen, direct naar ha post heb oorontsteking...

vanmiddag naar me ouders gegaan en heerlijk met de hele familie uit wezen eten, super!

19. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Jij hebt het lekker druk gehad maar wel gezellig:D

Nee :( en ik hoop zo op Rose...
    even aankijken nog hoop het alsnog
    en wat erg zo een oor ontsteking beterschap

20. Zeepaardje

tja ik hoop ook erg op roze, maar denk dat het voor mij niet meer is weg gelegd:x

afwachten maar

ja was super gezellig, dank je!

Deel Deze Pagina