Hey wolfje, fijn dat je het gezellig gehad hebt, jammer van die ooronsteking Balen zeg van dat rozeverlies Ik ga waarschijnlijk deze week ook ronde 9 in. Ik moest vrijdag ongesteld worden maar ik ben het nog steeds niet. Vanmorgen had ik getest maar die was omowit
Ja ik ook hoor dit was je langste cyclus die je hebt aan gehouden en geen ongi te bekennen, vin dik vreemd dus ik hoop gewoon dat jij een late tester bent
het is wel echt fijn om hier meiden te hebben die in hetzelfde schuitje zitten, de meeste hier om mij heen zijn binnen 2 maanden zwanger, ik vraag me toch af hoe ze dat voor elkaar krijgen
deniseg; nou ik moet ook eerlijk bekennen dat ik van sem ook direct zwanger was hoor! hoe ik dat gedaan heb...geen idee puur mazzel denk ik... anders weet ik het ook niet...
@ babyboom zie dat je ongi is gekomen balen zeg succes in de volgende ronde dikke knuf @ denise ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid die onzekerheid is ook niks knuffie voor jou @ wolfje ik hoop dat de duivels gewoon weg blijven ik duim gewoon stevig door dikke knuf voor jou
zo blijven we tenminste bezig he nou ik ga afsluiten en koffie drinken dan op tijd naar bed toe... heb nog 4/5uur series op de dvd recorder staan ga ik deze week maar eens kijken, vanavond niet maar van de week zo ongi buikpijn nu... hoplijk komt die nu snel en is het in ronde 9 raak!
dank je doe ik ook... net weer ff 2 paracetamols op... moet er 8nemen per dag pff en dan die druppels en neusspray... maar wij hebben nordmann staan, leuk leuk leuk!
leuk hoor wolfje wij hebben een kunstboom ivm de honden met die naalden is dat niks ik ga straks ook weer even een paracetamol nemen en ga ook niet zo heel laat naar bed
Dank je Twinkle ja idd net op de wc het eerste beetje, ik ga lekker een boek lezen terwijl me vent playstation speelt en hoop op roze voor jullie meiden