@ grey kijk ik ook altijd mooie serie @ denise wat leuk zeg je verjaardag in de jaarbeurs is vast erg bijzonder @ hier even geen banner mijn ei nog niet gehad dus wachten rustig af
@Twinklestar: Lastig he, als je niet weet wanneer je nod precies is... Bij mij is het ook echt met een vraagteken hoor! Ik ga ook pas een banner aanmaken als ik ongi ben geworden, dan weet ik ook een beetje welke periode ik moet aanhouden. Nu heb ik geen idee, is pas de 2e keer dat ik ongi met worden na pilstop. @Denise: Wat een drukke maand voor je! Kan me voorstellen dat je dan niet alleen je gedachten wilt richten op het zwanger worden. Ga je met je verjaardag altijd naar een bepaald feest? Want volgens mij vier je daar niet zomaar je verjaardag
@ tj82 het is zeker lastig ik had de eerste cyclus na mijn pil stop een cyclus van 42 dagen en de tweede was nog langer 44 dagen daarna is hij wel korter geworden maar iedere keer wle anders daarom gebruik ik ook ovutesten want ik wet anders niet wanneer ik mijn ei heb ik hoop dat je tweede cyclus een stuk korter is als de eerste op hoeveel dagen zit je nu
Ik vind dat ook lastig te bepalen, zeker omdat ik m'n eisprong (tot nu toe) ook niet voel. Ga in de volgende ronde ook tempen of ovu testen gebruiken. Ik zit nu op dag 25. Heb wel wat kwaaltjes, maar dat komt denk ik ook door het ontpillen. Wil volgende week zaterdag gaan testen als er nog geen ongi is doorgekomen. Dan zullen we wel zien!
@ tj82 ik voel me ei ook niet meid daarom gebruik ik ook ovutesten ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt in je cyclus en dat we allemaal maar snel een mooie test in handen hebben
In de jaarbeurs is idd een feest. Ik vier sinds het in dec gegeven wordt mijn verjaardag op thunderdome
haha wel een euro, Kom maar halen dan krijg je hem alles goed hier verder? Ik kan weer eens niet slapen! lijkt wel een verslaving aan het worden (zp-forum)
meiden ik heb weer een banner heb mijn ei gevonden vanmorgen een posi ovutest ben er zo blij mee gelukkig niet weer die lange onzekerheid nu zag ik net dat ik dus kerstavond mag testen dat zou wel een hele mooie kerst worden @ denise die euro van mij mag je ook komen halen @ rica hoe kom je daar nou bij een verslaving
Volgens mij geldt dat voor iedereen: zodra je je op zp hebt aangemeld, ben je verslaafd! Ik in elk geval wel, haha! @Twinklestar: fijn dat je een positieve ovu test hebt! Heb je wat te doen dit weekend Hopelijk wordt het een mooiekerst met een positieve test in handen! Ik heb net nieuwe testen gehaald van het KV. Schijnen erg goed te zijn. Mag volgende week testen, ben zo benieuwd!
Elke dag als het even kan, en dan ook nog zo lang mogelijk whaha...nu zit manlief ook te zeuren "ja ik ga naar bed hoor" ja zo wacht ik ben bijna klaar, onderhand alweer 15 min verder haha!