Hallo dames! Hoe is het met iedereen hier??? Ben er niet meer zo veel geweest, manlief heeft de laptop elke week van maandag t/m vrijdag mee. Niet handig maar ja.... Ik moet altijd afkicken die dagen haha
Ik kon vanmorgen niet wachten, heb vast een test gedaan om m'n gevoel gerust te stellen. Omdat ik pas 1x ongi ben geworden na stoppen, wist ik niet precies wanneer m'n nod was, maar ik had een bepaald gevoel. En wat blijkt...ik had een roze streepje!!!! Zou ik dan echt zwanger zijn? Ga over een paar dagen nogmaals testen, maar een streepje is een streepje toch??
@Denise: ik ben 1 keer ongi geweest na m'n pilstop en dat was op 15-11. Had nog geen regelmatige cyclus na m'n pilstop, maar uitgaand van 28 dgn, was gisteren de dag om te testen. Wilde eigenlijk wachten tot volgende week, maar had daar geen geduld voor. Had een bepaald voorgevoel...
waar is de foto? idd spannend! Ik wacht nog op mn eitje... doe het maar met de ovu testen want ik ben te lui voor het temperaturen, ik doe dat niet sipt en hij schommelt als een gek dat ik gewoon twijfel of ik het wel goed doe (naja haha zo moeilijk is het meten niet)! Iemand nog nieuws? hier niks...saai
rica hier geen nieuws alleen me zoontje is erg ziek, beroerde nacht gehad en nu kan hij niet slapen van het hoesten en keelpijn zo zielig... s6 met ei zoeken!
Heej Wolfje Beterschap met je zoontje dat is altijd zo zielig als ze ziek zijn hoop dat ie snel weer beter word *knuf voor hem*
Ja hahaha, ik kan niet achter blijven he met de kerst sfeer en tinkerbel is me favoriete disney figuur
@ tj82 foto spannend meis ik duim voor je meid @ wolfje beterschap voor sem zo zielig voor de kleine man
zo zeg zit ludo te doen (soort mens erger je niet) op internet zit die knaap me te versieren hahaha lachen wel hoor