Bedankt voor de lieve felicitaties! Kan het nog steeds niet echt beseffen! Heb vanmorgen een digitale test gedaan. M'n moeder heeft er net foto's van gemaakt, die zou ze nog doorsturen (die van mij waren niet duidelijk vanmorgen). Zodra ik ze heb zet ik een foto hierop! xxx
tj82 ga het echt maar beseffen meid als er zwanger staat dan is het toch echt zo ga er maar lekker van genieten ben benieuwd naar de foto
hoi meiden even hier een berichtje op jullie te laten weten dat ik meeleef met jullie heb besloten om toch weer wat afstand te nemen... lees wel met jullie mee, maar regeer niet altijd overal op... knuffel
ja maar wel mega moeilijk hoor! maar probeer het ff vol te houden... wordt soms gewoon zo gek, de een na de ander zwanger en echt ik gun het iedereen! Maar wou graag dat onze tijd ook snel komen zou...
ik snap je probleem wolfje, je gunt het iedereen maar ook zeker jezelf. ik heb van de week een flinke huilbui gehad omdat het zo tegenzit. ik begin nu toch wel te twijfelen of alles wel goed zit hier. in januari gaan we naar de huisarts.... deze maand gaat het toch niet worden, veel te druk om mij bezig te houden met een eisprong en alles, we doen het als we zin hebben en anders niet.
thanks voor lieve woorden meiden deniseg; heel moedig van je hoor, hier ook erg bang dat er iets mis is... maar te schijterig om naar de ha te gaan, we wachten zowiezo tot maart... en dan zien we wel verder
ik ben weer van de partij hoor, alleen me oma is nu hier logeren... ze zou morgen komen maar stond vanmorgen al voor de deur, blijft tot en met kerst bij ons... en ben dan minder op zp... ze is zo nieuwsgierig en wil dan alles weten pink38 heeft met net gependeld; febr... hoop het zo een keer
ik ben ook weer van de partij zo druk de laatste dagen met de kerst voor de deur hoe is het met iedereen
ja december is echt een hele drukke maand!! en een dure Oh wolf, wist niet dat zij pendelde? kletst ze ook hier? Naja heb nu verschillende pendels waarvan ze best uit elkaar liggen..maargoed kan er ook niet op rekenen he, het is gewoon erg leuk!!!
rica; idd erg leuk gewoon zag dat zij ergens stond bij pendelen dus pb gedaan... ben idd erg druk... en me oma te logee... dus ach, maar komt goed
Oh een logeetje...! Heb al een pendel van haar...de snelste (kwa zwanger worden pendel) en de eerste jongen...heb allemaal meisjes haha! Ik hoop het echt, februarie is een mooie maand