Ik kan mijn NOD er nog niet bijzetten. Ik moet eerst maar eens afwachten hoe mijn cyclus verloopt. Ik heb momenteel wel erg veel last van ontpillen. Beenpijn is nu wel erg vervelend, lijkt wel een soort groeipijn van vroeger en last van mijn onderrug en buik.. Maar alles voor het goede doel Zijn jullie ook allemaal bezig voor jullie eerste?
@pukie; lastig zeg dat ontpillen, al heb ik er weinig last van gehad... Ik ben bezig voor de 2de! Heb een zoontje van 2,5jr, donderbliksem hahah
Ik heb gelukkig niet veel last gehad van het ontpilen, maar lees regelmatig hiwr dat je er behoorlijk last van kunt hebben. Maar meiden ik duik mijn mandje in, slaap lekker en tot morgen
heb mezelf op het lijstje gezet dus ik klets gewoon lekker mee @ pukie ik heb ook erg last gehad van het ontpillen meid dus heel veel succes met ontpillen
@twinklestar; ik kan nu wel zeggen mag niet, maar heeft geen zin meer grapje meid, je bent welkom! Gezellig! @ denise; las over je vraag heen hoe het met mij was... nou raar allemaal 1 dag voor me ongi liep ik krom van de pijn moest echt me buik vast houden om te kunnen lopen maar ook met zitten, verschrikkelijke kramp! En nu ineens mega veel stolsels, plus dat ik allemaal puisten in me gezicht heb die ik anders nooit heb...vandaar dat iedereen me nu ook vraagt of ik zwanger ben... heb dus zelf sterk het idee dat er wel iets heeft gezeten, maar daar zullen we nooit achter komen waarschijnlijk! Vanmorgen 16km gefietst heerlijk!
Ooh wat raar die stolsels, maar goed dat je niet zo vroeg getest hebt, dan was je blij geweest voor niks. Ik had er hier niet over gesproken maar 2 cyclussen terug die met die uitschieter van 31 dagen had ik een licht posie kv test, dus toen heeft er ook iets gezeten. Het voordeel hiervan is dat ik nu iig weet dat het kan, en nou nog blijven plakken
@ Twinklestar. Wat had jij voor een verschijnselen? Ik heb echt constant ook een soort ongesteldheids"buikpijn", lichte rugpijn en soms flink hoofdpijn. Heeft het bij jou lang aangehouden? Leuk dat er hier ook al meiden zijn met een kindje.. kunnen we daar wat vraagjes aan stellen
@ pukie ik heb nu geen last meer van het ontpillen zit al in ronde 6 maar heb er best lang last van gehad had ik had hoofdpijn was af en toe misselijk en had soms echt het gevoel dat ik zwanger was maar waren puur de hormonen maar dat is wel voor iedereen anders ik hoop dat je niet zo lang last heb van het ontpillen meid
Denise; ja idd dat is dan wel fijn! Manlief begint nu ook telkens te vragen wanneer het bij ons lukt. Pukie; vraag maar raak Ontpillen is waardeloos meid, hopelijk ben je er snel vanaf! @twinklestar; jij niks zinnigs te melden
Hallo Dames ik kom er ook gezellig bij ik ga voor mijn 3de alweer, alleen weet niet veel van het begin van de zwangerschappen helaas. ik lees gewoon lekker mee en als ik wat nieuws kom ik het hier vertellen
Nod lijstje; 06-11-2010; DeniseG 12-11-2010; Baby Boom 27-11-2010; Twinklestar 01-12-2010; Wolfje22 heb mijzelf op 12 gezet want mijn banner klopt niet helemaal
welkom babyboom veel succes met zwanger worden wat heerlijk willen jullie een groot gezin of blijft het bij drie @ wolfje nee niks zinnigs te melden alleen dat ik nog steeds last heb van ongipijn en steeds meer last heb van eiwit rekbaarslijm dus denk toch dat me ei eraan zit te komen ga straks weer even een ovutest doen ben benieuwd