@ Denise: ook wel eens lekker om er een maand niet mee bezig te zijn! Mijn man heeft ook een zaadtest laten doen en de uitslag is goed, dat is wel een fijn gevoel hoor. @ Wolfje: beterschap! Heb je bloedverlies tijdens je eisprong? Voelen jullie je eisprong? Ik voel hem heel goed, dus hoef eigenlijk geen ovutesten te doen, maar ben bang als ik ze niet doe dat ik mijn eisprong mis . Slaat eigenlijk nergens op he haha. Ik duik mijn bedje in!
oooh wat is er weer gekletst zeg!! balen voor diegen die ongi zijn geworden...!! Mijn nod is aankomende vrijdag en niet 3 jan..vergissing in mijn voordeel heb nog kans dit jaar hahaha mn banner klopt van geen kant maarja... Iemand nog meer deze week? jij ook he plien! allemaal heelhuis de kerst door gekomen? iedereen verwent met kado's? hier wel... sommigen leuk sommigen wat minder leuk maar heb niet te klagen gehad..10 kilio erbij! verwcht eigelijk snel een ander kadootje
Ik voel 'm niet altijd, deze maand heb ik hem ook niet gevoeld. We zien wel. Had gister het idee dat het over was, veel witte vloed dat had ik vorige 2 maanden ook, maar vandaag toch wat krampjes enzo dus ik ben benieuwd......
@ wolfje beterschap het zit je niet echt mee de laatste dagen zeg doe lekker rustig aan ook van mij een dikke knuffel @ denise ik ga deze ronde ook geen ovutesten gebruiken we willen gewoon even niet met zwanger worden bezig zijn we zien wel wat deze ronde brengt @ ei voel ik niet en weet met mijn wisselende cyclus ook niet wanneer ik hem heb dus daarom gebruik ik ovutesten alleen deze ronde even niet we gaan niet met zwanger worden bezig zijn en dan zien we wel wat het brengt @ zaadtest kun je daar gewoon om vragen bij de huisarts dan heb namelijk geen idee @ kerstdagen die zijn we goed doorgekomen was erg gezellig wel druk nu op naar 2011 waar we allemaal gaan knallen
Ik had idd ergens gelezen dat je die zaadtesten gewoon kan aanvragen bij de huisarts, dat gaan we in januari maar even doen ......
@ denise ja klopt heb net even zitten zoeken zie dat je die test voor mannen ook gewoon thuis kunt doen
Die testen thuis zou ik niet doen hoor, die zijn onbetrouwbaar. De huisarts geeft je een lab formulier (net als bij bloedprikken) en je man levert het potje in bij het lab. Daar hoef je geen jaar voor bezig te zijn. Wij hebben het alvast laten doen, geeft je toch weer een beetje zekerheid. Ik ben ook aan het minderen met ovutesten, ben het allemaal een beetje beu eigenlijk...
Ja dat zou ik zeker doen, dan ben je zeker van de uitslag. Die thuistesten zijn duur en je blijft toch onzeker, aangezien de uitslag vaak niet klopt.
pientje1; ik voel me ei eigenlijk nooit, maar merk het aan bloedverlies... denise; thanks; ja idd, maar ja nu 2wk wachten maar die in spanning ook wel even lekker twinklestar; dank je hier gaan we geen zaadtest doen, willen wachten tot maart zijn dan 13md bezig... en dan zien we het wel allemaal...
@ pientje bedankt voor de informatie was het oo niet van plan maar zag het op internet staan @ denise wij gaan dat denk in maart doen dan zijn we een jaar gestopt met de pil dus is nog even zelf proberen @ wolfje geen dank ik hoop dat je je snel weer beter voelt
Zo, ik heb meteen weer wat bij te lezen! Gezellig hier! Heb het lijstje weer aangepast. Zie dat ik hier de eerste zwangere ben... sorry! Dat er maar heel veel heel snel mogen volgen!!! Zwanger: TJ82, 28 jaar, uitgerekend op 22-08-2011 31-12-2010; Pientje, 32 jaar, ronde 9 03-01-2011; Rica 05-01-2011; Gabje, 24 jaar, ronde 1 06-01-2011; Baby Boom, 26 jaar, ronde 6 07-01-2011; DeniseG1986, 24 jaar, ronde 9 13-01-2011; wolfje22, 25jaar, ronde 9 27-01-2011; Twinklestar, 29 jaar, ronde 8 @Wolfje: beterschap meid! Het zit allemaal maar niet echt mee geloof ik... Hopelijk ben je snel een beetje opgeknapt! @Gabje: Welkom bij ons kletsclubje! @Twinklestar: Je bent maar een jaar ouder dan ik hoor! En dat is echt niet oud hoor @Denise: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk feest geweest in de Jaarbeurs? Hoop niet dat je heel veel rondjes hebt moeten geven Hier is alles goed. Heb vndaag tot 20 uur moeten werken en ben echt kei kapot nu. Ben ook nog eens lekker verkouden waardoor ik het regelmatig benauwd heb. Zo maar even stomen, hopelijk kan ik dan vannacht wel slapen... Verder weinig kwaaltjes eigenlijk. Hopelijk blijft het zo! Vrijdag duimen voor Pientje! Ga je dan ook eteen testen? Ga duimen voor een posi test! xxx
Dag iedereen... erg leuk om jullie verhalen/ ervaringen weer te lezen.. Ik ben nog maar bij ronde 1 en volgende week kan ik dan 'eindelijk' een test doen! Kan niet wachten!! Ik word gek van het het twijfelen.. Aan de ene kant denk ik nee ik kan nog niet zwanger zijn, zo snel al.. En daarbij last van de 'echte' kwaaltjes heb ik (nog) niet.. maar aan de andere kant heb ik wel het idee dat ik zwanger ben, mijn buik is iets wat opgezet en ik heb dagen gehad waarop ik niet helemaal mezelf was... Ach we zullen wel zien of de ongi komt... Bedankt voor degene die mij welkom heetten.
Nou en ik heb een nieuwe nod 22 jan!! Ik ben ongie geworden, dus dit was een korte cyclus ( voelde de bui al hangen vanochtend! hoe gaat het hier? wolfje 13mnd...pfff klote!
@ rica wat balen meid net wat denise zegt we gaan voor 2011 @ tj82 nee ik ben ook niet oud meid je bent zo oud als je je eigen voelt zeggen ze toch altijd
@ TJ: je moet geen sorry zeggen omdat je als eerste zwanger bent, heerlijk toch! Mijn idee is om gewoon het lijstje af te gaan en dat eind januari iedereen op zwanger staat. Is iedereen het met me eens? @ Gabje: je kan best ronde 1 al zwanger zijn hoor, maar snap dat je er niet te hard op rekent. Spannend! Wat balen Rica!! Op naar een mooi 2011.