Nieuw kletsgroepje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabje

Gabje Lid

27 dec 2010
    85
    0
    0
    Ik ook Pientje!:D

2. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Idd, we zijn hartstikke blij voor je tj

Ik heb de laatste 2/3 dagen wat gevoelige borsten en rommeltje in mijn buik dat is me niet bekend :(
    Wel had ik de maanden hiervoor veel witte vloed voor mijn ongi, dat heb ik nu ook dus voorij is het een raadsel wanneer ik ongi moet worden

Wel heb ik vandaag een playstion 3 gekocht voor vriendlief, een verlaat kerstcadeau zeg maar....vriendje ook weer blij

3. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    hallo dames

Ik heb nu alweer gevoelige borsten en heb vandaag even steken in me borsten gevoeld
    en ook nog eens trekkerig gevoel in me buik van mij navel naar ietsjes beneden. verder niet zo veel
    maar ik probeer het te vermijden.

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oh spannend allemaal...
    nou ik ga niet meer van steken en misselijkheden uit, deze maand paar keer wel wat gehad maar het betekende niks :(

Idd een vruchtbaar 2011!!!
    hoe is het hier? nog even aan het genieten van 2010?

5. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    ja hier ook me lichaam heeft me al eens heel erg voor de gek gehouden, dus ik ga nergens van uit.
    maar is wel fijn om even te melden kan je later terug lezen hoe je lichaam je allemaal al voor de gek heeft gehouden en als het wel raak is wat je dan precies voelde.

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hai hai

nog steeds erg beroerd, wordt steeds erger dus weinig op zp...

ik hoop ook wat geks. kun je zien dat het tussen de oren zit...
    deze ronde niet geklust... maar heb me toch een trekkerig gevoel in me buik en hoesten doet me zeer, moet gewoon me buik vasthouden, of komt door de griep haha maar echt raar hoor
    nou ik ga weer, sem heeft vannacht voor het eerst in die 2,5jr... heel de nacht liggen krijsen en huilen, hij leek wel ergens bang voor zooo zielig... dus heb niet geslapen en dat ook nog met 2 oppaskids erbij; ik ben op:(
    xxx

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oh vervelend wolfje...vooral als je niet kunt slapen! Ik ben dan meestal niet te genieten (arme man haha).
    hoest je zoveel wolfje? kan wel hoor op een gegeven moment echt zeer doen bij je ribben....

ALLEMAAL FIJNE JAARSWISSELING MORGEN !!!

8. Zeepaardje

rica; ja ik hoest veel, alles doet me nu ook pijn, hoestdrank, zuigtabletten het helpt me allemaal niks... hoest soms bloederig slijm op, gewoon omdat ik alles kapot hoest...

Fijne jaarwisseling allemaal!!!

9. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Hey meiden!
    Ik ben ook ziekjes geweest deze week, koorts, slecht slapen en verkouden.
    En vannacht weer eens goed geslapen, maar word ik ongesteld wakker. Pfffff zit niet echt mee.
    En dan ook nog oud op nieuw vanavond. Ik ga zo een paar flessen prosecco halen, m'n troost drank.

10. Zeepaardje

pientje1; oh balen zeg!!

11. Zeepaardje

Zwanger: TJ82, 28 jaar, uitgerekend op 22-08-2011
    31-12-2010; Pientje, 32 jaar, ronde 9
    03-01-2011; Rica
    05-01-2011; Gabje, 24 jaar, ronde 1
    06-01-2011; Baby Boom, 26 jaar, ronde 6
    07-01-2011; DeniseG1986, 24 jaar, ronde 9
    13-01-2011; wolfje22, 25jaar, ronde 9
    27-01-2011; Twinklestar, 29 jaar, ronde 8

12. Zeepaardje

Wens jullie allemaal een gelukkig, liefdevol, gezond en vruchtbaar 2011 toe!!!

13. Zeepaardje

Gelukkig, gezond, liefdevol en vruchtbaar 2011 gewenst!!!

14. Gabje

Gabje Lid

27 dec 2010
    85
    0
    0
    Allereerst wens ik iedereen een heel gezond en vruchtbaar 2011 toe!!!

Helaas ben ik vanochtend ongi geworden.. Het is wel anders dan normaal maar goed.. Ik ga er maar vanuit dat we niet zwanger zijn..

@ Pientje: Balen maar wel 1 voordeel dat jij lekker hebt kunnen drinken op NYE. Ik heb de hele avond aan fanta gezeten, hahahaha!!!

15. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo dames

Hier wens ik iedereen ook een gelukkig, gezond een vruchtbaar en liefde volle 2011 toe.

Gabje balen meid :( *knuff*

als ik mijn langste cyclus aan houd heb ik nog 4 dagen voor nod
    zere borsten maar die heb ik altijd voor nod
    het enige nieuwe zijn de steken precies op de grens waar mijn borst aan de zijkant (rechter borst) eindigt.
    denk eerlijk gezegd dat het deze ronde weer niet raak is, en heb er dan ook vreemde mee want heb me echt minimaal ermee bezig gehouden.

16. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Ha meiden,

Ook ik wens iedereen een super 2011 toe! Vol liefde, gezondheid en heel veel babies! Dat iedereen mag snel mag volgen als zwanger!!!

@Gabje: jammer meis! Nu vol goede moed op naar de 2e ronde! Bij mij was het ook in die ronde raak!

@Baby boom: hopelijk zet het niet door, maar zie je straks twee roze streepjes. Ik ga heel hard vor je duimen!

17. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Dank je wel Tj

Hoe was je jaarwisseling?

18. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    ik zit net te kijken naar me banner morgen is mijn nod volgens mijn kortste cyclus en over 3 dagen volgens mij langste (die van 25 dagen neem ik niet mee die was gewoon raar)

19. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik heb ook nog even te gaan als ik van mijn langste cyclus uitga.
    Balen zeg Gabje,

Nou Babyboom, ik duim voor je dat het gewoon raak is deze maand.....:)

Ik voel eigenlijk niks voor aankomende ongi, uitgaande van 28dg had ik nu hoofdpijn rugpijn en veel witte vloed moeten hebben, dat heb ik nu nog niet :(
    ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben maar ik ben bang dat mijn cyclus gewoon weer langer is.
    Ik heb deze maand ook geen duidelijke eisprong ofzo gevoeld.....

20. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Ja dat is weer het nadeel van geen ovu testjes en temp.
    je bent er minder mee bezig, dat is fijn maar wanneer het bijna zover is dan ga je denken van, ja wat zal nu mijn cyclus zijn.
    als mijn nod morgen is dan had ik nu wel krampen moeten hebben, en heb deze maand iets van 3 keer getempt zodat ik bij ff ook weet op welke dag van de cyclus ik zit en vandaag was er 1 van en was 37.3
    dus als morgen mijn nod is zou die lager moeten zijn.
    maar ja als ik pas over 3 dagen nod heb dan kan het nog alle kanten op.
    Ik kan niks ander dan wachten en hopen.

Deel Deze Pagina