@ denise kan me voorstelen dat je onzeker bent omdat je niks voelt maar gelukkig zijn er meer dames die helemaal nergens last van hebben tijdens hun zwangerschap dus is eigenlijk ook wel weer fijn maar snap het wel het is eigenlijk een bevestiging als je wel kwaaltjes hebt
@ Denise: GEFELICITEEEEEERD!!! Echt super meid!!! Ik heb het momenteel erg druk met werk en ben (in m' n koppie) niet bezig met het zwanger worden.. M'n vriend en ik hebben het zeg maar gewoon gezellig samen en we zien wel wanneer het zover is
@ gabje dat geeft helemaal niks meid het is geen verplichting ik ben ook niet zo bezig met het zwanger worden maar vind het gewoon gezellig om hier te kletsen geniet lekker van elkaar meid
deniseg; kwaaltjes had ik ook geen last van, maar begrijp je onzekerheid... gabje; geniet lekker van elkaar twinkle; s6 met eieren zoeken!
@ wolfje het zal moeilijk vinden worden want gebruik deze ronde geen ovutest want willen het gewoon op zijn beloop laten we zijn ook niet bezig met zwanger worden we klussen wanneer we zin hebben en ik heb geen idee wanneer mijn ei komt of al is geweest we wachten het af en zien wel wat het brengt het voelt gewoon goed om er niet mee bezig te zijn
tja hoop ik ook, al ben ik steeds meer overtuigd dat het ons niet zal lukken en aangezien manlief niet naar de ha wil... afwachten...
als het mag wil ik ook graag mee praten, ik lees al een tijdje mee, maar nog nooit echt wat gepost, moest er toch maar eens van komen he... Ik heb al een zoontje van 2 en we zijn nu bezig voor een brusje! Zit nu in ronde 2 en mijn nod is eigenlijk morgen. heb wel heel veel symptomen zoals misselijk en hoofpijn, moe, pijn in de zij en noem maar op, maar toch ben ik bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt. heb namelijk gister een test gedaan en deze was negatief, maar we wachten nog maar even af...
@ renatew welkom meid en klets lekker met ons mee heel veel succes met zwanger worden ik weet dat je lichaam je voor de gek kan houden ik hoop toch dat je klwaaltjes van iets moois komen
Dankje , maar daar ben ik inderdaad wel een beetje bang voor ja, maargoed zit pas in ronde 2, dus heb eigenlijk nog niets te klagen als ik zo andere verhalen op dit forum lees. jij ook net een nieuwe ronde ingegaan zie ik?
renate; welkom en klets lekker mee... leuk dat je al een ventje hebt rond lopen! ik hoop dat het snel raak is voor je!
Dat is zeker heel leuk, hij is nu bijna 2,5 en dus al een echte boef! Hij van is van 26-07-2008. Net een paar maandjes jonger als jouw zoontje zie ik.
renate; tja echt een boeven leeftijd ja...alles nee en lekker tegendraads... maar ja er moet wat inzitten toch Tja nog paar maandjes dan alweer 3jr, wat gaat de tijd toch snel...wordt echt tijd voor een 2de wondertje... !
@ renatew ja we zitten alweer in ronde 8 maar het komt vanzelf goed leuk dat je al een zoontje hebt @ wolfje ik hoop het zo voor je ik ga nu alvast duimen goed
Haha hier net zo inderdaad, zeg je nee en dan toch doen. Vind het ook wel weer wat hebben hoor dat boefjesgedrag. Ik ben ondertussen ook wel helemaal klaar voor de tweede, maar we hebben het helaas niet voor het zeggen wanneer dat mag gaan komen...
@ twinkle; duimen is altijd goed eerst ongi af worden want wil vrijdag naar de zwaluwhoeve @ renate; nee afwachten maar of en wanneer er nog 1 komt...
@twinkle; tja hoop ik ook... en ik hoop dat jou wondertje snel komt meid... @all; ga zo afsluiten en met sem naar de bieb toe.. fijne dag!