NOD 13-01-2011; Renatew, 24 jaar, ronde 2 27-01-2011; Twinklestar, 29 jaar, ronde 8 05-02-2011; wolfje22, 25jaar, ronde 10 05-02-2011; Baby Boom 26 jaar, ronde 7 Zwanger: TJ82, 28 jaar, uitgerekend op 22-08-2011 DeniseG, 24 jaar, uitegerekend op 13-09-2011 renate aan jou de eer
En nu hopen dat jullie allemaal snel een posi test in handen mogen krijgen, het is jullie allemaal zo gegund. Hier wat hcg voor jullie, (sta graag wat af voor jullie) hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
@wolfje22 Dankjewel meid. Zie dat jouw klusperiode er weer aan komt, dus heel veel plezier! en dat je maar snel een posi test in handen mag hebben. Zag dat je morgen naar de zwaluwhoeve gaat. heel veel plezier gewenst daar en geniet er lekker van!
Beetje laal, maar veel plezier in de Zwaluwhoeve Wolfje, ik hoop dat het een hoop ontspanning geeft. Renatew, ik zag je ook bij de septembermama's, druk he, het is voor mij echt niet bij te houden, ik werk 5 dg per week en heb bijna nooit tijd om tussendoor te kijken dus als ik thuis kom zijn er bijna 10 blz volgekletst hihi. Dan vind ik dit toch prettiger hier..... Hoe is het bij Twinkle, voel je je ei al aankomen, lekker klussen meid Voor BB ook al tijd voor ei of is ie al geweest? Ik voel hier nog steeds niets bijzonders, ik heb mij er maar bij neergelegd dat mijn echo en intake zo laat zijn, als je het nu bekijkt zijn het nog maar 3 weekjes. Morgen gaan we aan mijn moeder en stiefvader vertellen dat ik zwanger ben. Je hebt van Pauline Oud een boekje dat heet mijn kleinkind (soort van 9mnd boek maar dan voor oma) die krijgt ze, ik hoop dat ze de hint snapt hihi.
DeniseG1986 Ik zit inderdaad ook bij de september mama's. En daar praten ze inderdaag best veel. Soms heb je even niet gekeken en staan er alweer een paar pagina's bij. Spannned dat je over 3 week je echo hebt. Ik moet nog even bellen voor een afspraak! En wil het mijn ouders pas vertellen na de eerst echo. Dan laat ik die gewoon zien en kijken hoe ze reageren. Maar is best moeilijk vol te houden om zolang niks te zeggen @twinklestar nog een paar dagen tot je ei, dus nog even goed klussen. en dan op het wachtbankje. Hoop dat het deze keer helemaal goed gaat komen met een posi test.
denise en renate dankje wel met dat klussen zit het wel goed heb wel sinds gisteren avon last van een brandend gevoel in me (*)(*) het lijkt af en toe wel of ze in brand staan dus denk dat me ei eraan zit te komen we wachten het af @ denise die drie weekjes gaan snel voorbij hoor meid maar kan me voorstellen dat je liever wat eerder had gegaan @ renate dat zal best een verassing zijn voor je ouders
Hai Dames... Denise wat spannend dat je het ze morgen gaat vertellen en leuk zo een manier Twinkel nou lekker veel klussen maar goed dat het bijna weekend is Hier nog geen ei tot nu toe altijd tussen cd 17 en 19 dus moet nog even wachten, vroege ei van de korte cyclus sluit ik niet uit dus ik houd ook rekening met cd 15. ben al begonnen met ovu testjes maar nog geen ei gespot, temp is 1 graad omhoog gegaan, ik heb bijna altijd eerst een dip voor mijn temp gaat stijgen dus ik houd weer alles in de gaten hahaha. Gek genoeg ben ik er alsnog minder mee bezig dan voor heen die ene maand ovu en temploos was echt goed dus
Zoo hier maar weer eens een mssg van mij! Renate gefeliciteeerd!! Kan 1 van jullie mij eens een duidelijke uitleg geven wanneer het mijn beste klusdag is Ik snap namelijk helemaal niets van de uitleggen op i-net. Mijn cyclus is soms wat onregelmatig en daarom houd ik bij wanneer ik ong geworden ben sinds wij besloten hebben om zwanger te willen worden. (ik was op 3 dec t/m 5 dec ong & 2 jan t/m 6 jan ong.) Hoop dat jullie (of 1 van jullie) mij kan helpen. xxx