twinkle tja ik weet niet 2dg ervoor geklust, toen niet want zere mond haha maar lijkt me erg vroeg voor ei... afwachten maar en duimen maar haha
Ohw Wolfje zo erg dat wist ik niet hoop dat je je al snel beter voelt en beter blijft voelen... Jeetje wat gek he gewoon lekker blijven klussen en als je ei is geweest het je iig geklust nog voor ei, hopen op rose meid. Dank je wel, met vriend gaat het al wat beter gelukkig dus vanavond klus tijd!! gister negatief ovu test dus ei is nog niet geweest gelukkig
veel klus plezier babyboom fijn dat manlief zich weer beter voelt @ wolfje dan zou je ei wel heel vroeg zijn deze ronde
Baby boom; gelukkig is hij op tijd beter geworden! ja afwachten, ga morgen weer naar me opa en oma... en dan ff huisje schoonmaken... tja nou gaat nu wel beter hoor met me kies... alleen naar gevoel haha
NOD 27-01-2011; Twinklestar, 29 jaar, ronde 8 05-02-2011; wolfje22, 25jaar, ronde 10 05-02-2011; Baby Boom 26 jaar, ronde 7 Zwanger: TJ82, 28 jaar, uitgerekend op 22-08-2011 DeniseG, 24 jaar, uitgerekend op 13-09-2011 Renatew, 24jaar, uitgerekend op 22-09-2011
eenzaam (hihihi) nee hoor ik heb nog steeds last van mijn boobs maar heb vanaf gisteren avond al af en toe last van ongi krampjes en vanmorgen ook nog wat afscheiding waar ik altijd last van heb als ik ongi ga worden dus heb geen idee mijn lichaam houd me lekker voor de gek
ja babyboom dat dacht ik dus ook vaag dit is wel de eerste keer dat ik echt een aantal dagen al last heb van me (*)(*) dus daarom zei ik ook al me lichaam houd me lekker voor de gek
NOD 27-01-2011; Twinklestar, 29 jaar, ronde 8 05-02-2011; wolfje22, 25jaar, ronde 10 05-02-2011; Baby Boom 26 jaar, ronde 7 Zwanger: TJ82, 28 jaar, uitgerekend op 22-08-2011 DeniseG, 24 jaar, uitgerekend op 13-09-2011 Renatew, 24jaar, uitgerekend op 22-09-2011
Nee das waar, maar ik duim toch echt voor je dat het raak is deze maand. Het viel bij mij op dat ik er ook tijdens de seks helemaal niet mee bezig was, sterker nog rond de vermoedelijke conceptie had ik helemaal geen zin en heb ik het maar over mij heen laten komen
hier weinig nieuws nog steeds last van me boobs en het zuur als ik heb gegeten heb normaal nooit zolang last van me (*)(*) alleen rond me ei en als ik ongi ga worden verder nog steeds af en toe last van ongi krampjes