Nieuw kletsgroepje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ja zucht... ik ook meiden!

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ze zeggen altijd geduld is een schone zaak maar het word op het momnet wel erg op de proef gesteld:(

3. Zeepaardje

twinkle; ja idd...

hoop gewoon dat iedereen snel zwanger is:)

xxx

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dat hoop ik ook wolfje;)

hier geen last meer van me boobs maar wel veel last van de afscheiding die ik heb als ik ongi ga worden dus denk dat het er aan zit te komen:( als ik maandag nog niet ongi ben ga ik misschien nog wel een testje doen:) we zullen zien

verder heb ik het erg druk dit weekend dus niet zoveel tijd voor zp
    hou jullie op de hoogte fijn weekend allemaal

xx twinklestar:)

5. Zeepaardje

twinkle; tja ik heb grotendeels afscheid genomen op zp... aantal groepjes klets ik niet meer mee... ik trek het gewoon ff niet dat de een na de ander zwanger wordt, terwijl ik het gewoon iedereen wel gun, maar ja gun het mezelf ook zo erg;) ego weet het maar ja tis me gevoel...
    ik ga zorgen dat ik genoeg afleiding zal hebben om zo minder op zp te komen anders blijf ik maar bezig...

s6 met testen duim voor je!

all; fijn weekend!

6. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Dat is helemaal niet ego wolfje, hetis volkomen logisch.
    Het deed mij ook ontzettend dat een ieder maar zwanger werd bij wijze van in ronde 1.
    Ik heb 2 collega's op werk daar heb ik vanaf maart vorig jaar al mijn lief en leed mee gedeeld, nou ben een tijdje weg van de afd voor een stage en krijg ik vorige week een mail dat er een al 13 wk zwanger is, in ronde 1.
    Nou bel ik toevallig die ander en die blijkt net zo lang zwanger te zijn als ik, ook in ronde 1. Nou gun ik het ze van harte maar ik had het wel prettig gevonden als ze het gewoon tegen me gezegd waren dat ze bezig zijn. Zeker als ik bijna een jaar bezig ben ...... dan vertel je toch niet over de mail dat het bij jou in rond 1 raak is.

Kortom ik snap echt dat het je zeer doet, maar heel cliche, neem even afstand ik dacht ook dat dat b*llsh*t was maar het tegendeel is waar. Het menselijke brein zit zo raar in elkaar.
    Ik hoop iig dat het heel snel raak is voor je......

7. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Twinklestar: ik ga heeeeel hard voor je duimen dat je en posi test in handen krijgt!!!

@wolfje: Ik kan me wel voorstellen dat het pijn doet als iedereen zo 'makkelijk' zwanger wordt en bij jou duurt het zo lang... Het is zo jammer dat dit niet te sturen is. Dan zou de wereld er heel anders uitzien... Het is een heftige beslissing om straks 3 maanden te stoppen, want je wilt het juist zo graag. Hoop dat deze tijdelijke stop helemaal niet nodig is en dat het voor die tijd gewoon al raak is! Enne...helemaal niet ego, dat is jouw gevoel! En dat gevoel moet je vooral met ons blijven delen, daar zijn wij hier voor! Dikke knuf voor jou!

@Denise: Wat vervelend dat je het op deze manier moest horen en dan inderdaad de nadruk op hoe snel het bij hen is gelukt. Uit jouw berichtje begrijp ik dat zij wel op de hoogte waren dat jij al zo lang bezig was? Dan is het helemaal jammer!
    Maar gelukkig is het bij jou nu ook weer zover, dus lekker genieten!!

@all: Hier gaat alles goed, vandaag alweer 10 weken! Weinig last van kwaaltjes gelukkig! M'n buik begint al echt te groeien, m'n kleren zitten niet meer zo lekker. Daarom vrijdag al wat zwangerschapskleding gekocht. Zit toch een stuk lekkerder!
    Ik heb 3 feb de 1e echo, ben zo benieuwd! Dan weet ik eindelijk of alles goed is! En dan mag ook iedereen ons grote nieuws weten!

Iedereen een fijne zondag gewenst! xxx

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36

De eerste echo is dan gelukkig al snel, ik heb het aan een aantal mensen al vertelt, als het wel mis zo zou gaan dan wil je er toch ook met mensen over praten.

ik zat met die meiden op een kamer, 5 dg per week, we deelden eigenlijk zo'n beetje alles met elkaar. Ik heb al mijn lief en leed gedeeld over het zwanger worden, en nu ben ik een maandje weg ivm met een stage binnen het bedrijf en dan krijg je dit, je word gewoon uit de groep gegooid :x

9. Gabje

Gabje Lid

27 dec 2010
    85
    0
    0
    #689 Gabje, 23 jan 2011
    Laatst bewerkt: 23 jan 2011
    @ Wolfje: Ik begrijp je volkomen!! Ik zit nu dan wel pas in ronde 2 maar het lijkt inderdaad of iedereen zo na 1 dag klussen zwanger is... Ik denk maar zo, het 'wachten' zal dan vast wel ergens goed voor zijn..

@ twinklestar: ik heb ook sinds een tijdje (1 weekje ofzo) gevoelige borsten en heb dit weekend echt onwijs veel geslapen! Heb soms lichte hoofdpijn en soms ineens een misselijk gevoel en alsof dat nog niets genoeg is heb ik reuze trek in van alles!! Wanneer ga jij testen???

@ all: Ik ben doordeweeks niet op zp omdat ik elke dag tot laat werk.. Maar zoals een heerlijke zondag als vandaag zit ik relax met m'n laptoppie op de bank en lees ik al jullie berichten.. Erg leuk!!

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ wolfje ik begrijp je volkomen meid zo voel ik me af en toe ook heel erg we gunnen het iedereen maar we willen het zelf ook heel erg graag;) neem de tijd die je nodig hebt:) knuff knuff knuff

@ denise wat stom zeg kan me voorstellen dat je dat niet leuk vond als je lief en leed hebt gedeeld:) dikke knuffel voor jou

@ gabje wie weet heb je binnekort wel een posi test in je handen wil je alleen geen valse hoop geven want als je net gestopt bent met de pil kan je lichaam je heel erg voor de gek te houden:)

@ hier vanmorgen weer een testje gedaan maar hij was weer omo wit dus wacht nu gewoon op mijn ongi:(:( wacht mijn ongi even af en dan ga ik de ha bellen

11. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Twinkle het kan nog...

Ik hoop het toch zo voor je ik blijf gewoon duimen hoor.
    Wat voel je allemaal?

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dankje babyboom lief dat je het zegt maar heb helemaal nergens meer last van ja alleen af en toe het gevoel dat ik ongi ga worden

13. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Lees dat best veel vrouwen dat hebben.

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    we zullen het zien ga nu gewoon afwachten;)

15. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik duim nog steeds hoor Twinkle,
    ook voor jou Babyboom, heb jij je ei al gevonden

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dankje denise lie van je;) wanneer heb jij je echo ook alweer dat was toch deze week:(

17. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    ik zou het niet weten denk vandaag dat ie gaat springen of gister gebeurd dus vandaag ga ik nog aan de klus :D

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    babyboom veel klus plezier;)

19. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361