ja heb ze denk te vroeg gebruikt want kon geen vruchtbare dag vinden en toen waren ze op, dus ga maar van mijn temp uit nu, en een beetje gevoel
@ twinklestar: Ik ben al maanden geleden gestopt met de pil omdat ik hier niet zo goed tegen kan dus mijn vriend gebruikte een regenjas Ik weet inderdaad dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden. Ik hoop ook maar nergens op maar ik maak van die rare dingen mee.. Zoals vandaag, ik had zo'n drukke dag gehad op mijn werk en toen ik eenmaal thuis was zo een onwijze last van mijn buik! Heb ik normaal echt nooit, althans niet zo'n soort buikpijn.. Maar goed, even afwachten nog maar......
Ahw praat met der niet van word gewoon gek terwijl ik volgens mij nog niet op het wachtbankje zit en zo niet word dit mij langste cyclus
lieverds, ik ben er niet zoveel, maar denk aan jullie en hoop dat er snel wat roze bijkomt! zelf ga ik vrijdag naar preston palace en toen ik dan zei tegen manlief zei hij meteen; maar we gaan dan wel ... klussen! whahaha hij heeft er een goed gevoel over gekkerd! Ookal praten we er samen helemaal niet over, ben wel blij dat hij nog aan onze wens denkt tja nog steeds geen ei gehad...we wachten maar en wie weer in het weekend ei haha knufs voor jullie!
@ babyboom en wolfje ik wacht ook op roze ik duim heel hard voor jullie @ wolfje lekker een dagje weg ga ermaar lekker van genieten dan komt het met klussen vast goed