Hallo meiden, Ook ik ben nieuw hier. Ik ben 28 oktober gestopt met de pil. Erg spannend allemaal hoor, ben al veel aan het lezen hier op het forum. Wel minder vind ik dat je van het ontpillen een zelfde soort symptomen kunt hebben als dat je kunt hebben als je zwanger bent. Zo lees ik dingen bij meiden die zwanger die ik af en toe ook wel voel en dan lees je dezelfde dingen weer bij meiden die aan het ontpillen zijn.. Wij vinden het erg spannend en kunnen niet wachten, net zoals jullie allemaal denk ik wel..
welkom patronique klets lekker met ons mee en als je vragen hebt dan stel je ze maar en natuurlijk heel veel succes met zwanger worden
trouwens even vergeten te melden mijn ovutest was vandaag wel iets donkerder dus gaat volgens mij de goede kant op
ja echt he? nou ik dag 6 maar ik loop leeg sterk hetgevoel ook dat er iets gezeten heeft, maar ja we gaan weer door!
nou wolfje ik hoop het snel minder wordt, dit is ook niks. twinkle, het is bijna officiele klustijd hihi. Patronique, hoop dat je niet te veel last houd van het ontpillen en dat je snel zwanger bent Hier heeft ongi nog niet doorgezet, probeer toch nog te hopen dat ik laat posi test (stom,stom) maar ik voel ook niks dat ik ongi ga worden