spannend denise, gelukkig is het bijna maandag Oh ben door me rug gegaan, auw! nou hier deze ronde niet raak hoor
@ Wolfje: Door je rug gegaan en niet raak deze maand... Wat een rot maand!! Mijn cyclus dag in jan was 2 jan. Ik heb een cyslus van 30 dagen. Na mijn berekening zou ik toch al ong moeten zijn. @ Denise: maandag wat spannend en tegerlijkertijd super leuk!! Hoor graag hoe het maandag geweest is @ all: Dames, ik had een zwak moment vanochtend en dacht weet je ik heb nog nooit met ochtend urine getest wie weet..... Maar helaaaaas Wederom een lelijke nega test in handen Dit is echt balen.. laat me of gewoon een mooie posi test in handen hebben of laat de ong maar komen want dit is echt zoo irritant!! Ik ga voor volgende week een afspraak maken bij de dokter, dan moet hij maar even gaan uitzoeken wat er aan de hand is (mits ik nog niet ong geworden ben), want ik word hier gek van!
@ denise gelukkig is het bijna maandag kan me voorstellen dat je nu wel een echo wilt je wacht al zolang gelukkig heb je zelf al een keer een echo laten maken @ wolfje balen van je rug zeg doe rustig aan sterkte meid hoe is het trouwens met je bloed verlies @ gabje wat balen zeg kan me voorstellen dat je er van baalt zeg ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt dit is ook niks @ babyboom hoe is het met jou
Heb gisteren curettage gehad, alles is nu achter de rug. Is wel goed gegaan en heb gelukkig weinig last nu. Alleen emotioneel moet ik alles nog een plaatsje geven. Maar dat komt goed! Hopelijk komt m'n cyclus snel weer op gang, zodat we er weer voor kunnen gaan!
TJ82; sterkte meid, hoop dat je cyclus snel op gang komt en dat jullie snel weer in verwachting mogen zijn van een plakbeeb
@ wolfje oke dan heb ik toch goed opgelet @ tj82 sterkte meid neem de tijd om het een plaatsje te geven ik hoop dat je cyclus normaal verloopt en snel weer in verwachting bent van een plakbeeb @ wolfje hoe is het met je rug
komt vast goed morgen veel boodschappen doen, savonds wokken hebben we feest en dan zondag bezoek bij vrienden vanavond verjaardag...