dat heb ik nu ook manlief heeft bijna vakantie en volgende week hhb en dan zijn we ook nog met ons huis bezig dus ben er eigenlijk niet mee bezig en dat vind ik wel fijn zeker nu ik in de mmm zit en we nog even op de uitslagen moeten wachten is het wel fijn om wat afleiding te hebben
oh fijn, dan kun jij mij interessante aanbiedingen die ik niet mag missen ff doorgeven haha! ik ga vrijdag...
doe ik wolfje ik wilde eigenlijk ook vrijdag maar dat komt hier niet zo goed uit nu dus vandaar woensdag
ach ja... ga zelfs de 9mnd beurs over hihi en dat terwijl ik niet zwanger ben...sem gaat mee en daar kunnen kids toetjes proeven hehe
ik ben al een keer met vriendinnen naar de hhb geweest maar nu gaan we eigenlijk voor de 9-mnd, we gaan natuurlijk wel de hhb zelf nog over
Ha lieve meiden, Hier gaat het wel redelijk goed. Had gisteren een mindere dag, vandaag gaat al een stuk beter. Heb lekker rustig aan gedaan, maar heb weinig klachten gelukkig. Heb geen buikpijn en vloei bijna niet. Ga proberen om het nu een plekje te geven, maar zal vast nog wel eens een dipje hebben. Gelukkig zijn we allebei positief en willen we graag snel weer voor een plakbeeb gaan. Wordt voor ons dus ook binnenkort weer klussen! Vind het wel heel lief dat jullie zo aan me denken en met me meeleven! Jullie zijn schatten! xxx