@ babyboom ik duim voor je dat je temp hoog blijft meid @ wolfje dat is echt lang 9 dagen dan kan ik me voorstellen dat je denkt dat er toch iets heeft gezeten een dikke knuffel
Fijn wolfje, klusse Sorry, beetje late reactie van hier uit, ik ben wat minder aanwezig want ik probeer het zwanger worden los te laten voor zover het lukt. Geen ovutesten helemaal niks.....hoop dat dat werkt want de teleurstelling wordt steeds groter
@ denise neem lekker je rust en weet dat wij er voor je zijn dikke knuffel voor jou @ babyboom het schiet op meid spannend hoor @ wolfje heerlijk de ongi voorbij weer lekker aan de klus @ vanmorgen en vanavond een knal positieve ovutest ben zo blij eindelijk mijn lh piek gevonden
goede morgen dames Het zit er voor mij denk niet in deze maand. mijn temp is gedaald van 37.5 naar 37.2 en ik vrees dat ik morgen onder de lijn zit en dat de (N)OD dan is
babyboom; ik blijf nog voor je duimen meid! vanavond komt me oma logeren omdat manlief zondag jarig is, dan blijft me oma weer een week dus minder op zp
ik kom wel hoor dames alleen minder... de vorige keer heeft ze me al betrapt dus moet nu ff goed uitkijken, toen kon ik mezelf er nog uitkletsen!