Nieuw kletsgroepje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabje

Gabje Lid

27 dec 2010
    85
    0
    0
    @ TJ: En hoe was je echo?!!!

@ wolfje: sterkte...

@tinkle: Heel goed!

@ all: We moeten nog 2 weken wachten voordat we onze kleine weer kunnen bewonderen, de tijd gaat zoo langzaam.. voor de rest voel ik me wel oke, wel erg last van vermoeidheid en misselijkheid. De misselijkheid verdwijnt gelukkig wel weer als ik wat gegeten heb.
    En jullie zullen het vast niet geloven maar ik krijg al een buikje!! Ben pas 7 weken, dus ik word denk ik echt megaaaaaa:p Hahahaha! Kan niet wachten totdat iedereen het weet! Maar voor nu nog even mondje dicht:(

2. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Gabje 2 weken duren idd lang als je ergens naar uit kijkt, heerlijk dat je al een buikje krijgt :D

3. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Maak je maar niet druk hoor gabje, het zijn nu vast nog je darmen, bij mij werd rond 12 weken ineens me buik kleiner om daarna echt plek te maken voor de baby.

4. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Gabje: echo was super! We waren allebei stikzenuwachtig, maar zagen vrijwel direct een mooi kloppend hartje gelukkig! M'n eigen berekening klopte ook, ben 7 weken ipv 8 weken (eisprong was later). Heb op 22 juli opnieuw echo, dan bepalen ze daadwerkelijk het termijn. Kijk nu al uit naar de volgende echo! En dat is inderdaad iedere keer weer lang wachten!

@Wolfje: Hoe is het nu thuis?

5. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    gefeliciteerd TJ, de eerste mijlpaal is bereikt.

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden...wat fijn die goede echo's!
    buikje hier nog niks dan vet te zien:p
    maar anderen vinden wel dat buik groeit... ach tis misschien ook wel wat men wilt zien...

hier gaat het weer wat beter... heb alleen veel en snel ruzie met ML en tussen ML en me ma zit het ook nog niet goed, maar voorlopig doen we het ermee...

sem is superlief geeft allemaal kusjes op me buik voor de baby en zegt dat hij lief is!
    hij denkt ook 100% te weten dat het een babybroertje is:p wat ik ook denk haha, spannend in december...

maar eerst volgende wk woensdag naar de vk controle, hoop het hartje te horen, na al die stress:)

Fijne avond nog, xxx

7. Zeepaardje

fijn weekend allemaal!

8. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Fijn weekend!!

9. Zeepaardje

10. Gabje

Gabje Lid

27 dec 2010
    85
    0
    0
    @ TJ: We verschillen maar 2 dagen! Ik ben nu volgens de berekening van de gynaecoloog 8 weken en 1 dag. Volgende week naar de verloskundige, ben benieuwd waar zij op uit komt.
    Hoe gaat het verder met je?

11. Zeepaardje

De controle bij de vk...

Om 10.30uur had ik een afspraak... die liep uit helaas.
    Uiteindelijk om 11.00uur aan de beurt...informatie over de 20wk echo gehad...
    en toen bloeddruk meten, dit werd door de stagiere gedaan, 110/70 prima dus:)
    Daarna het moment, hartje luisteren...Oh men wat een spanning, stagiere kon het niet vinden... toen de vk zelf even luisteren, ook zei kon het hartje niet vinden... daarna gelijk naar boven, we gaan met de echo kijken, sem had dus toch wel mazzel, nog even tv kijken;) ja hoor, daar lag ons wondertje, met een mooi kloppend hartje, wat een geluid:) Kindje was erg beweeglijk... en 2armen, 2 benen, mooi ruggetje:) Helemaal blij en trots met 3 mooie foto's gingen we naar huis:)

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ wolfje wat fijn dat alles toch goed was:)

nou meiden gisteren bij de gyn geweest en we gaan de volgende cyclus met hormonen starten:( het voelt heel dubbel ik ben verdrietig maar ook blij dat er nu echt iets gebeurt we wachten deze cyclus af dus er is nog een kans dat het zonder hulp gaat lukken;)
    we hebben een heerlijke vakantie gehad en zijn echt tot rust gekomen

13. Zeepaardje

twinkle; natuurlijk voelt het dubbel, ook jij had graag "natuurlijk"zwanger willen worden, maar ik ben blij dat deze hulp er is voor jullie en zal duimen dat je snel zwanger mag zijn! knuf

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ wolfje dankje wel:)

15. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Gabje: wat leuk dat we zo gelijk lopen! Ik heb op 22 juli opnieuw echo, dan zal m'n termijn bepaald worden, dus wie wijzigt het bij mij nog. Hier alles goed. Wel heel veel misselijk, soms overgeven en vooral heel erg moe/futloos. Maar daarmee voor mij wel een bevestiging dat het dit keer wel goed zit! Hoe is het met jou? Last van kwaaltjes?

@Wolfje: Fijn dat de echo goed was! Dat je jullie kindje weer hebt gezien en gehoord, super! Verder alles goed?

@Twinkle: Blij dat je een fijne vakantie hebt gehad! Wel balen dat je het medische traject ingaat, maar hopelijk gaat het wel jullie wondertje opleveren! Gun het je zo! Hopelijk ben je gewoon deze ronde op de natuurlijke manier zwanger en anders gaan we kei hard duimen voor de volgende (MMM)ronde!

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ tj fijn om te lezen dat je er een goed gevoel bij hebt:) dat geeft toch rust;) bedankt voor je lieve woordjes het doet me goed we gaan het afwachten deze ronde

17. Zeepaardje

TJ82; ik voel me goed, zo nu en dan nog even vermoeid...en ik kan wat minder tegen autorijden krijg dan nogal last van me rug... hopelijk gaat dat met de vakantie beter, 2dg rijden....

all; knuffels en fijne dag

18. vahjanssen

29 jun 2011
    82
    0
    0
    Beverwijk
    Hoi Hoi

Ik wil ook wel graag mee kletsen..

Om te beginnen zal ik me even voor stellen
    Ik ben Vivian bijna 30 jaar.
    Geboren en getogen in Venray (het mooie limburg)
    Woon sinds een jaar in Beverwijk.
    Ken hier ook nog niemand dus best wel saai.
    Heb 2 schatten van stiefkinderen, en zelf heb ik een zoontje van 7 en een dochter van 9.

Heb 21 juli mijn mirena spiraaltje zonder hormonen er uit laten halen.

Geen iedee verder wanneer je dan zwanger zou kunnen worden of wanneer dat je menstruatie begint.

Mijn vriend en ik willen dolgraag samen een kindje.

Als jullie meer willen weten hoor ik het graag.

19. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Welkom Vahjanssen

Klets gezellig mee
    Bedoel je niet 21 juni?;)
    Neem aan dat als je spiraal er al bijna een jaar uit is dat je menstruatie in de tussentijd al wel aantal keren is geweest :p

20. Zeepaardje

welkom:)

wat een verandering van limburg naar beverwijk zeg! hoe bevalt het je?

Heel veel succes met zwanger worden!
    maar 21 juli spriaal verwijderd vorig jaar , of juni dit jaar?

Deel Deze Pagina