babyboom; jeej ja... nou ik had 4nachten voor ei geklust en verder helemaal niet, hadden de hoop laten varen...
O dat is wel bijzonder jah, Die kleine van jou moest en zou komen Nou ik heb nog wel een btje hoop maar ik kijk wel vast vooruit
@twinkle: Ik ben nu 9 weken zwanger Morgen naar de gyn @all: onverwachts is mijn ventje morgen lekker vrij! Dus kan hij mee naar de gyn.!! Kan niet wachten en hoop maar dat alles goed gaat. Houd jullie op de hoogte. @Wolfje: Klopt, heb Jansen ook niet meer gezien:S
@ twinkle: Het was een super echo! Moest wel inwendig maar heb ik geen problemen mee Ons kindje bewoog zelfs!! De armpjes gingen heen en weer, gek om te zien dat iets in je beweegt en je niets voelt. Ook hebben we eventjes het hartje gehoord. De gyn. vertelde ons na de echo dat de kans dat het nu nog mis kan gaan wel erg klein is. Kortom, we zijn helemaal in de wolken!
gabje; wat super meid dat je een goede echo gehad hebt Ben benieuwd straks naar je termijn all; fijn weekend
@ babyboom nee wacht het nog een paar dagen af omdat mijn cyclus nogal schommeld en wanneer ga jij een testje doen? @ wolfje fijn weekend meid
Ok Ik heb vandaag getest, had ik beter niet kunnen doen. Had nog dipstick testjes die kreeg ik bij de ovulatie testjes. En lijkt alsof er een voorgedrukte streep is waar die hoort te staan. Als ik em tegen het licht hou zie ik iets vaags. Daarna voor de zekerheid kv 2v5 gehaald Negatief. Ik bewaar ze voor de volgende ronde, tenzij ik overtijd ben. Maar denk het niet heb nu al last van mijn rug en bm.
@ babyboom balen zeg ik duim toch nog even door ik hoop dat je toch nog een mooie test in handen krijgt
Of ik Ben goed in lijntjes inbeelden, of ik zie nu ook iets op de kv 2v5 *zucht* wat doe ik mezelf steeds aan Ik ga nu pas na NOD testen. Di zou ik on moeten worden dus test ik woensdag.