Uhm ik vergeet het steeds maar heb het wel in huis, dus nu na dit te typen ga ik er gelijk 1 slikken. Dank je wel
@ gabje fijn dat verder alles goed gaat buiten de keelpijn ik hoop dat het snel over is @ tj82 fijn dat alles goed gaat gefeliciteerd met je neefje nou meiden vandaag fm 3 gehad en weinig nieuws te melden geen goed nieuws dus nu maandag terug voor inmiddels fm 4 de gyn zag twee follikels die verder kunnen gaan groeien maar ze groeien nog niet zoals het moet zijn dus afwachten maar weer en gewoon verder prikken heb net maar weer een voorraad fostimon gehaald ik baal er even flink van:x heb ook echt even het idee dat ik voor niks aan het spuiten ben maar het komt vaker voor dus geduld hebben maar
Twinkle, ja ik wil ook graag dat jij snel zwanger raakt, samen zwanger is veel leuker. (hopen voor mezelf natuurlijk ook) Nou ik ben ziek, sinds dinsdag begon het toen viel het nog mee alleen niezen en zere keel. woensdag begon t echt en gister kwam het slijm los, dus ik hoop snel beter te zijn. Verder ben ik heel erg zenuwachtig, want heb op een ander forum gezegd dat ik me best ga doen om niet te testen voor nod. Je zou zeggen 3 dagen zijn zo om maar is best moeilijk. Heb geen zere borsten wat ik normaal 4 a 3 dagen voor nod wel heb. Gister voelde ik ineens plopjes rechts, maar ja het blijft spannend tot nod. Ik hoop gwn heel erg dat het raak is.
dat zou mooi zijn babyboom allebei ik ben heel hard voor je aan het duimen meid spannend hoor jij pendeld toch heb je voor jezelf al gependeld?
Dank je wel twinkle. Ja ik heb idd voor een aantal meiden gependeld Toevallig had ik gister nog een poging gedaan, nadat ik steeds geen toestemming kreeg om voor mezelf te pendelen hahaha. Maar ja ik kan me ook niet echt vastklampen aan mijn eigen pendel want die kan ik onbewust beinvloeden. Maar er kwam uit dat ik zwanger ben het geslacht meisje en dat ik vandaag licht positief zou testen en op 8 aug dat ie duidelijk positief zal zijn. Maar ja, dat over vandaag ga ik niet kunnen weten want ik ga niet testen vandaag.
knap meid dat je je kunt inhouden wanneer ga je een test doen of ga je echt drie dagen wachten zijn er al pendels uit gekomen of weet je het niet
Ja ik ga echt mijn best doen om de 3 dagen te wachten. Ja er zijn 3 uitgekomen waarvan 1 de uitgerekende datum. en 5 heb ik er al fout
@ babyboom dat is best goed meid ik hoop dat de pendel voor je zelf ook uitkomt en je over 3 dagen een mooie test in handen hebt je vriend is dan toch jarig? zou je voor mij ook eens willen pendelen of doe je het niet meer?
mijn vriend is over 5 dagen jarig maar ik kan best 2 dagen mijn mond houden hahaha. (als het zo is) Ja hoor stuur maar pbtje, ik doe het wel vanavond, dan liggen de kids op bed
@ babyboom dat zou wel een heel groot kado zijn voor je vriend en natuurlijk ook voor jou ik hoop het zo voor je meid je hebt me naam en geboorte datum nodig toch of nog meer
@ babyboom heb je een pb terug gestuurd zie dat je mrgen mag testen ik hoop dat je een mooie test in handen hebt
Twinkle Ben alleen met 4 kids me zus moest gwn t weekend werken. Maar morgen gaan ze weer naar huis ik vertrek lekker vroeg hier dan blijf ik bij mijn moeder hangen en daar eten Hashee hmmmm Maar ik ga morgen niet testen, dinsdag hoe is het met jou lichaam?
@ babyboom veel plezier vandaag ik hoop dat je morgen een mooie test in handen hebt ik duim heel hard nou meiden hier ben ik dan vanmorgen fm 4 gehad en weer geen super nieuws hij is in een week tijd van 10mm naar 11mm gegaan dat is 1 mm in 1 week terwijl dit normaal geloof ik 2mm per dag is dus hard gaat het niet nu woensdag voor fm 5 kijken of er nog wat groei inzit als dit niet het geval is dan gaat ze met de gyn overleggen of de dosis verhoogd gaat worden of we misschien toch de cyclus afbreken en in de nieuwe cyclus starten met een hogere dosis beginnen zit woensdag al op dag 20 ik heb het echt even helemaal gehad kan het bij ons dan nooit eens normaal ben boos en verdrietig gelijk:x ik weet dat ik positief moet blijven maar na al die spuiten en dit resultaat is dat toch even verdomd moeilijk ik zat juist zo lekker in mijn vel maar op dit moment voel ik me niet zo fijn ik wil jullie niet lastig vallen met mijn nega gedachten nu dus laat ik het hier maar bij ik wil jullie wel even bedanken voor al het duimen en alle lieve woordjes xx twink
@ BB: spannend!!!!! we horen het wel!!! @twinkle: Potverdorie meis! Ik vind het echt heel naar voor jullie Kan begrijpen dat je boos en verdrietig bent en dat het positief blijven erg moeilijk is. Het fijne is wel dat de gyn. je goed onder controle houdt. Met je neg. gedachten val je mij niet lastig hoor, het is toch fijn dat wanneer het even minder gaat je even lekker je hart kan luchten! Dus meid, gooi het er maar lekker uit!! knuf!!
@ gabje lief dat je dat zegt voel me even flink k*t maar komt wel weer goed hoor manlief is gelukkig heel positief en zegt dat alles goed komt dat kan ik nu wel even goed gebruiken want dat zie ik nu even niet morgen weer een nieuwe dag