hahah ja blond he? ja idd ach eind nov weekje weg en dan 4dec savonds terug dus gaat idd snel hihih oma is er zo lekker koffie drinken en dan kaarten
vind zelf kerst echt mega gezellig, sinterklaas valt dit jaar in het water denk ik... de 27se week weg komen de 4de terug en de 5dec uit eten met familie ivm me ouders trouwdag allemaal dus vier sinterklaas dag erna denk ik maar... nou meiden wat een rot weer he?
@ ik vind kerst persoonlijk ook veel gezelliger met de boom en die versiering maar voor de kindjes is sinterklaas ook wel erg leuk je hebt het maar druk ronde de sinterklaas maar vakantie is ook wel erg lekker
nou twinkle; denk dat er best een hoop kids bang voor sint en piet zijn hoor, ben ook heel benieuwd hoe me zoontje er nu op gaat reageren!
Ik ben niet zoveel aanwezig op het moment, maar vind het wel een gezellig topic om bij te houden als er wat meer gekletst wordt
Hey Denise, ben het met jou eens.. ik ben er ook wat minder te vinden heb ik mezelf voorgenomen. Zie mijn banner, weer naar de nieuwe ronde. Helaas! Hoe is het met de rest???
Balen merk echt dat als ik hier minder ben ik ook minder bezig ben met het zwanger worden, dus ik houd dat deze maand ff vol, al mis ik jullie wel hoor