Nieuw kletsgroepje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ babyboom en heb je getest:D ik ben nog heel hard voor je aan het duimen meid;) ik hoop zo dat je je vriend een mooie test kado mag geven

2. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Goede morgen dames

Twinkle
    Meid dit had ik niet willen lezen :( had dit ook niet verw8.
    Ik had echt goede hoop dat je een super ei zou krijgen.
    Je hebt alle recht om boos en verdrietig te zijn, je probeert het een maand langer dan mij en ik weet hoe klote het kan voelen als het weer niet wilt lukken :(
    Laten ze de dosis maar verhogen en laat die super ei nou eens komen, ik gun het je zo erg meid.
    Dikke Knuffel

Hier
    Ik heb niet getest vandaag, had ze niet in huis en wil mijn plas niet bewaren (dan ziet mijn vriend het)
    Dus of ik test straks smiddags of morgen
    Ik heb 1 keer in al die tijd een lf van 14 dagen gehad en dat zou morgen zijn.
    Dus eigenlijk kan het nog alle kanten op.
    Maar ik probeer posi te blijven want mijn temp is nog netjes

Ik houd jullie nog even in spanning

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ babyboom wanneer ben jij gestopt met de pil? ow meid je houd het spannend ik blijf heel hard voor je duimen;) ben heel benieuwd naar je test

4. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    met de pil pffff dat is in mijn puber jaren hahaha
    ik heb vorig jaar 8 juni mijn mirena spiraal laten verwijderen ;)

Ik heb getest en ik word er totaal niet wijzer van :(
    ik heb beide testen gedaan en de ene geeft een vaag streepje en de ander negatief.
    met dezelfde urine.
    en na 5 min zater er allemaal spikkels op
    en de licht pos was met 3 drup urine
    en de neg met 4.
    Ik wacht gewoon mijn ongi af.

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ babyboom wat balen zeg maar op de ene test staat wel een streepje heb je geen foto:) ik duim gewoon door laat die ongi maar wegblijven;)

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    nou meiden vandaag fm 5 gehad en vrijdag fm 6:( het posi nieuws was dat er wel weer wat groei was van 11mm naar 12,5mm:) dus dat betekent nu in twee dagen meer als maandag na een week maar het wil ook zeggen dat het echt heel langzaam gaat:( ze zag dat ik toch wel echt teleurgesteld was met die langzame groei dus heeft ze even de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden het is de eerste cyclus met hormonen en dan is het altijd even kijken hoe het gaat bij mij dus echt heel langzaam ze gaat nu even overleggen met de gyn wat we deze cyclus gaan doen dat hoor ik vrijdag bij fm 6 dus ben benieuwd het kan heel goed zijn dat ik deze cyclus gewoon af moet wachten en de volgende cyclus ga starten met een hogere hoeveelheid hormonen:( dus al met al baal ik er weer vreselijk van het schiet gewoon niet op zo

om mijn gedachten even op nul te zetten ga ik vandaag lekker een dagje met manlief mee hij gaat vandaag naar belgie dus komt me vanmiddag even op pikken hij is nu al aan het werk maar komt speciaal even lang om mij te halen:D dus ik wens jullie allemaal een hele fijne dag

liefs twink

7. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    aaahw Twinkle :(
    Maar wel gezellig met manlief mee:D

Hier ook geen goed nieuws
    Temp gezakt en bij het eerste wc bezoekje roze geveegd
    daarna niks maar zal vanmiddag wel doorkomen.

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden ik ben er ook weer bedankt voor jullie lieve reactie's:) heb gisteren een hele leuke dag gehad met manlief:D was alleen wel een hele hoop file:$ vandaag vriendin op visite geweest die ook voor hun eerste kindje gaan dus erg gezellig:D voel me vandaag eigenlijk wel goed er hangt een bepaalde rust over me heen:(

@ babyboom nee wat balen zeg:( ik heb zo hard geduimd zie dat je ongi bent geworden:( een hele dikke knuffel

9. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Jah Twinkle
    Helaas, heb flink zitten huilen de dag ervoor al heel raar.
    en dat terwijl ik mijn vent een mooi kado wou geven werd ik gwn ongesteld., dat was niet de bedoeling.

Ik heb gister een brok verloren en ook deze maand denk ik dat het toch wel raak was.
    Ik geloof niet in vage streepjes testen, want wanneer er niks is dan is het ook echt wit dan kan ik turen wat ik wil er verschijnt geen streepje.
    ennu 2 maanden op een rij.
    en ook 2 maanden op een rij dat ik een brok verlies (deze was overigens wel groter dan die van vorige maand)

Ik ga me er minder op focussen, de vakantie is zo voorbij.
    En het maakt me ook een btje gek.
    ik merk dat ik echt ben veranderd, ik ben minder gezellig en denk voornamelijk alleen aan dat.
    Dus waarschijnlijk zullen jullie me vanaf eind van de maand minder zien hier.

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:x:x:x wat baal ik van mijn lichaam zeg kom ik vanmorgen op fm 6 wat denk je geen ei meer te zien:( hij is waarschijnlijk gewoon gesprongen en heb ik mijn ei gemist:( ik snap er nu echt niks meer van:( hoe nu verder per direct stoppen met prikken en maandag bloed laten prikken op progesteron om te kijken of hij ook daadwerkelijk is gesprongen dan maandag middag bel afspraak voor de uitslag van het bloed en dan afwachten 26 aug naar de gyn om te bespreken of de dosis omhoog moet en hoe we verder gaan meiden ik zit er nu echt even flink doorheen gisteren was ik zo rustig maar nu ben ik echt even heel boos en verdrietig:x:( dus sorry dat ik even niet reageer ben niet echt in de stemming

11. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    aaaahw Twinkle, ik begrijp het hoor meid.
    Jeetje wat een K*TZOOI!!!

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ja hele grote k*t zooi:x

13. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Babyboom: Wat klote dat je toch nog ongi bent geworden! Misschien was het inderdaad raak en is het weer een vroege miskraam... En dat 2x op een rij! Snap dat je het even los moet gaan laten en hier minder te vinden bent. Sterkte!

@Twinkle: Nee, dat meen je niet! Sta je zo onder controle en dan nog dit... Snap dat je heel erg verdrietig bent en er enorm van baalt. Maar het komt echt nog wel voor jou hoor! Niet de hoop opgeven! Dikke knuf meis!

14. Gabje

Gabje Lid

27 dec 2010
    85
    0
    0
    @ Twinkle & BB: Potverdorie zeg!!!! Echt kl*te!!!! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen tegen jullie...:( Probeer de moed niet op te geven en mijn duimen draaien nog steeds voor jullie.. Sterkte....

15. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve meiden
    even een kort berichtje
    ik ben weer terug, maar zonder pc en drukke week voor de boeg...
    knuffels

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ tj82 en gabje heel erg bedankt voor jullie lieve reactie's:) knuff terug

@ wolfje fijn dat je er weer bent;)

vanmorgen bloed wezen prikken en vanmiddag bel afspraak hoop dat de uitslag er dan wel is;) met mij gaat het wel weer goed hoor heb er even heel goed van gebaald maar we gaan er vol goede moed weer tegen aan

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    nou meiden ben net gebeld en mijn ei is toch gesprongen blijkbaar boven de 12,5 mm gaat het ineens wel heel erg hard:$ nu wachten of ik ongi ga worden als dat zo is dan volgende cyclus vanaf dag 10 weer fm en als mijn follikel/follikels 12,5mm zijn dan iedere dag voor een fm de 26ste naar de gyn om door te spreken wat we met de dosis gaan doen er is een hele kleine kans dat ik zwanger ben;) maar daar durf ik niet eens op te hopen maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit:D

18. Gabje

Gabje Lid

27 dec 2010
    85
    0
    0
    @ Twinkle: Zoo dat is eindelijk eens wat beter nieuws!:D Ondanks dat de kans nu erg klein is dat je zwanger bent je weet nu wel meer over je ei-tjes. Dus mocht het nu niet raak zijn, op naar de volgende ronde:D

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

twinkle; oh spannend meid, duimen draaien in ieder geval!

gabje; hoe voel je je?

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ gabje en wolfje dankje wel ik ben heel benieuwd:D

Deel Deze Pagina