@Twinkle: Wat een goed nieuws, eindelijk! Hoop onwijs dat het toch raak is deze ronde en anders wordt het gewoon de volgende ronde! Voel het aan m'n (vrucht)water, haha! Wanneer is nu je NOD? Ga heeeel hard voor je duimen!
@ tj82 hahaha ik hoop het maar denk dat het hem niet gaat worden deze ronde maar hopelijk zit je (vrucht) water er niet naast en is het de volgende ronde gewoon raak deze rond mag natuurlijk ook
@ babyboom dankje wel ik ben ook al heel hard voor jou aan het duimen meid ik hoop dat jullie geduld nu eens beloond mag worden hoe gaat het nu met je
@ BB: Het gaat inderdaad snel. Zit nu alweer op 16 weken Over twee weekjes heb ik mijn pretecho met geslachtbepaling, is tel de weken dus echt af! Kan niet wachten! Hier gaat het verder allemaal z'n gangetje.. 's Avonds wel echt last van vermoeide benen maarja, meer dan warm douchen en voetjes omhoog kan ik niet doen dus neem het maar voor lief
@ gabje fijn om te horen dat het allemaal goed gaat op de vermoeide benen dan het schiet op meid spannend heb je zelf een gevoel wat het gaat worden?
@ Twinkle: Zelf heb ik eigenlijk geen idee. In het begin van onze zwangerschap hoopte ik echt op een meisje, maar dat was meer omdat ik toen niet zo goed zou weten wat ik met een jongetje zou moeten. Wat moet ik met zijn kamertje doen? Het klinkt raar, i know Maar dat is inmiddels he-le-maal verdwenen! Het maakt mij/ ons echt niet uit of het nu een jongen of een meisje is. De meeste mensen denken overigens dat ik een meisje krijg. Nog 2 weken mijn geduld op de proef stellen
@ gabje het geslacht is zeker niet het belangrijkste als het kindje maar gezond is heel veel succes met afwachten ik hoop dat de dage voorbij vliegen
meiden voel me niet lekker, dus lees alleen mee;- onwijs verkouden waardoor ik benauwd wordt en spugen moet...al ruim 4weken... ben er nu wel klaar mee, maar ja... knuffels
wat een rust hier!!!! hier gaat alles goed voel me prima vandaag mijn nod als het goed is heb normaal altijd een lf van 10/11 dagen maar tot nu toe nog niks
twinkle spannend meid... hier gaat het nog steeds niet best... maar wel mooie maxi cosi mila buggy gekocht knuffels
nou meiden 1 dag later als normaal net ongi geworden vrijdag naar de gyn komt wel goed uit dat is dag drie en dan moet ik weer beginnen met spuiten dus als de dosis omhoog moet kan ik daar direct mee beginnen voel me niet rot of baal eigenlijk niet ik wist eigenlijk toch al dat het hem niet ging worden deze ronde dat komt misschien raar over maar er was een hele grote kans dat ik mijn ei had gemist dus de teleurstelling had ik al gehad toen ik dat te horen kreeg @ wolfje fijn dat het is gelukt met de buggy balen dat je nog steeds niet lekker bent knuff
morgen weer beginnen met prikken maar eerst naar de gyn kijken of de dosis omhoog gaat ik hou jullie op de hoogte
@ wolfje dankje wel en hoe gaat het nu met jou voel je je al wat beter nou net terug van de gyn alles doorgesproken en hij is niet helemaal tevreden over hoe de cyclus is verlopen maar zo dacht ik er zelf ook over we gaan deze ronde starten met dezelfde dosis als de vorige cyclus maar gaat het weer zo langzaam als de vorige cyclus dan gyn bellen en gaan we de dosis aanpassen hij zegt je gebruikt de hormonen om te stimuleren dus moet de eisprong ook wat sneller gaan komen ook is hij niet tevreden over mijn lf die vind hij eigenlijk iets te kort dus nieuw recept meegekregen ga nu na een dag na de eisprong drie maal daags lutinus tabletten inbrengen voor de progesteron waarde als ik de 15de dag niet vloei dan een zwangerschapstest doen als deze positief is de lutinus blijven gebruiken tot ongeveer 8 weken zwangerschap is deze negtief dan stoppen en wachten op ongi dus al met al weer een hele waslijst maar ben tevreden met het resultaat we gaan er weer voor deze ronde zometeen gelijk maar even naar de apotheek en dan begin ik vanavond weer met spuiten
twinkle; overdag wil het wel, maar savonds hoest en spuug ik alles bij elkaar... bleh ach je raakt eraan gewend... oma komt vanmiddag weer logeren... dus lekker wat afleiding... nou meid...hoe kort is jouw lf eigenlijk dan...hoort toch minimaal 10dg te zijn of niet... heftig zo allemaal hoor, s6 meid
@ wolfje wat balen zeg ik hoop toch dat het nsle overgaat knuff en heb een lf van 10 a 11 dagen maar hij wil dat mijn lf gewoon 14dagen word veel plezier met oma