@ twinkle; het is inderdaad erg rustig hier.. Jeetje wat een waslijst inderdaad, dat je dat allemaal kunt onthouden! heel veel succes meis en als ik het zo hoor heb je een fijne gynaecoloog!
Vandaag alweer 23 weken zwanger! Helaas vanaf gisteravond een hele pijnlijke mond, zeer gevoelig tandvlees, vannacht de halve nacht wakker gelegen van de pijn! Maar vanmorgen toen Sem wakker werd, kwam hij bij ons in bed liggen,samen even lekker tv kijken De baby was erg druk in me buik... en ik zei tegen Martijn leg je hand eens op me buik en ja hoor... hij voelde de baby, helemaal blij Oh en ik ben vanancht gegroeid Kan zo ineens me eigen broeken met geen mogelijkheid meer aan! Dus nu een zwangerschapsbroek aan en maandag er nog 1 bij kopen! Woensdag naar de vk, en vrijdag heeft Sem zijn aller eerste zwemles, spannend!!! Meiden wens jullie een fijne dag toe... !
@ gabje ja een hele lieve man met die waslijst komt het goed hoor heb het er voor over @ wolfje wat gaat de tijd toch snel wat fijn da je mannetje de baby ook voelde geniet ervan meid en succs voor sem's eerste zwemles
@ babyboom hoe gaat het met jou meid ik hoop dat je weer een beetje tot rust bent gekomen na de grote teleurstellingen van de laatste paar cyclussen een hele dikke knuffel hier als mijn cyclus net verloopt als de vorige en ik op dag 22 mijn ei heb dan mag ik op mijn verjaardag testen want met de lutinus krijg ik een lf van 14 dagen in plaats van 10/11
Wauw Twinkle dat zou een geweldig kado zijn Hier gaat wel goed hoor, druk met school ben er veelste moe door om op alles te letten en minder hier zijn helpt natuurlijk ook
goed zo babyboom wat voor school doe je? ik hoop dat de afleiding deze ronde voor een hele mooie test gaat zorgen
Dank je wel lieverd, kans is klein trouwens heb een vroege ei gehad volgens mij en maar 1 keer gedaan in de week. Dat wilt niet veel zeggen eigenlijk, maar ik schat mijn kans klein in voor de zekerheid hahaha weet ook niet precies mijn nod
@wolfje: pas je nu pas je eigen broeken niet meer??? @all: hier gaat alles goed. Verder nog niets te melden eigenlijk. x
ben even heel verdrietig sprak net mijn vriendin die zwanger is van het eerste kindje en nou is het niet goed ze heeft een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ik vind het zo erg wat een k*t bericht zeg ze komt straks naar me toe
@hey meiden vriendin is net weg ze was zo in de war en verdrietig dat ze me niet helemaal goed had verteld dat de gyn dacht aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap omdat ze de klachten daar van had dus is ze van de week en vandaag bloed laten prikken en er was een duidelijke stijging van het hcg hormoon dus wijst het niet op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ziet het er toch naar uit dat het gewoon goed gaat alleen wil hij haar volgende week wel terug zien voor een echo omdat hij het nog niet kon zien ze was net naar huis en belde me helemaal blij op ze had haar man nog niet eens verteld meiden ik ben zo blij hopelijk is er volgende week wel wat te zien op de echo
ik hoop het ook meiden meiden hier ben ik ook even snel vandaag fm 1 gehad en er waren nog geen follikels boven de 10mm dus allemaal nog erg klein nu maandag fm 2 ben benieuwd even afwachten
@ all: Dag meiden, we hebben een pretecho met geslachtsbepaling gehad!!!! En we zijn in verwachting van een DOCHTER!!!!! De echoscopist vertelde ons dat ze geen open rug, geen hazenlip, geen waterhoofd en geen klompvoetjes heeft. Er waren 10 vingertjes en 10 teentjes te zien dus tot zover is ze kern gezond!!