gabje; gefeliciteerd met dit leuke nieuws) twinkle; hopelijk heeft je vriendin een goede zwangerschap! all; knuffel
nou vandaag fm 2 gehad en wat ik al had verwacht alle follikels nog onder de 10mm dus geen groei dus gaat het deze keer waarschijnlijk ook weer erg lang duren dus donderdag een afspraak bij gyn moet nog wel even door prikken tot donderdag en dan hoor ik wat we gaan doen ik hou jullie op de hoogte @ gabje wat leuk een meisje en wat fijn dat alles goed is altijd fijn om te horen @ wolfje dankje ik hoop het ook
nou dacht laat ik ons maar even naar voren halen want we staan zo ver weg @ tj82 hoe gaat het met jou ben je een beetje aan het genieten? ben erg benieuwd hoe je buikje is gegroeid @ gabje hoe gaat het met jou buikje groeid die ook goed? @ wolfje als het goed is ben je een paar daagjes met manlief weg geniet ervan morgen naar de gyn ben benieuwd
nou meiden vanmorgen gyn geweest en fm2 gehad weer was er geen follikel boven de 10mm met de gyn afgesproken dat we nog wel even doorprikken maar met een hogere dosis dus ben opgelucht dat de dosis nu in ieder geval omhoog gaat alleen vind ik het jammer dat ik vandaag toch alweer op dag 16 zit maar ja niks aan te doen nu maandag fm 3 ik hoop dat de hogere dosis voor een heel mooi eitje gaat zorgen
goed nieuws vriendin heeft vandaag de echo gehad en alles was goed geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap ben zo blij voor haar echt een opluchting
@Twinkle: Wat balen dat follikel nog niet voldoende gegroeid was... Hopelik krijg je maandag beter nieuws! Duim voor je! Wat fijn dat het bij je vriendinnetje allemaal goed is! Hier gaat alles pima, buikje groeit goed! Zal morgen weer buikfoto maken, ben dan 19 weken. Zal deze hier ook even spammen. Hebben donderdag de 20 weken echo, is toch weer spannnend! En volgende week zondag gaan we nog lekker een weekje op vakantie naar Portugal. Even uitrusten en van het zonnetje genieten, ben er echt aan toe! @Gabje: hoe is het met jou? Alle spulletjes al besteld/gekocht?
@ tj82 ik hoop het ook we zullen zien een maandag ja ben opgelucht dat alles goed was het geeft haar zeker een stukje rust ben heel benieuwd naar je buikfoto het is al even geleden 19 weken alweer wat gaat het snel zeg en wat lekker zeg een weekje portugal heerlijk geniet ervan
vandaag dag 20 en fm 3 gehad en nog is het niet echt op geschoten ik heb zelf het gevoel dat het deze keer langer gaat duren als de vorige cyclus er zijn nu wel twee follikels aan elke kant 1 die wat groter zijn maar nog niet lang niet groot genoeg 1 van 11mm en de andere 10,5mm dus niet echt super ik begin me eigen nu toch wel af te vragen of het wel zin heeft om te spuiten want sneller gaat het niet nu woensdag fm 4 inmiddels alweer en dag 22 dus ben benieuwd de vorige cyclus kwam ik op dag 22 en toen was me ei ineens weg
Twinkel dat is niet zo fijn dat het zo traag gaat Hoop toch op goed nieuws *knuffel* Hier gaat goed druk druk druk met de opleiding, veel huiswerk en dan nog het huishouden runnen pfff. Maar het is wel leuk hoor.
babyboom fijn om te horen dat het goed met je gaat ondanks de drukke tijd die je hebt succes met de opleiding knuffel terug @ tj82 bijna 20 weken echo en dan lekker op vakantie leuk hoor be erg benieuwd naar je foto
meiden hier net een ovutestje gedaan omdat ik toch last blijf houden van de buikpijn en omdat ik de vorige ronde mijn ei gemist heb had ik toch even wat ovutestjes besteld en nu is hij bijna positief zou hij dan ineens weer zo snel groeien morgen om half 10 fm 4 dus ben nu wel heel benieuwd
twinkle; wat fijn dat de zwangerschap van je vriendin toch goed zit! hopelijk komt je ei eraan! babyboom; fijn dat het leuk is, maar het zal idd pittig zijn, vooral omdat je al kids hebt, s6 meid all; hier gaat het best goed, leef op nog maar 2 paracetamols pd, week terug waren dit er 8! Oorpijn is helemaal weg, tandvlees is goed te doen... verder morgen naar de vk, ben gewoon alweer 25wk, en kan niet beseffen dat er over een week of 15-17 een kindje bij zal zijn... deze zwangerschap gaat stuk sneller als de eerste... moet er ook vanmezelf bewust bij stilstaan om er van te genieten.voel de kleine nu ook erg veel heerlijk Tot snel meiden
doe ik zeker...sem duwt nu ook telkens op me buik "he mama de baby duwt ook" haha en dan duwt hij me toch hard op me buik
hier snap er niks meer van vanavond nog een testje gedaan en deze is veel lichter zou het dan toch mijn ei niet zijn even afwachten
twinkle; ovu test altijd op zelfde tijd uitvoeren anders kun je niet vergelijken meid... afwachten.... knuf... waarom ga je niet eens tempen, vaak veel duidelijker dan die testjes of een testen van clear blue gebruiken... s6
@ wolfje dat heb ik ook gedaan maar als hij donkerder word doe ik altijd s'avond nog een testje clear blue heb ik ook al gebruikt maar ga ik nu niet doen moet om de dag naar het zh dus vind de goekope ook goed en tempen is niks voor mij dat moet je ook om dezelfde tijd doen en na he zelfde aantal uren slaap en dat verschilt bij mij iedere dag
tja, dan zit er niet veel anders op he nou meid,hopelijk ben je snel zwanger en kan het genieten gaan beginnen