Nieuw kletsgroepje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ wolfje we zullen zien:) onze tijd komt

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Daar moet je in ieder geval van uit blijven gaan meid, hoe moeilijk het soms ook zal zijn om positief te zijn!

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dat doe ik hoor wolfje;)

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ nou hier fm 4 gehad en ja er is wat gegroeid allebij de follikels zijn gegroeid morgen terug voor fm 5 want ja de vorige keer was mijn ei ineens weg wel groeit de rechterkant beter als aan de linker kant maar dat maakt me niks uit:D 1 eitje rechts van 13,5mm en 1 van 12mm links dus ze zijn zeker wel gegroeid en ze kunnen vandaag nog doorgroeien dus ben heel erg benieuwd naar morgen:Deindelijk eens een keer wat goed nieuws er groeit iets:)

5. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Twinkle: wat een goed nieuws, fijn! Ga heeeeel hard voor je duimen morgen! Hoop zo dat het snel eens raak is bij jullie! Gun het je zo! Laat je morgen weten hoe het was?

Hier morgen de echo! Vind het toch wel spannend, je hoopt toch dat alles gewoon goed is. Zal morgen een foto plaatsen als het lukt!

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ tj82 dankje wel ben heel benieuwd:D het zou wel heel mooi zijn als het nu gaat lukken ik mag dan testen rond mijn verjaardag ik weet nog heel goed dat ik altijd zei voor mijn 30ste wil ik moeder dat gaat helaas niet meer lukken maar een positieve test o mijn 30ste verjaardag zou helemaal super zijn:) heel veel succes morgen het is vast allemaal goed geniet ervan;) tuurlijk hou ik jullie op de hoogte:)

7. Zeepaardje

tj82 ben benieuwd naar de foto

twinkle; s6 morgen weer, hopelijk groeit die goed...
    Hoi meiden

ben erg moe

VK controle was goed... en daarna lekker wezen shoppen:)

Knuffels!

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    nou meiden vanmorgen fm5 gehad en zatedag weer terug voor fm6 ga morgn even bellen voor een afspraak bij de gyn want ik vind het gewoon te lang duren:( wel was er groei hoor dus daar
    ben ik wel blij mee:D gisteren was links 11mm en nu hij 14mm de rechter was gisteren 13,5 en vandaag ook 13,5 het lijkt er nu op dat links gaat domineren maar dat is even afwachten klus in de tussentijd gewoon verder voor het geval we hem zaterdag weer gemist hebben;) zaterdag is het al dag 27 dus vind het gewoon echt niet leuk meer zo ik weet je moet geduld hebben maar hoeveel geduld heb ik nodig:(

9. Zeepaardje

twinkle; hele dikke knuffel, oneerlijk dat jullie zo lang moeten wachten op zo'n gewenst wondertje...

all; knuffels

10. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Twinkle: Wat balen meis! Hoop dat je zaterdag wel goed nieuws krijgt! En inderdaad gewoon blijven klussen, je weet maar nooit! Hoop dat je vele geduld niet voor niets is. Kan me voorstellen dat je geduld op een gegeven moment op is en je gewoon resultaat wilt zien. Nog even volhouden meis!

@Wolfje: Fijn dat het goed was bij de vk! Leuke dingen geshopt? Weten jullie eigenlijk wat het gaat worden?

Vandaag echo gehad, was helemaal goed voor zover ze kon zien! Alleen werkte beebje niet mee en kon ze het hartje en het gezichtje niet goed zien, waardoor we weer terug moeten komen. Is niet erg, zien we ons kleintje nog een keer! We hoefden ons ook geen zorgen te maken, zag er prima uit, maar ze kon niet de 4 hartkamers tegelijk zien. Ons kleintje was flink aan het zwaaien met z'n armen en z'n voeten lagen onder z'n billen. Ook na veel schudden wilde ons kleintje niet anders gaan liggen. Hoezo een eigenwijsje!!
    Helaas ligt m'n placenta aan de voorkant, dus kan nog even duren voor ik ons kleintje goed voel, maar het is toch een enorme opluchting dat alles verder goed was! Heb helaas geen foto, ze kon geen mooie foto's maken. Hopelijk de volgende keer wel!

11. Zeepaardje

tj82; ja dat weten we:)
    fijn dat de echo goed was, en heerlijk dat je binnenkort weer een kijkje mag nemen;)

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    wolfje en tj82 dankje wel:) kan nu alleen maar weer afwachten:(

@ tj82 wat fijn dat alles goed was dat wil je toch horen met de echo's:D en nog een keertje terug om jullie wondertje te bewonderen helemaal goed jullie kindje heeft nu al een eigen willetje:D geniet ervan meid

13. Gabje

Gabje Lid

27 dec 2010
    85
    0
    0
    Dag meiden, sorry voor de verwaarlozing maar we zijn thuis erg druk aan 't verbouwen. Daarbij hebben wij tijdelijk geen pc aangesloten dus kan niet meer zo vaak op internet.

Inmiddels ook de 20wkn echo gehad en wat een eigenwijsje zit er in mijn buik. Ze wilde totaal niet mee werken, bewoog telkens de verkeerde kant op. Dus we moeten over 2 weken terug zodat de echoscopist de controle verder af kan maken. Gelukkig is er 2wkn geleden, tijdens de pretecho, alles gecontroleerd wat er ook bij de 20wkn echo gecheckt wordt dus we hoeven ons geen zorgen te maken. Wel fijn weer zo'n extra echo, anders zouden we ons meisje 7 weken niet zien. We hebben een 3/4D echo als we 27 weken zwanger zijn. Maarja na die echo hebben we als alles goed gaat de gehele zwangerschap geen echo's meer, dat is wel een tegenvaller;)
    M'n placenta lag nu wel goed dus ik kan natuurlijk bevallen:D. Ik voel m'n meisje nog niet echt bewegen, soms denk ik dr te voelen maar dit is nog niet constant genoeg dus ik twijfel of dat dr wel echt is.

Meiden sterkte voor degene die bezig zijn met het zwanger worden, ik hoop dat jullie snel een mooie test in handen mogen krijgen! Voor de zwangere, geniet ervan!
    Tot snel!

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    lieve meiden ik ga afstand nemen van zp:( maar ik moet het echt doen ik ben de laatste dagen mezelf niet ben snel aangebrand en noem maar op manlief heeft het zwaar te verduren maar gelukig is hij zo lief en laat hij het maar over zich heen komen:) heb 6 oktober een afspraak bij de gyn maar gaan eerst genieten van een welverdiende vakantie we laten het nu maar even voor wat het nu is en dan 6 oktober het gesprek want ben boos:x dat er niet word ingegrepen terwijl dit wel is belooft.

allemaal een knuffel en denk aan jullie

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hallo meiden wilde jullie dit toch even laten weten want dat had ik belooft;) vandaag fm gehad en vandaag nog fostimon prikken en dan morgen pregnyl:D:D:D:D:D:D eindelijk ben er ondanks de lange cyclus toch blij mee:D:D:D:D:D:D nu gaan we lekker genieten van onze vakantie en hopelijk ben ik dan weer mezelf zodat ik me weer bij jullie kan voegen:);)

ik mis jullie allemaal heel erg maar wel merk ik dat ik meer rust heb nu ik lekker even tijd voor mezelf heb genomen ik denk aan jullie;) en ik hoop tot snel

xx twink

16. Zeepaardje

twinkle; geniet van je vakantie!!!kus

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ wolfje bedankt we hebben een heerlijke vakantie gehad we zij echt tot rust gekomen vooral ik had het echt even nodig ik heb alle slecht berichten een plekkie kunnen geven en we wachten rustig af wat er gaat komen donderdag naar de gyn dan horen we verder:)

meiden ik ga weer wat meer op zp komen ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat en waar blijven die buikfoto's:D

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    16 dagen na pregnyl kan het nog niet geloven:$ zeg me dat het echt waar is:)

19. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam

WAUWW!!!!!!!

Twinkle super gefeliciteerd :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
    meid wat ben ik blij voor je echt zoooooo SUPER :D
    Lekker even laten bezinken en met volle teug van genieten :D

20. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Jeetje Twinkle, wat een SUPER nieuws! Van harte gefeliciteerd meid! Het is je zo gegund! En zo'n duidelijke roze streep, super! Ga er lekker van genieten en op naar de 1e mooie echo!

@Baby Boom: Hoe is het met jou? Over 2 dagen kun je testen zo te zien, spannend!

@Wolfje: Hoe is het met je zwangerschap? Gaat het allemaal nog goed? Al last van kwaaltjes of valt het mee?

@All: Hier gaat alles super goed! Buik begint nu echt te groeien, leuk! Voel me ook prima, op een paar kwaaltjes na. Ben vorige week begonnen met zwangerschapsyoga, ze zin al bezig met het ontwerpen van ons geboortekaartje en ik heb al heel veel spullen gekocht. Zal alleen blij zijn als het kamertje er is, dan kan ik die spullen tenminste ook kwijt! Kamertje, box, kinderwagen etc komen de 2e week van november, nog even wachten dus!

Hierbij nog een foto van m'n buik met 23 weken:
    Bekijk bijlage 188994

Deel Deze Pagina