nou meiden vandaag de eerste echo gehad en tot nu toe ziet het er prima uit ik ben natuurlijk nog niet zo ver als mijn banner aangeeft heb natuurlijk een hele lange cyclus gehad dus voor zo ver het er nu naar uit ziet gaat het prima volgende week donderdag terug naar de gyn voor weer een echo dan gaan we kijken of we het hartje kunnen horen het blijft nog even spannend maar ons wondertje was in ieder geval op de goede plek te zien piep klein maar zo geweldig gaan jullie duimen voor een mooie hartslag volgende week ga de vk maar even afbellen want dat zouden twee afspraken op 1 dag zijn
@ babyboom wat fijn om te horen dat het goed gaat hier gaat ook alles goed hoor volgende week vrijdag weer een echo als die goed is gaan we het de ouders vertellen
ik voel me eigenlijk wel goed alleen ben heel erg moe en heb last van me ogen zuurbranden maar ja heb het er graag voor over
ja ik heb geduld. Ik heb mijn limiet tot juli gezet en dan gaan we stappen ondernemen maar ik ga er gwn vanuit dat ik voor die tijd zwanger ben. Heb ineens schimmel infectie :S hoop dat het de zaadjes die er zitten niet dood of verzwakt
goed van je dat je nog tot juli gaat wachten ik hoop zeker dat het voor die tijd raak mag zijn vervelend die schimmelinfectie hopelijk kan het geen kwaad
Ja ik hoop het ook niet, ik wil eigenlijk met een douche schoonmaken van binnen maar ik wacht nog even voor de zekerheid. Ben ik nou eigenlijk de enige hier die nog niet zwanger is?
ahahaha aaahw, ik ben zoiezo blij voor alle dames hier hoor ik vind het ook niet erg om de enige in dit clubje te zijn
ja idd dat is zeker zo en ben lekker bezig met me studie dus als het weer niet raak is is het jammer maar we gaan gwn verder. We klussen ook niet meer gericht maar gwn wanneer het uitkomt. Ben wel erg happy voor jou hoor het heeft lag geduurd en nou eindelijk ik geniet gwn lekker met jou mee
dankje wel babyboom lief van je genieten jullie ook maar lekker van elkaar en wat voor studie doe je?