@ msrock wat balen zeg dat je ongi bent geworden ik snap dat je wat meer sfstand neemt ik denk er de laatste tijd ook wat vaker over na we wachten deze ronde even af en dan zie ik wel verder jij in ieder geval een hele dikke knuffel en ik hoop dat je snel een mooie test in handen hebt @ denise ik snap dat je afstand neemt en hou vol meid ook voor jou geldt het zelfde een hele dikke knuffel en ik hoop dat je snel een mooie roze test in handen hebt
ms rock; dikke knuffel meid! denise; neem je tijd meid! hier gaat het helemaal niet lekker, heb er echt de pest in nu ff! dag 19 en nog geen ei gister ruzie met manlief 4uur wekker 5 uur beginnen en om 21.30uur thuis eten douchen en naar bed, want vanmorgen weer wekker om 4uur! Op deze manier gaat hij eraan onderdoor!
Bah ruzie met manlief is k*t, goedmaken is dan wel weer leuk Hoop dat je morgen weer een beter dag hebt. Ik neem zeker de tijd, deze maand lekker rustig aan en vanaf volgende maand ga ik dan temperaturen
ja idd goedmaken kan leuk zijn... Ik ben nu ook nog aan het tempen, maar als na deze ronde ff me ei niet gevonden heeft, stop ik ermee...ben er zooo klaar mee Vanmiddag een onwijs lief jurkje gekocht mt 56 oh wat ben ik jaloers dat ik die kadoo moet doen, wat had ik hem graag willen houden!
Tuurlijk lukt het, je hebt een wondertje rond lopen dus je weet zeker dat het werkt van binnen, dat is bij mij nog maar afwachten
@ wolfje ik snap je gevoel soms is het moeilijk moed te houden ik heb dat gevoel ook wel eens maar ik hoop dat onze tijd snel gaat komen dikke knuffel meid
Hier zakt de moed me ook in de schoenen, vanmiddag had ik eipijn dus ik zo nieuwsgierig als ik ben toch een ovutest gedaan die was nega Zal ik mijn lhpiek (dus ei) gemist hebben
@ denise het kan ook zijn dat je ei nog moet komen ik weet dat je niet wilde testen maar zou het dan toch even in de gaten houden misschien heb je gewoon een korte lf
ja dat zou kunnen, ik weet het niet. ik had beter niet kunnen testen maar de nieuwsgierigheid won het
dat is soms zo moeilijk je wilt iets graag dus snap best dat je je niet kon inhouden ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan in ieder geval heelveel succes meid
ik hoop het, gister hebben we nog wel geklust want 's avonds had ik de pijn ook nog. Normaal heb ik niet de hele dag pijn maar een half uurtje ofzo. ik vond het zo raar dat die ovu test nega was (cb digi)
gistermiddag had ik dus een uur of anderhalf korte felle steekjes links in me buik... daarna voorbij en nu vanmiddag bloed op me wc papiertje... pff