Hallo allemaal, Wij willen begin 2012 voor een derde gaan! Al heel gelukkig met een zoon en een dochter en een derde is heel welkom. We wachten nog heel even zodat de uitgerekende datum in ieder geval na de schoolstart van onze oudste ligt. Wie oh wie gaat er ook voor een derde kindje in 2012? Oja, ik ben afgelopen donderdag 39 jaar geworden dus voor ons is het toch een beetje spannend (we laten ook bij een mogelijke zwangerschap alles onderzoeken)
Hoi Cygnet! Wij gaan ook in 2012 voor een derde! Bij ons zijn de eerste 2 een tweeling, 2 meisjes (bijna 6 jaar) en we willen heel graag nog een derde kindje. Ik ben 36, dus ik vind het ook best spannend! Ik heb afgelopen vrijdag de laatste pil geslikt, en wij willen ook 2 cyclussen wachten voor we gaan proberen voor een derde. Wij willen ook even wachten zodat de uitgerekende datum op zijn vroegst in september ligt ivm met de meiden. Ben jij er ook al zoveel mee bezig? Ik kan niet wachten tot het zover is Groetjes, Dalia
Ja wij gaan ook voor een 3e in 2012! Heb een zoontje die in december 2 wordt en op 11 oktober is mijn dochter geboren en overleden en wil heel graag weer zwanger zijn.. maar eerst weer een cyclus krijgen en verwacht dat ik in 2011 niet meer zwanger zal worden. Ik vind het wel heel eng allemaal maar dat is ook niet raar denk ik. We krijgen wel veel echo's en onderzoeken volgende zwangerschap iig.. Ik word volgende week 25 dus ben wel wat jonger dan jullie
Hé hallo zeg! Wat leuk dat er gereageerd is. Eerst eens even terug reageren: @Dalia...jeetje een tweeling. Lijkt me erg leuk maar ook pittig. Hou je rekening met nog een meerlingzwangerschap? De kansen nemen naarmate je ouder wordt wel toe. Ik kijk enorm uit naar een derde maar kan ook erg angstig worden van de mogelijkheid van een meerling... Ik ben er ook al best mee bezig.. stiekem al een beetje aan het aftellen. Medio februari is het zover! @Goofychick. Hé wij hebben vergelijkbare leeftijden. Hier 3 (augustus) en 1,5 (mei). De laatste is bij mij een meisje. @Desiree.. Wat een ongelofelijk triest bericht zeg. Je meisje Aimée*. Wat een mooie naam! De geliefde... nou dat is heel mooi gekozen. Dit is nog heel pril zeg. Ik wil je een dikke knuffel geven! Ik kan me voorstellen dat het supereng is. Goed dat je onder goeie begeleiding staat. Je leeftijd is in ieder geval een plus. Weten ze of de afwijking van Aimée* genetisch was? Je bent wel een beetje in een ouwe mutsenclub terecht gekomen... hihi
@ Cygnet Waar in regio A'dam woon je een beetje? Ik werk in A'dam (amstel). Haha een ouwe mutsenclub.. valt toch nog wel mee? Jullie gedragen je niet te oud hier he? Ja het is nog best wel vers allemaal, morgen 3 weken geleden. Helaas is het niet anders.. Het is geen chromosomenafwijking en niets erfelijks, waarschijnlijk gewoon pech of een heel zeldzaam syndroom. Dat moeten we nog horen. Maar ondanks dat het nog maar kort geleden is wil ik wel weer zwanger worden. Wil niet een te grote leeftijd tussen de kindjes. En Aimée* is sowieso onvervangbaar voor mij.
Hi Desiree, Ik woon in een dorp net buiten Amsterdam. Het is inderdaad heel vers en natuurlijk is Aimée onvervangbaar. Ze is jullie tweede kindje. Je wenst 'gewoon' een broertje of zusje voor jullie twee kindjes. Ouwe mutsen? Nee, dat zal wel mee vallen.. heb net mijn rollator geparkeerd en vergelijk nu kunstgebitpasta's maar nee... young at heart! (hihi)