Verder geen gerommel meer geweest hier? Zelf heerlijk doorgeslapen en pas om 4 uur eruit om te plassen :O Fijn weekend dames!!
Men... het slapen gaat steeds minder.. heeft ook te maken met 'zenuwen' maar ik merk ook dat het lijf niet meer wil. Ik slaap zo slecht... Nog 3 nachtjes slapen
@cygnet: goedemorgen! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig word! Zou ik ook zijn @mezmerized: hier, op regelmatig harde buiken na, geen gerommel. @hier: weer een redelijke nacht gehad. Wel meer last van m'n heupen dus meer draaien, maar al met al een prima nacht. Vandaag niks op het program. Ml gaat wat rommelen in de tuin en ik weet het nog niet.
@ Isade, wat leuk! Van harte gefeliciteerd! Toch nog eerder dan ik. (ik was een dag voor jou uitgerekend). Benieuwd naar je verhaal..
@Teske... van harte!! Ik wil niet.... even blijven zitten nog. Dinsdag mag hij er uit (alsof hij in het gevang zit )
Zou het niet erg vinden teske!!!! Enne.... GEFELICITEERD!!!!! Hoop dat je een leuke dag hebt vandaag en lekker word verwent! Dikke verjaardagsfeest knuf!
Teske: gefeliciteerd met je verjaardag!! Cygnet: jeetje komt inderdaad wel heel dichtbij zo! Kan me de zenuwen goed voorstellen, is ook echt heel spannend. Isade: ik hoop dat alles goed gaat bij jullie. Iedereen die ieder moment kan bevallen: Zet 'm op. Ik ben wel voor meer babynieuws! Hier: ook een slechte nacht. Zoonlief om 1u helemaal overstuur wakker omdat hij in zijn luier had geplast (hij was al een paar nachten droog). Toen wilde hij om 6u weer plassen, en sindsdien is hij wakker, pfff...vermoeiend hoor. Ben best wel benieuwd hoe dat straks gaat met de tweede erbij. En hoe het vannacht gaat, want hier gaat pas vannacht de wintertijd in... dus dan zou zoonlief standaard om 5u wakker zijn. We zijn al een paar dagen bezig hem langzaam over te schakelen, maar tot nu toe dus weinig effect helaas.
Hi ... We hebben wat regelmaat en rust! Wat een heerlijk kindje is Estelle. Erg zoet, rustig en huilt alleen als ze krampjes heeft of honger. Ze doet het enorm goed en zit sinds gisteren boven haar geboorte gewicht! Borstvoeding gaat ook heel goed - aan haar gewichtstoename te zien. Haar zussen zijn bijzonder trots en hebben ondanks wat aanpassingsprobleempjes het erg naar hun zin. Vooral mijn dochter van 4 had er even wat moeite mee dat mama veel met Estelle bezig ben.. maar ze mag mij altijd helpen en zelfs op haar manier luiertje doen. Jessica van 10 denkt dat ze alles mag en gaat zelfs eventjes op de loop met baby Estelle.. hahahaha dat maar even niet. Ik heb serieus niets gevolgd nu - heb echt af en toe geprobeerd maar is me echt niet gelukt. Ik zie dat er wel dames die bevallen zijn. Gefeliciteerd... Ik geloof dat ik las dat Wess en Suus geboren zijn. Sterkte dames met de laatste loodjes... Ik kom wel af en toe kijken maar schrijven gaat mij niet altijd lukken. Het is bijzonder druk met de meiden. Ik leef met jullie mee en kan niet wachten totdat iedereen bevallen is van hun wondertjes! Successsss ..... XX Oktober13
Wat een schatje Oktober. Ik heb ook grote moeite om bij te blijven, maar sinds Babymuis wat meer in een ritme zit gaat het beter. Gewoon lekker genieten van je gezinnetje
Wat een mooi meisje oktober!!! Kan me goed voorstellen dat het mega druk is met 3 meiden om je heen . Geniet lekker van deze rijkdom en lief dat je even een foto hebt gedeeld! Dikke knuf!
Knappert hoor oktober. Kan me idd goed voorstellen dat je het druk hebt met he meiden. Lekker genieten hoor. Strakjes lekker in je ritme komen. Heb nu nog aardig wat rust maar heb natuurlijk nog kraamhulp en papa thuis. Het zal strakjes ook minder worden hoor. Maar komt goed.
Wat fijn dat het zo goed gaat Oktober. En wat een schatje!! Hier even minder: we waren gewaarschuwd door de uroloog van mijn zoontje dat hij door een afwijking aan zijn urinewegen (nier-reflux - geconstateerd toen hij met 8 weken al twee urineweginfecties had gehad) bij zindelijkheid weer infecties kan gaan krijgen. En nu zag ik vanmorgen ineens wat bloed in zijn urine, en ik had ook al gedacht 'wat ruikt zijn urine sterk'. Dus naar spoedarts, en ja hoor: urineweginfectie . Nu dus antibiotica, en maandag de uroloog bellen, want daar hadden we de opdracht terug te komen als hij weer infecties zou krijgen. Deze spoedarts zag en passant ook ineens dat zoon weer een waterbreuk lijkt te hebben (soort liesbreuk, waar alleen buikvocht doorheen komt). Die hebben ze anderhalf jaar geleden geopereerd, maar is nu ineens weer terug?? Hier zaten we echt op te wachten... gelukkig lijkt hij er verder niet zo heel veel last van te hebben, maar kan misschien wel verklaren waarom hij niet wilde plassen... Arm jongetje...