Nieuw Laatste 10 weken aftel topic vanaf 9/2013

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SuusD, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Oktober mooi hoor. Fijn dat het goed gaat.

Mcm jeetje wat naar zeg. Sterkte ermee!!

@iedereen bedankt voor de felicitaties!

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    @teske: sorry dat ik je geen verjaardagscadeautje heb kunnen geven :D Hahahaha!!!! Heb je een leuke dag gehad?

Alvast slaap lekker, hoop op een goede nacht voor iedereen.

3. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Haha helaas, was leuk geweest. Zullen vast wel babies op mijn verjaardag geboren zijn.

Hopelijk hebben jullie een goede nacht.

Hier sinds 23.00 de eerste keer voeden. Netjes dus.

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hier tussen half 1 en nu drie keer kramp in m'n lies gehad, maar vanaf half 5 ook pittige ongikrampen die doorstralen naar m'n rug en benen... Heb het geprobeerd om in bed te blijven, maar gaat niet meer. Nu even op de bank. Heb ook elke keer het gevoel alsof ik moet plassen, terwijl ik net ben geweest (net 3keer in een uur :$). Weer vals alarm?????

5. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Hier gewoon klaarwakker omdat het zo is.. geen gerommel of klachten.. we wachten maar af!

@teske zeker netjes hoor.. en nog gefeliciteerd :D
    @siertje aaaaaaah de spanning! zou het nou doorzetten deze keer?
    sterkte hoor meis..komt steeds dichterbij *knuf*

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Dank je mezmerized. Probeer rustig te blijven, maar noteer wel de pijnlijke harde buiken om zo een idee te krijgen of er een patroon in zit. :D. Hoop idd dat het steeds dichterbij komt :D

Balen dat jij "gewoon" wakker bent. Hopelijk vind Klaas vaak je snel weer ;)

7. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Ja het blijft goed rommelen bij jou he.. zo gek dat verschil ik heb dat maar 1 keer snachts gehad dus voor me gevoel en in vergelijking met anderen blijft de kleine hier voorlopig nog wel zitten.. maar aan de andere kant veel gerommel zegt ook weer niet alles.. aaaaah die onzekerheid haha kan me voorstellen dat je er echt ongeduldig van word..

Bij mij rommelt het meer in me bovenkamer denk ik hihi :D

8. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hihihi! Daar kan je idd ook goed wakker van liggen! Nu rond de 10 min gevoelige harde buiken en die ongikrampen worden wel wat heftiger :D.... Ml ligt nog lekker in bed, kan ik even doen wat goed voelt zonder dat er iemand reageerde op elk zuchtje of kreuntje ;). Soms lopen , dan weer zitten...

Ja, vreemd is dat hè? Dat de ene er meer last van heeft dan de ander. Bij de ene begint de bevalling "in eens" met 38 weken en de ander heeft al voorwerk en gerommel vanaf week 32 en bevalt met 42. Blijft wonderlijk, het menselijk (vrouwelijk) lichaam :)

9. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Siertje ik hoop dat het doorzet. Mss weet je ondertussen of het doorzet of niet.

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Het lijkt hier steeds meer te gaan rommelen. Spannend. En idd het komt/begint wanneer he het niet verwacht.

Ik ga duimen voor jullie dames.

Hier heerlijk nachtje gehad. Leone man heeft doorgeslapen van 3.00 u Tot nu :D. Zo heerlijk mijn mannetje knuffelen en voeden.

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Anouk.. wat heerlijk

Zeg rommelaars, niet zo rommelen.. WERKEN! :)

Hier kan ik inmiddels zeggen.. overmorgen! Wel een beetje erg vervelend, onze kleine meid (3,5 jaar) is ziekig. Ze heeft gisteren op de bank gelegen en geslapen, vannacht overgegeven en bij mij en daarna bij papa geslapen (ik slaap apart ivm snurken en insomnia) en klaagt nu nog over niet lekker zijn. We zouden vandaag gaan zwemmen maar ik denk dat we dat toch beter niet kunnen doen. Echt koorts heeft ze niet (37,9) maar het komt wel heel onhandig uit als ze nu echt ziek wordt....

Succes vandaag..3 November is een mooie dag om te bevallen! (voor anderen! ;))

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Rond half 7 onder de douche gegaan. Man wat is dat lekker :D. Toen was het even wat minder heftig en heb ik een uurtje m'n ogen dicht kunnen doen. Werd wakker van pittige ongikrampen. Nu weer op de bank, dan weer lopen, weet me gewoon geen houding te geven. Krampen en steken komen en gaan, maar geen duidelijke piek.

@cygnet: over morgen, heerlijk!! Wel zielig dat jullie kleine meid ziekjes is. Hopelijk knapt ze snel weer op!

13. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Siertje spannend zeg. Hoop dat het vandaag wel echt doorzet

14. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik heb al een hele tijd niet meer meegelezen, hou het niet meer bij, zit helemaal niet meer op het forum. Best schandalig, eerst was ik daar elke minuut van de dag te vinden, ongeveer dan ;)

Ik wil alle dames proficiat wensen die inmiddels bevallen zijn van hun prachtige wondertjes en de dames die nog moeten heel veel succes!

Onze kleine meid doet het ook super goed. Is een heel tevreden en lief kindje. Huilt ook alleen maar als ze wil eten of een schone luier moet. Ze is alweer dik 3 weken oud, wat gaat de tijd toch snel!

Nog even snel een foto van ons gelukkige gezinnetje!

15. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Mooi hoor steenbokje. Fijn dat alles zo goed gaat. Lekker zeg.
    Mooie foto van jullie gezinnetje!

16. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Siertje hoe gaat het ermee???

Mooie foto steenbokje! echt genieten dus :D heerlijk toch!!

17. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @mezmerized: helaas wederom weer vals alarm... Tot zeker een uurtje of 3 fikse krampen en harde buiken gehad, maar nu is het weer stil. Wat is dat vermoeiend zeg, denk 2 uurtjes slaap vannacht, al die uren "pijn" en niet weten hoe je moet zitten, liggen, lopen, staan en de onzekerheid, zet het door. Fijne wel is dat ik wel even 2 uurtjes heb kunnen slapen vanmiddag, dat was dan wel weer lekker.

Morgen maar eens vragen aan de vk of het wat heeft gedaan, kan haast niet anders zou je denken.

@steenbokje: wat een mooie foto!! Fijn dat alles goed gaat met jullie!

18. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Jeetje meis, kan me goed voorstellen dat dat heel vermoeiend voor je is.. hummeltje heeft het gewoon veel te goed daar binnen en wil nog even genieten bij mams :p
    Wel fijn dat je toch nog even wat geslapen heb, dat heb je ook wel nodig he..
    Nou lekker rustig aan doen en wie weet wat de nacht nog brengt :D

19. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam

Heb hem/haar even streng toegesproken dat het tijd word om eruit te komen. Dat papa ook heel erg nieuwsgierig is naar hem/haar. Later flink wat geschuif in m'n buik dus ik zeg: kom er maar uit, dan heb je veel meer ruimte om te bewegen :D. Wie weet heeft het geholpen :p.

20. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    meiden gefeliciteerd!!! mooie foto(s).
    Siertje zet m op

Hier een best wel kindje die veel tijd kost ( zie me andere topics) dus eigenlijk alleen online omdat het MOET omdat ik echt even niet meer weet.

ik lees hier af en toe voor updates
    xxx
    20131101_094233.jpg

Deel Deze Pagina