Nieuw Laatste 10 weken aftel topic vanaf 9/2013

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SuusD, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Meiden hopelijk toch nog goed geslapen.

Siertje en mezmerized duim voor jullie dat het nou niet heel lang meer op zich laat wachten!

Hier toch naar HAP geweest. Hij heeft de darmpjes terug kunnen duwen. Uiteindelijk tot 05.00 geslapen. Had om 22.00 laatste voeding gehad. Dus maar wakker gemaakt. Hopelijk valt hij zo nog weer in slaap.

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam

Hihihi! Dank je wel mezemerized!!! :)

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ach gossie.... Klinkt niet fijn.... Voelt thijn zich nu wel beter, minder pijn?

@anouk: hoop idd dat het droog is, lijkt me zo lekker om er weer even uit te zijn! Geniet ervan!

@hier: de eerste mindere nacht van deze week gehad. Heel onrustig geslapen en veel pijn in m'n heupen. Dus veel draaien en veel wakker. Normaal gesproken lig ik nu nog lekker in m'n bedje, maar m'n lijf deed zeer en werd elke keer wakker gemaakt door ml dat ik lag te snurken. Denk, ga er maar uit en straks als ml eruit ga, ga ik er nog wel ff in ;)
    Vandaag 40 weken... Niet gedacht dat ik dat zou halen, op naar de 41? Hahahahah!!! Vanochtend komt een vriendin van me langs om het te vieren :p. Dan, m'n dagelijkse loopje naar de alberthein. Mocht m'n lijf en energie het volhouden, misschien een beetje schoonmaken.

4. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    @siertje, thijn voelt zich echt een stuk beter dan gisteren. Een hele andere jongen. Fijn hoor! Kan weer poepen zonder paniek😉.

40 weken alweer, nou hopelijk niet op naar de 41 weken.

Dames mijn duimen draaien overuren voor jullie!

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Wat een opluchting :D hihihi!

Mocht het dit weekend niet gebeuren en m'n bloeddruk is maandag ok en gaan ze dus in het ziekenhuis geen actie ondernemen, komt de vk me strippen. Hopelijk doet het dan wel wat. Ga maar gewoon genieten van het weekend. Wel wat dingen "plannen", ga niet 2 dagen binnen zitten.

Net met een vriendin en haar bijna 8 mond oude zoontje m'n 40 weken gevierd met warme chocomel en slagroom en een mega punt appeltaart met slagroom! (Dik ben ik toch hahaha!)
    Gister avond geklust :D en net een flink stuk gelopen dus wie weet zit er weer een cm bij :p

6. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    @Siertje:Mooi buikkie! en nu heb ik ook trek in appeltaaart haha :p
    wie weet wat het weekend nog brengt he.. duimpjes gaan gewoon door hier..
    @ Teske: Dankjewel en gelukkig dat het weer beter gaat met thijn!!

Hier verder nog steeeds geen gerommel oid.. Ik leg me er maar bij neer dat het zh opname word.. dan kan het alleen nog maar mee vallen!! :p Vandaag ook niet veel op de planning.. vamorgen al stuk gelopen met de hond en vamiddag maar weer.. en wachten tot vl thuis komt van werk. Tussendoor maar wat opruimen in huis en dan komen we de dag ook wel weer door :)

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @siertje: idd niet teveel bij nadenken en lekker andere dingen plannen. Dan zul je zien dat hij/zij zich onverwachts aanbied.

Mooi buikje hoor!! Als ik dat zo zie mis ik mijn buikje wel hoor! Zeker omdat ik weet dat het waarschijnlijk de laatste keer was :(.

Nou mannetje hier heeft denk ik zij 10 dagen regeldagje. Huilt iets meer en wil veel drinken.

8. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Dank dames! Ondanks dat ie regelmatig flink in de weg zit ben ik best trots op m'n buik!

Hopelijk komt Wess snel weer in z'n hum anouk!

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Hallo allemaal, vanuit het kraamhotel in onze hoofdstad! Ik zit als een soort prinses op de erwt heerlijk op bed en heb nu alle luxe om me heen! hihi

@Siertje.. wat een mooie buik en wat zit ie nog hoog!

@Zwangerschap missen? Nee, niet echt. Ja misschien de eerste 20 weken maar daarna is het toch vooral hard werken en de laatste weken waren niet zo grappig meer. Dat weet ik nog heel goed omdat ik er nog niet vanaf ben (super dikke voeten / benen nog altijd)

@hier alles goed. Rijk gaat super (slapen, eten, af en toe wakker, luiertje vullen etc) en ik ga ook goed. Krijg pillen voor de hoge bloeddruk, prober mijn voeten van de vloer te houden, en voel me eigenlijk wel goed (eerlijk gezegd wel een beetje moe nu dus ik ga zo even slapen).

@Mesmerized.. ik denk dat ik wat gemist heb maar waarom ga je uit van een ziekenhuis opname?

10. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    @Cyg:
    Fijn dat je je goed voelt, en dat rijk het ook zo goed doet!! Heerlijk toch nog lekker van genieten in het kraamhotel dan he!
    Word woensdag 8:00 smorgens gestript mocht ukkie zich nog niet zelf melden voor die tijd.. en als dan nog niks gebeurd donderdag zh naar de gyn en bespreken voor inleiding.. En daar zie ik echt tegenop heb het gewoon niet zo op ziekenhuizen ook al weet ik dat ik daar in goede handen ben..maaar er kan nog van alles gebeuren!! staat nog niks vast kga maar van het "ergste" uit dan kan het alleen nog maar meevallen :) Khad het gewoon heeeel anders in gedachten allemaal en dat valt ff tegen maar we blijven gewoon positief en ukje komt gewoon dit weekend nog haha

11. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @mezmerized: dus ze gaan jou met 40 weken strippen en als dat niet lukt, ook vrij snel (bespreken om) over te gaan op inleiden. Hier gaan ze "pas" inleiden met 41 weken. Heb het er hier thuis al wel over gehad. Als die kleine aap er dan nog niet is, ga ik daarvoor. Ml is het er gelukkig mee eens. Eerst maandag maar eens afwachten.

Hier wel weer wat gerommel. Wat harde buiken en ongikrampen. Sinds gister avond (sinds het klussen :D) verlies ik ook wat slijm wat er een beetje bruinig uit ziet. Is niet taai of slierten dus of het m'n slijmprop is, geen idee... Vanaaf weer lekker op de bank en dan gaan we weer een weekend in ;)

Eet smakelijk dames! Ik eet hier lasagne, en jullie?

12. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh siertje!!! NOG NIET??? :) :) Ik hoop zo voor je dat je niet zo lang hoeft te wachten als ikke.. :) Kijk af en toe of jij al bevallen bent ... Meiden zijn weer naar papa en babylief en ik zijn weer alleen. Dus lekker spareribs besteld. Eetsmakelijk X Oktober

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Duim voor je siertje.

En hier is ml in de stromen regen frietjes gaan halen :D.

14. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Teske: ach gosh, ik had even gemist dat Thijn een liesbreuk heeft, wat naar!! Fijn dat de ha zijn darmpjes terug kon duwen. Wordt dat een operatie?

Cygnet: fijn dat Rijk het goed doet, en lekker rustig aan doen/bijkomen/slapen wanneer je kunt hoor! Had je de hoge bloeddruk al voor de ks?

Mezmerized: heb het geloof ik ook even gemist, maar waarom willen ze je al zo 'vroeg' inleiden? Dan ben je toch pas 40 weken? Hier kwam mijn eerste bij 40.3 (begon op 40.2), dus hopelijk komt het bij jou ook gewoon vanzelf nog op gang voor die tijd!

Siertje: jeetje zeg, het blijft spannend bij jou he!! Pfff, wat een voorwerk zo allemaal. Hopelijk zet het door. En wat een mooie buik zeg :)

Hier: vandaag even naar Costco geweest (manlief drie dagen geen dienst). Da's zeg maar een soort Makro. Hadden ze een superaanbieding op winterlaarzen (waterdicht en goed tot -40), $35 voor heren, $43 voor dames. Heb je hier nogal hard nodig in de winter (het is hier regelmatig rond de -20/-25), dus dat was fijn. Verder niet veel verandering. Baby druk, buik regelmatig hard (maar dat heb ik al sinds 14 weken), af en toe flinke ongi kramp. En ook hele harde steken downunder...

15. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hahaha!! Nope, NOG STEEDS NIET :D.

Krijg trek van al dat lekkers hihihi! Spareribs en anouk patatjes mmmmmmm!

@mcm: pffff... Das best koud hahaha! En das geloof niet erg duur voor dat soort laarzen of wel? Hier betaal je voor boots van het merk sorell al gauw €130. Zijn ook waterdicht. Is dat te vergelijken qua prijs?

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Omdat ik vandaag "netjes" lasagne heb gegeten zei ml vanaaf dat we misschien dit weekend wel patatjes kunnen halen :D. Kan me er nu al op verheugen

17. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Weet even niet wat doen/ of het begonnen is...

Heb al de hele namiddag kort op elkaar harde buiken. Boven miijn navel doet staat het helemaal bol en hard maar daar doet het geen pijn.

Wel heb ik een constante lichte pijn in onderbuik, streek rond schaambot en rug en tijdens die harde buiken word het daar even tamelijk pijnlijk....

Zou het begonnen zijn? Het duurt wel telkens niet lang. komt wel langzaam op, dan even pijn en zakt weer af.

Op het moment zelf heb ik iets van, het is zover, maar achterna twijfel ik toch steeds of het wel hevig genoeg was.

Tijdens het pijnste moment heb ik een druk op mijn anus. Gevoel dat ik moet poepen...

Denk dat ik eens in de douche ga gaan om te zien wat dat geeft.

18. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    MB90: zou kunnen, spannend! Denk wel dat ze dan langzaam steeds pijnlijker en korter op elkaar moeten komen. Wat je beschrijft heb ik ook voortdurend (maar dus al vanaf 14 weken - stomme 'irritable uterus'), best irritant, maar heeft tot nu toe echt niks gedaan. Hoop voor jou dat het wel voor het echie is!

Siertje: ja is inderdaad heel redelijk, meeste laarzen zijn hier ook echt niet te betalen (begint zo rond de $80 voor Columbia's enzo). Sorels zijn hier ook erg duur. Ik had Sorels ($120), maar die vielen me erg tegen, had er toch vaak steenkoude voeten in, en in het tweede jaar begonnen ze te lekken. Dus nu een ander, onbekend merk. Met zo'n prijs kun je dat nog eens proberen, en dan hoeven ze ook maar een jaartje mee ;).

19. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    En sorry nog even: Bah, ben vandaag echt even helemaal klaar met het zwanger zijn. Wil me weer gewoon kunnen bewegen, niet op allerlei onmogelijke momenten ineens een dreun in mijn onderregio krijgen, of een basketbal in mijn buik voelen, blegh! Zo, dat is eruit ;)

20. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    @mcm en siertje:
    ja strippen bij 40+1 ze vond zelfs 40+2 op donderdag te laat? want we gaan altijd op donderdagavond ivm werk van mn vriend.. dat wouden we nu dus ook liever maar ze wou het woensdag al doen en hij moest ook mee.. geen idee hoe dat bij andere normaal gaat hehe.. achja ik laat het maar gewoon op me af komen.
    En het verhaal inleiden zal ook niet meteen de volgende dag zijn denk ik? eerst onderzoek bij de gyn in zh en vanuit daar bespreken hoe of wat.. dus dan zit ik ook al bijna aan de 41 weken.
    Baby word wel groot geschat weet niet of het daarmee te maken kan hebben?

haha dus het "klussen"heeft wel iets gedaan dan ;)

@mb90: Spannend.. en heeft het douchen wat geholpen?

Deel Deze Pagina