Klinkt wel een beetje als het echte werk mb90. Spannend!!! Hier rond de 20 min harde buiken, sommige icm met pijn in m'n onderbuik. Hou het nog steeds op voorwerk en ga er niet vanuit dat het doorzet. Gewoon weer een cm ontsluiting erbij . Ben benieuwd of het bij jou door gaat zetten!!! @mcm: hoorde dezelfde berichten hier over de sorell boots, vandaar dat ik ze nog niet heb gekocht. snap dat je je zo voelt... Houd vol! Dikke knuf!!
Ja dat vraag ik me nu ook af? Kzou het niet weten kheb geen klachten oid.. wel word baby groot geschat. Dacht dat het normaal was heb me eigen er verder niet in verdiept.
Goedemorgen! @mezmerized: meestal gaan ze pas inleiden vanaf 41 weken... @cygnet en lirial: zal het aanpassen @hier: de hele avond en nacht harde buiken en krampen gehad. Zelfs een paar keer zo erg dat ik het idee had dat ik moest overgeven... Nu weer eventjes rustig, maar wel veel druk daaronder. Hoe heeft de rest geslapen? Nog leuke dingen op de planning voor dit weekend?
Hier verder goed geslapen, wel weer eruit geweest kop thee gedronken maar daarna vrij snel weer in slaap gevallen. Net bezoek gehad van de verloskundige.. ik verloor wat vocht dus belde haar voor de zekerheid.. dus ze kwam meteen langs tis de onderbuurvrouw dus zo gepiept hihi.. heb al wel 1cm ontsluiting maargoed zegt niks.. Dus we wachten maar weer af Vl nu naar de voetbal, en vanavond gaan we gezellig samen qourmetten.. Sier je houd het veel te spannend knap vervelend ik leef met je mee meis..
Hoi iedereen, Even update. Na mijn berichtje gisteren brak om 21h30 mijn water. om 22h waren we in het ziekenhuis en om 22h30 had ik al 8cm. Ging allemaal zo rap en de pijn kwam kort op elkaar. Wou epidurale maar ze wist niet of het nut ging hebben maar toch geplaatst. Wat een verademing zeg! kon direct weer lachen en om 1h17 was ons dochtertje geboren. ze weegt 2,910kg en is 48,5cm groot. Ze heeft de naam A.llison gekregen. Dolgelukkig zijn we, al kan ik niet zitten van de pijn in mijn *** Die hebben ze moeten knippen.. Hier een fototje:
Wauw MB90, toch het echte werk dus! Wat fijn dat ze er is! Van harte gefeliciteerd, lekker herstellen!
Hier: ik begin echt vocht vast te houden, krijg er, behalve dikke enkels ook helemaal een dikke kop van. Voel me niet echt moeders mooiste daardoor haha...
@hier: best sago.... Op wat buikpijn en drukkend gevoel daar beneden geen actie :x Zal jullie m'n klaagzang besparen
Na m'n sago moment en huilbui bij ml gaat het weer. Zware gevoel onderin en in m'n rug blijft. Ook de harde buiken, zelfs nu in bad . Probeer het maar positief te zien, zit min weer een cm bij , kan niet anders als je meer dan 24 uur dit gerommel hebt. Ben wel benieuwd wat de nacht gaat brengen. Spuugbak staat al klaar want was vannacht een paar keer kots misselijk tijdens de krampen. Kleine is wel erg rustig. Soms wat geschuif, maar houd zich op de achtergrond. Wie weet stilte voor de storm ???? Hoe gaat het met Thijn, nog steeds vrolijk? Gaan ze hem binnenkort opereren, of laten ze het even zo?
Ik kom hier even alle nieuwe mama's feliciteren! En alle aanstaande mama's veel sterkte met hun laatste loodjes wensen. Ik lees hier elke keer nog even bij dus wil even reageren op Siertje Lees dat je misselijk bent? Hou het in de gaten , Hou het in de gaten "Misselijkheid komt tijdens de ontsluiting veel voor, vaak bij 3 en 7 cm het meest"!!
Siertje, Thijn is de hele dag goed te pas geweest. Tot het moment dat het tijd was om te gaan slapen. Daar heeft hij blijkbaar geen zin in. Slapen is voor mietjes. En ik had nog wel gehoopt op een redelijke nacht. Helaas!