Nieuw Laatste 10 weken aftel topic vanaf 9/2013

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SuusD, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hallo dames! Ook ik kom hier even spieken. Zijn er hier nog veel wachtenden?
    @strippen, bij mij kwam het op gang na de 2e poging. Dus hopelijk werkt dat ook zo bij jou Siertje!

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam

Ik hoop het NMV!! We gaan het zien ;)

3. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @teske: suc6 vandaag laat je wat weten.

@mezmerized en siertje: ik duim dat het strippen iets doet.

Uiteindelijk om half 2 in slaap gevallen en mama vrij snel daarna. Maar om 5 uur natuurlijk weer wakker voor voeding.
    Vandaag huispakdagje. En niks doen.

4. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Thanks meiden!
    Voorlopig alleen bloedverlies en wat krampjes.. maar de dag is nog niet voorbij dus we wachten maar weer af..
    Jij ook succes siertje en ja wie weet zijn we tegelijk aan de beurt hihi
    lekker rustig dagje anouk, hier ook me huispak aan en samen met me vriend filmpje kijken op het bankie :D

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Phoe!!! Deze vk weet wel van wanten hahaha!!!! Heb nog steeds ruim 2 cm ontsluiting, alleen voelde ze iets verder naar binnen nog een soort vlies dat op 1 cm stond. Dit heeft ze op kunnen rekken tot ook ruim 2 cm. Kleine is iig goed druk bezig in m'n buik en sinds een half uurtje weer ongikrampen en af en toe harde buiken. Ben benieuwd!

6. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaah siertje!! Spannend hoor! :) :) XXX

7. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Spannend dames. Hopelijk gaat het wat doen!

De operatie is goed gegaan. De darmpjes zaten wel wat in de knel. Waarschijnlijk alleen lucht terug kunnen duwen. Goed dus dat we hebben doorgepakt. Nu vecht hij tegen zn slaap.

Lang wachten, maar uiteindelijk was hij om 15.00 in slaap op de OK. Rond 16.30 weer terug op de afdeling. Goed gedronken en nu eindelijk in slaap. Hopelijk een rustige slaap.

8. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Spannend weer Siertje!

Teske: wauw, inderdaad goed dat jullie hebben doorgepakt dan zeg! Hopelijk gaat het herstel snel (mijn zoontje was wat ouder bij die operatie, maar die was dezelfde dag al weer aan het rondlopen). Beterschap en sterkte in het ziekenhuis!

9. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hier gebeurt er weer helemaal niks vandaag...qua buik dan. In huis gebeurt er wel van alles: alle luchtkanalen van de verwarming zijn schoongemaakt (hete luchtverwarming is standaard hier in Canada), en nu wordt er een nieuwe boiler geplaatst. Morgen nog een nieuwe verwarmingsfurnace, en dan kunnen we er als het goed is weer 10 jaar tegen. Beter maar nu vervangen dan als het in ineens middenin de winter kapot zou gaan... ;) Of misschien heeft manlief ook last van nesteldrang (die heeft het allemaal geregeld) haha ;)

10. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Even snel een update. Vanaf half 6 vanaaf kwamen de weeën erg snel op elkaar, tussen de 2 en 3 minuten. Vk heeft de vliezen gebroken en kleine had in het vruchtwater gepoept dus direct naar het ZH. Toch aan het infuus om de weeën wat krachtiger te maken en m'n angst voor de ruggenprik overwonnen. Wat is dat een feestje zeg!
    Om 12 uur 7cm en nu wachten tot de 10!

Hoo dat iedereen lekker slaapt.

@mezmerized: hoe gaat het met jou!

11. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Wauw siertje jou kleine houdt je druk bezig!! Maarrr nu is ie er bijna, of naar ik hoop voor jou, helemaal!! Geniet naar lekker van je nieuwbakken wonder!!

12. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Jeeh Siertje. Eindelijk echte actie. Wel vervelend dat de kleine in het vruchtwater heeft gepoept. Fijn dat de ruggenprik zn werk doet.
    Hopelijk is jullie kleintje er!!

13. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Jeetje meis wat een rollercoaster.. Gaat nooit zoals je het verwacht he.. :O Nou ik hoop dat je nu heerlijk met die kleine uk aan het kroelen bent.. Het is je zo gegunt.

Hier een rot nacht vanaf gister 18:00 echt veel krampen/voorweeen veel slijmerigbloedverlies. om het uur wakker.. over 3 uurtjes komt de vk me nogmaals strippen.. hoop dat het niet weer zo dag word want kan best nog wat uurtjes slaap gebruiken :p

14. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Goedemorgen!!

Pfff... Wat een nacht... Om 2 uur had ik volledige ontsluiting, maar omdat de kleine nog best hoog lag, mocht ik nog een uurtje wachten met persen. Wel een klein beetje mee persen om ervoor te zorgen dat ze wat zakte. Vanaf 3 uur mocht ik gaan persen. Rond half 4 was het al duidelijk dat ik deze aap niet zelf eruit kon krijgen. Nog een kwartiertje geprobeerd, maar uiteindelijk is het toch een keizersnede geworden.

De rede dat onze kleine meid, Femke, er niet uit kom komen was al snel duidelijk want ze woog 4240 gram en is 54 cm lang!! Om 5:02 is ze ter wereld gekomen. Heeft om 6 uur al aan de borst gedronken en hebben nog eventjes kunnen slapen.

Is zooooo bizar, dat dat mensje in mijn buik heeft gezeten... Wat een wonder en (natuurlijk) wat is ze mooi!
    Ga weer even lekker slapen voordat m'n moeder langs komt.

15. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Bij mij ging het erg snel na de tweede keer.

Half 2 gestript, rond half 5 echt goede weeën en vanaf half 6 kwamen ze om de 2,5 a 3 min.
    Ga voor je duimen dat het bij jou ook zo gaat, alleen dan zonder keizersnede dan ;)

Succes en alvast een dikke knuf!

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Siertje!!! Yeah, Femke is er! Gefeliciteerd met jullie kleine grote meid. Echt lief

17. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Siertje gefeliciteerd met jullie kleine meid. Wat een nacht. Lekker genieten nu.

18. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Siertje wat fijn dat jullie meid nu lekker bij jullie is. Gefeliciteerd en veel geluk samen!!

19. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    whoohooooo daar is ze dan!!!!! :):) :D :D nu lekker genieten en laten verwennen!!!!! wat een vervelende wending - keizersnede - maar alles voor de veiligheid van jullie beide!!! Van Harte gefeliciteerd! xx

Wie volgt??

xx Oktober

20. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Jeej! Siertje, ze is er! Welkom Femke. Vervelend dat het uiteindelijk toch een ks werd, maar wat een flinke (en mooie :D) meid. Rust lekker uit!

Mezmerized: Hoe is het bij jou?

Deel Deze Pagina