Fijn dat jullie allebei een goede nacht hebben gehad teske en siertje. Hier ook heerlijk geslapen ondanks plaspauzes hihi. leuk vooruitzicht kinderwagen shoppen.
Fijn dat jij ook lekker hebt geslapen Anouk! Klopt, de plaspauzes zijn niet ideaal, maar merk wel dat ik er steeds beter in word om dan weer in slaap te komen. Leuk!!!! Heb je al een idee welk merk/model je zou willen?
Bugaboo frog gaan we bekijken. Even kijken hoe die er uit ziet. Is wel een wagen uit 2007, maar op de foto's ziet hij er nog prima uit. Even uitproberen hoe die is met lopen en hoe die opgevouwen is. Of hij dan makkelijk in de auto past. Met degene die we nu hebben zouden we steeds de achterbank plat moeten doen om hem mee te nemen. Zie ik niet zo zitten met de kleine die er ook nog naast moet in de maxi cosi.
Nee, dat snap ik Teske. Klinkt niet handig. Wij hebben een bugaboo Buffalo. Ga hem denk zo ff in elkaar zetten
Cayth: Kraamzorg: eigenlijk niet zo erg over nagedacht moeten we wel gaan doen Vriend neemt meteen vrij 2 weken als het kindje er is J en mijn moeder 2 dagen J hoe gaat het nu met jou ? ik zie dat je nog 1 week moet voordat ze gaan inleiden J nog even volhouden meid! JE KAN HET! Siertje: dat is of haar ruggetje of haar kontje Teske: die steken heb ik absoluut erg pijnlijk kunnen die zijn zeg Veel plezier met kinderwagen bekijken wij hebben de joolz earth heeft goede vering en voor lange mensen ook erg fijn!! Mcm: hoe is het nu met je baby voel je haar goed? Nmv: fijn idee dat je haar elk moment in je handen kan hebben he! Nmv begrijp goed dat het een dubbel gevoel geeft maar denk dat je kleintje zich echt aanmeldt als je kleintje er ook echt klaar voor is. Ik denk trouwens dat het rommelen best een teken kan zijn hoor van de start J Mamajojo: voel je je al wat beter? Lekker in bad gaan hoor J Charise: maxi cosi owww dan moet ik dat ook even gaan checken zeg ik heb hem ook nog niet in de auto gepast :O welke maxi cosi had je voor in de auto ? Spannend trouwens dat je tante word!! Anna123: welkom! Life: doe voorzichtig anders gewoon ziek melden op je werk denk aan jezelf en je kleintje! Mannen begrijpen niet dat zwanger zijn zwaar kan zijn hoor
LIJST: 1: Mamajojo - 31 jaar - tweede kindje - 18 sept 2013 -meisje 2: Yasmin - 24 jaar - eerste kindje - 26 sept 2013 - meisje 3: Charise - 26 jaar - eerste kindje - 28 sept 2013 -meisje 4: nmv - 26 jaar - eerste kindje - 3 okt 2013 - verrassing 5: Cayth - 22 jaar - tweede kindje - 7 okt 2013 (ingeleid wk 38) - jongen 6: Teske1987 - 25 jaar - eerste kindje - 10 okt 2013 - jongen 7: Mammamuis - 36 jaar - eerste kindje - 13 okt 2013 - verrassing 8: steenbokje - 23 jaar - eerste kindje - 18 okt 2013 -meisje 9: Daan22 - 23 jaar - eerste kindje - 21 okt 2013 - meisje 10: cc1988 - 25 jaar - tweede kindje - 26 okt 2013 - verrassing 11: Mienemuisje - 23 jaar - eerste kindje - 31 okt 2013 - meisje 12: Anouk79 - 34 jaar - tweede kindje - 1 nov 2013 - jongen 13: Joan1984 - 29 jaar - tweede kindje - 3 nov 2013 - verrassing 14/15: Liniej - 23 jaar - eerste kindje - 4 nov 2013 - jongen 14/15: Chaotic - 22 jaar - tweede kindje - 4 nov 2013 - jongen 16: Siertje2981 - 32 jaar - eerste kindje - 8 nov 2013 - verrassing 17: mb90 - 22 jaar - eerste kindje - 13 nov 2013 -meisje 18: Friesland90 - 23 jaar - tweede kindje - 15 nov 2013 - jongen 19: SuusD - 23 jaar - eerste kindje - 17 nov 2013 - meisje 20: Lilly156 - 28 jaar - eerste kindje - 20 nov 2013 verrassing 21: Mcm79 - 35 jaar - tweede kindje - 21 nov 2013 meisje 22: Anna123 - 30 jaar - tweede kindje 22 nov 2013 - jongen 23: Zonnetje1991 22 jaar - eerste kindje - 29 nov 2013 meisje lijst aangepast 15-9-2013 om 11:30
Goedemorgen! Wat wordt hier gezellig en veel gekletst zeg!! Voor sommigen echt de laatste lootjes! Leuk hoor kinderwagenshoppen. De mijne is donderdag bezorgd eb staat nog lekker middenin de woonkamer. Zoooo blij mee! Dames, wanner kun je beginnen met kleertjes wassen? Het begint hier vreselijk te kriebelen!
Jeeeej!!!! Wagen is ook in elkaar gezet!! Lilly: ik ben idd rond de 30 weken begonnen. Zit al ff thuis en had niks te doen dus denk, dan maar alle spulletjes wassen Denk dat er geen vaste week voor is hoor, als het gaar kriebelen, gewoon lekker wassen Ben trouwens wel erg benieuwd hoe het met mamajojo gaat!!
Lilly ik begin er nu al mee en dan doe ik ze in plastic zakken en bakken zodat ze schoon blijven en er geen stof op komt Hier: 31 weken!!! jeeeejhhh lekker mijn 32ste week in! ik heb van mijn tante gehoord dat ze voor mij een elektrische borstkolf heeft gekocht een nieuwe een dubbele van avent dus daar ben ik super blij mee scheelt weer 400 euro gisteren was mijn broer jarig werd 30 jaar zijn naar kringlopers geweest leuk zomer jasje gescoort voor de baby en leuk domino spelletje voor later
Suus jeah alweer 31 weken. Dan gaat de tijd tpch wel hard hè. Tenminste dat vond ik. Lilly, ik heb ze inderdaad ook rond 30 weken gewassen. Zat toen al een tijdje thuis in de ziektewet en had niet veel anders te doen. Maar was blij dat het gedaan was. Dat hoofdstuk iig weer afgesloten. Zo heb ik langzaam mij lijstje afgewerkt. Wij zijn heel blij met onze kinderwagen. Is dan wel geen nieuwe, maar zag er nog heel netjes en schoon uit. Paar super kleine beschadigingen, maar functioneert prima. Fijn dat hij zo lekker licht is. Die freestyle van quinny was wel heel erg zwaar! En hij past in de trapkast. Dus daar staat hij nu ook alvast. Nu alleen de box nog. Hebben jullie die van te voren al in elkaar gezet of echt pas als de kleine er is? Twijfel een beetje.
Jeej suus ben ook benieuwd naar je jasje! Teske? Box, ik moet er nog niet aan denken. Na manlief zijn verjaardag (26-10) komt hij pas de kamer in. Zal rond 38 weken zijn. Staat anders ook snel genoeg. Gelukkig doet iedereen het op een andere manier. Kan me voorstellen dat het er ook wel erg gezellig uitziet.
Hey meiden, Teske: ok goed dat je exstra tijd neemt voor je gezinnetje. Balen dat lopen zon probleem is joh Hoest nu met je? Geslaagd voor kinderwagen? Vk was niet langs geweest maar heeft me doorgestuurd naar zkh gisteren. MVn: helaas herken ik jouw klachten ook en zit ook nog steeds te wachten, dus denk dat het deels voorwerk is, maar deels ook gewoon dat ons lichaam op is....voorwerk kan wel bij de 1 sneller overgaan in echte werk dan bij ander, dus wellicht loop jij niet de 40 weken uit Life: ok fijn dat het nu beter gaat, hoest inmiddels? Siertje: fijn dat het bedje staat qua harde buiken, hier gaat het hele dag door, en uren lang om de 3-4 minuten, dus kan wel even heftig zijn, en zelfs hele dag. Suus: voel me nog zelfde, weet nu wel dat goed is met de beeb, maar constant harde buiken met af en toe flinke of juist lichte kramp. Box staat hier al, wil ook de kleine laten wennen. sinds week 36 staat ie. Hier weer aan de ctg( standaard procedure) en was weer goed, de VK daar zei wel dat ik flink wat harde buiken met regelmaat had dus dat ze niets verbaasde als ik een dezer dagen beval. had in de stad ineens flink kramp, maar kan ook door de whopper komen....nu schijnt buikkramp wel wee opweekend te zijn dus wie weet zoals jullie wellicht uit nieuws weten is ons ziekenhuis failiet en stopt ook de verlosafdeling per 1 okt. Helaas ben ik precies op 2 okt ..42 weken en zou dan ingeleid kunnen worden.....heb dit even in ziekenhuis besproken, maar zij zei ook dat als je vanaf 41 weken ingeleid wil worden het ook kan zodat je niet onnodig lang overtijd loopt maar ook dat je nog vertrouwd bent, dit moet ik dan met mijn VK overleggen. lief dat je aan me dacht siertje, heb dus wel steeds vaker buikpijn en krampjes alleen tot nu toe nog niet doorzettend, wel gisteren even wat mannelijk medicijn ( lees sex) gepakt, niet dat het erg romantisch was maar wie weet kan het helpen.... Liefs
@ Mamajojo : Ik vond het zo stil rondom jou. Dacht even dat je begonnen was Mag ik hier ook mee kletsen? Ik hang nog in het vorige topic maar daar is het maar rustig. Ik ben 24 september uitgerekend. 29 jaar en zwanger van mijn eerste kindje , een meisje. Ik kreeg de lijst niet aangepast met de kleurtjes
Hahaha! Mamajojo, ben benieuwd of het gaat helpen Op zich wel een goed teken toch, al die harde buiken? Nu nog ff doorzetten. Kan me voorstellen dat je lijf (en hoofd) er op een gegeven moment klaar mee is. Teske: ik wacht nog ff met de box. Denk idd dat als ik een week of 36 à 38 ben dat ie dan opgezet gaat worden. Hebben hier twee katten rond lopen en wil niet dat ze de box als hun plekje gaan zien. Hier is alles, incl beeb rustig. Heb wel de kinderwagen in elkaar gezet vandaag. Pfff dat was een hele opgave. Daarna ongegeneerd 2 uur liggen tukken. Zo ff naar de gamma, naar gordijnen voor het kamertje kijken. Weet niet wat het is, maar sinds gister einde van de middag is er iets aan het rommelen in m'n buik wat flink veel energie kost. Hopelijk word de kleine vanaaf weer wat drukker
Goede dag dames. Ik kom even gezellig meekletsen! Ik heb de box ook al even staan. Juist omdat we twee katten hebben en ik ze wil leren dat ze er niet in mogen. Gaat tot nu toe goed! Babykamer ook klaar! Moet alleen me vluchttas nog klaar maken en dan mag die wat mij betreft komen! Begin echt heel nieuwsgierig te raken! Hoe zou het gaan, hoe ziet hij eruit enz....Moet nog 1 weekje werken en dan lekker verlof! Kan ik wel echt naar uitkijken nu!
Kers welkom en spannend nog 1 week siertje je bent toe aan verlof. Nog even.....beetje uitrusten. Jaq..hi....ja hoop ook dat het helpt. Haha. Ja was naar ctg en even rotterdam centrum
Mamajojo fijn dat het met de baby goed gaat. Kan me voorstellen dat jij wel een keer klaar bent met krampen en harde buiken. Hier was t gisteravond aan t rommelen. Lopen idd balen. Maar had niet verwacht nu nog te lopen, bi en hypermobiliteitssyndroom, dus ben al wel trots op mn apieren dat ze het nog zolang volhouden. Maar die stappen achteruit wat het soms gaat blijft balen. Zijn trouwens heel blij met de kinderwagen. Goede keuze geweest. Kan ik stoppen met op mp kijken. Siertje, ik ben nu 36+3, vandaar dat die vraag bij me op kwam. Ik wacht idd nog even. T is zo'n sta in de weg en als de kleine nu zou komen staat die ook snel genoeg. Hier is vl vanmiddag in de tuin bezig geweest. En ik heb op mijn manier een beetje mee gedaan. Moest nog gras ingezaaid worden en wat planten verpot worden. Deur van de babykamer nog een keer in de grondverf, hoeft nou alleen nog maar afgelakt te worden. Pfff ben wel kappot nu. Welkom trouwens voor alle nieuwe dames.
1: Mamajojo - 31 jaar - tweede kindje - 18 sept 2013 -meisje 2: Jacq84 - 29 jaar - eerste kindje - 24 sept 2013 - meisje 3: Yasmin - 24 jaar - eerste kindje - 26 sept 2013 - meisje 4: Charise - 26 jaar - eerste kindje - 28 sept 2013 -meisje 5: nmv - 26 jaar - eerste kindje - 3 okt 2013 - verrassing 6: Cayth - 22 jaar - tweede kindje - 7 okt 2013 (ingeleid wk 38) - jongen 7: Teske1987 - 25 jaar - eerste kindje - 10 okt 2013 - jongen 8: Mammamuis - 36 jaar - eerste kindje - 13 okt 2013 - verrassing 9: steenbokje - 23 jaar - eerste kindje - 18 okt 2013 -meisje 10: Daan22 - 23 jaar - eerste kindje - 21 okt 2013 - meisje 11: cc1988 - 25 jaar - tweede kindje - 26 okt 2013 - verrassing 12: Mienemuisje - 23 jaar - eerste kindje - 31 okt 2013 - meisje 13: Anouk79 - 34 jaar - tweede kindje - 1 nov 2013 - jongen 14: Joan1984 - 29 jaar - tweede kindje - 3 nov 2013 - verrassing 15/16: Liniej - 23 jaar - eerste kindje - 4 nov 2013 - jongen 15/16: Chaotic - 22 jaar - tweede kindje - 4 nov 2013 - jongen 17: Siertje2981 - 32 jaar - eerste kindje - 8 nov 2013 - verrassing 18: mb90 - 22 jaar - eerste kindje - 13 nov 2013 -meisje 19: Friesland90 - 23 jaar - tweede kindje - 15 nov 2013 - jongen 20: SuusD - 23 jaar - eerste kindje - 17 nov 2013 - meisje 21: Lilly156 - 28 jaar - eerste kindje - 20 nov 2013 verrassing 22: Mcm79 - 35 jaar - tweede kindje - 21 nov 2013 meisje 23: Anna123 - 30 jaar - tweede kindje 22 nov 2013 - jongen 24: Zonnetje1991 22 jaar - eerste kindje - 29 nov 2013 meisje
he meiden, er is hier heel wat afgekletst zeg. heb iets van 10 pagina's terug te lezen. Ga er mee beginnen en mijn best doen te reageren. Ik heb slaapdienst gehad van 24 uur. Gelukkig mijn laatste. Nu alleen nog een vergadering en een dagdienst van 11:0022:00 en dan zit het erop voor me. Kijk ik wel naar uit. Maar vandaar dat ik zoveel gemist heb. Nou daar ga ik met een begin, sorry als ik belangrijke dingen vergeet. nmv, af en toe klagen mag hoor. en waarschijnlijk toch even te veel gedaan. nu even lekker je rust nemen. moeilijk he dat e niet meer alles kan wat je gewend bent. siertje, leuke dingen ben je mee bezig. En dan mag je ook je rust wel pakken he. Ha ha. de box, die staat hier ook nog niet. Denk dat we die na de verjaardag van mijn dochter neer gaat zetten. Dus dan ongeveer met 37 weken. groetjes