ha ha, zie nu wat ik post. Ben ik gewoon een uur mee bezig geweest ofzo. Stelt helemaal niks voor qua tekst. Wat erg! heb mijn tekst nog eens terug gelezen omdat ik er niks van begrijp maar er mist echt heel veel . Pffff sorry meiden maar echt niet de energie om het nu opnieuw te doen.
Hallo, wij tellen inmiddels ook af. Vandaag 30 weken en 5 dagen. Dit is ons derde kindje en het is een jongen. Helaas is er sprake van placenta previa en zal het waarschijnlijk een keizersnee worden... Heel jammer juist omdat de twee eerdere bevallingen erg goed verlopen zijn.. We gaan het zien. Volgende week word ik doorverwezen naar de gynaecoloog. Box komt met 36-37 weken weer te voorschijn Kamertje wel bijna klaar ivm rugklachten in laatste trimester (is weer een feit)
Hallo, Ik zag dat er weer nieuwe dames bij zijn gekomen. Gezellig het lijstje wordt steeds groter. Ik lees wel steeds alles na maar vind het heel moeilijk om te onthouden wie wat ook alweer gezegd heeft. De box hebben wij al een hele tijd opstaan zodat de hond eraan kon wennen. Het kamertje is nu helemaal klaar, de gordijnen hangen sinds zaterdag op, ben er echt blij mee. Ze zijn alleen erg gekreukt dus mijn man moet ze weer even voor me afhalen zodat ze gestreken kunnen worden. Mijn schoonmoeder komt dinsdag langs en dan wil ze, ze voor me strijken Ik zag dat er nog geshopt werd voor een nieuwe kinderwagen, is het wat geworden? Mijn schoonmoeder gaat toevallig morgen ook een mooie kinderwagen ophalen die ze via mp gevonden heeft. Nog hartstikke nieuw. Zo lief, mijn dochtertje gaat straks 3 dagen in de week naar hun toe als ik weer ga werken. Ze heeft een bedje, box en nu dadelijk een kinderwagen gekocht. Zodat ik straks niet met die kinderwagen hoef te slepen 's morgens. De afgelopen dagen voel ik me wat minder dan voorheen. Ben echt moe overdag, heb net ook 2 uurtjes geslapen. 's Nachts slaap ik dan juist weer heel slecht. Merk ook aan mijn lichaam dat het nu toch wel de laatste loodjes zijn. Mijn meisje ligt helemaal ingedaald, dus de indalingspijn is gelukkig geweest en het menstruatie gevoel is ook stukken minder. Maar toch heb ik de hele dag een naar gevoel in mijn buik, alsof ik een beetje misselijk ben en ook weer niet. En steeds die vervelende opvliegers pfff. Verder heeft ze echt 's morgens en 's avonds haar drukke momenten in mijn buik en overdag voel ik af en toe wat gewiebel, maar ze is toch een stuk rustiger geworden in vergelijking met 2 weken geleden. Wel voel ik nu vaker steken van onder in mijn .... als ik buk of opeens opsta etc. dan krijg ik weleens gemene steken dat ik denk goeiedag zeg haha. Vandaag eens mijn laarzen tevoorschijn gehaald, omdat het toch wat frisser begint te worden buiten. Loop al de hele zomer op mijn birckenstock slippers (die dingen zijn een hemelse uitvinding), maar begon nu toch wel koude voetjes te krijgen. Raad eens, geen enkele past meer, mijn voeten zijn gewoon echt groter geworden en dan heb ik het nog niet eens over mijn dikker geworden kuiten. Deze week maar even kijken of ik nog een leuk paar kan scoren, want op slippers is nu ook niet leuk meer. Pfff ik heb alles maatje 36, en een droomverzameling aan pumps. Ik hoop dat mijn voeten straks weer krimpen anders moet ik al mijn schoenen wegdoen. Alleen al bij het typen ervan krijg ik een beroerte Nou het is weer een heel verhaal geworden zie ik.. Oeps Ik ga jullie niet meer vervelen met mijn gezeur, begin honger te krijgen hihi
Steenbokje de kindereagen is gelukt. Zijn er erg blij mee. Lekker licht en compact. Kan mooi in de trapkast staan. Wat ook wel heel fijn is. Pas gelukkig al mijn schoenen schoenen nog. Alleen mijn rode pumps helaas even niet. Maar goed ik kan al een tijdje niet meer op hakken lopen. Hoop dat straks wel weer te kunnen. Anders moet ik echt nog wat leuke platte schoenen zien te vinden.
Leuk kinderwagen shoppen. Fijn dat je geslaagd bent Welkom nieuwe dames. Veel plezier Ik heb sinds vanmiddag echt een vervelend gevoel in mijn onderbuik. Net of ik al daaagen mijn poep ophoudt. Zulke krampen. Kleine is allang ingedaald dus dat kan het niet zijn. En als ik loop dan lijk ik wel een wandelend banaantje Kan heel wat hebben maar de laatste loodjes zijn echt loodzwaar. Ik trek het allemaal nog maar net , ben helemaal gebroken. Nog even
Pff erg veel om weer te lezen. Sorry weibig gedult nu hiervoor (a) Ik zie wat over de kinderwagen voorbij komen, vind het een heel goed idee om het al even te testen of het past (eerst me rijbewijs binnenkory proberen tw halen). Bedankt voor de tip. Het gaat nu gelukkig beter al moet ik wel kijken hoe hij blijft doen. Ben bang dat et weer niets uit ze handen zullen komen. Maar vanochtend ook weer kleune discussie vroeg hem wat en hij wilt geen andwoord geven, kan ik echt niet tegen. ANDWOORD GEWOON haha. Maargoed kan daar niet boos om blijven, zullen de hormonen wrl zijn hihi. Ik zie die lijst vaak voorbij komen maar ik sta er nog niet tussen, mag ik er ook nog tussen?
Hebben jullie dit nummer al gehoord? De beat is van een ongeboren kindje!! Zo een geweldig mooi nummer, zeker voor de mensen die een meisje krijgen! Niels Geusebroek - Take Your Time Girl (live bij Ruuddewild.nl) - YouTube
@siertje: tranen met tuiten gehuild toen ik het voor de eerste keer hoorde, zo mooi. Zowiezo een grote fan van Niels. We zijn in juni getrouwd en hadden een nummer van hem als openingsdans. (Year of summer akoestisch). moet zeggen dat ik het hier moeilijk kan bijhouden hoor! Er word zoveel gekletst. Moeilijk om overal op te reageren hihi. Morgen maar weer eens echt goed bijlezen. Hier neergeploft op de bank. Niet veel gedaan vandaag maar op bezoek geweest bij grootouders en hele middag op houten stoel gezeten. Nu zo'n pijnlijke liezen en rug. Dadelijk lekker in bed filmpje kijken. Hoop dat ik morgen weer kan lopen.
Mag 14 oktober het gaan proberen... ben beetje bang want zit dan in me 37ste week, maar hebben het speciaal voor me geregeld en kan wat ik begrepen had me geld terug krijgen mocht ik eerder bevallen
Hee meiden, Het is veel te veel om op te reageren haha. WOW! Welkom nieuwe meiden! Wou even laten weten dat nu al bijna 2 uur harde buiken heb. Geen idee of het iets betekent. Denk dat het wel weer afzakt, maar hoop stiekem dat het misschien wel over gaat in weeen ofzo. Maar we zullen zien. Anders is het vast goed voor wat voorwerk.
Charise hopen dat het door zet. Duimen maar. Hier een beetje hetzelfde. Al vanag 20.00 krampen. Maar kan er nog niet echt regelmaat in ontdekken. Afwachten dus.