Nieuw Laatste 10 weken aftel topic vanaf 9/2013

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SuusD, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    welkom, en is toch helemaal niet laat:D als je nu behoefde heb :) ik had ook eerde geen tijd hoor dan 36-37 weken. Ben je lekker met verlof? Geniet ervan

2. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ash21 welkom! Nooit te laat. Meekletsen is altijd gezellig!

3. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    echt he, er word hier vreselijk gebonkt door of met iets, alsof ze aan hei-en zijn ofzo....echt vreselijk, zo kan ik toch niet slapen straks???? ik kan echt niet tegen geluidjes, zelfs een vogel in de zomer irriteert me als ik wil slapen ;)

4. ash21

ash21 Actief lid

1 dec 2012
    163
    0
    0
    NULL
    NULL

5. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    ok heerlijk, duren de dagen inmiddels niet erg lang?

6. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Brrr krijg net slecht nieuws van mijn schoonmoeder. Ze was met haar moeder naar het ziekenhuis geweest vandaag voor de uitslag, omdat oma (van mijn man dus, maar ik noem haar ook oma) al een tijdje last heeft van pijn in de blaas. Blijkt dat ze blaaskanker heeft, er zijn meerdere tumoren aangetroffen in de blaas en ze zijn bang dat het zich heeft uitgezaaid naar de nieren. Volgende week donderdag krijgt ze overal uitgebreid een onderzoek van en echo's en dan wordt de datum gepland om ze te verwijderen. Het eerste wat ze zei was, dan lig ik dadelijk in het ziekenhuis als de kleine wordt geboren. Germ :( Dit hadden we helemaal niet zien aankomen, ze heeft eigenlijk nooit wat. Nya kunnen niet meer doen als afwachten..Krijg er spontaan een harde buik van. Bah

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Ok! Heb veel gemist hahahaha!
    Zat helemaal in de wereld van de geboortekaartjes :D

Welkom nieuwe dames!

Beterschap (ook hier ff de naam kwijt :( Sorry) Hoop dat je snel opknapt en gelukkig is alles goed met de kleine!

Hier (nog) geen striae!!! Hoop dat dat zo blijft. Borsten zij. Van een 75A naar een 85B gegaan dus dat valt ook wel mee. Ben nu in bijna 33 weken iets meer als 14 kilo aangekomen.

Hebben (helaas of juist heel goed :D) weinig snoep of knabbel dingen in huis. Soms baal ik er van, maar krijg vaak juist last van maagzuur als ik te zout of zoet eet, dus das misschien mijn redding ;)

Ik ga me ff douchen, geboortekaartjes uit m'n hoofd zetten, vanaaf maar weer oppakken als ml erbij is.

8. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hè bah! Das idd geen leuk nieuws! Sterkte!!

9. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    oh meid wat vreselijk zeg!! heb er geen juiste woorden voor. Wens jou en je (schoon)familie heel veel sterkte toe en hopen dat het geneest. Denk even aan jezelf en je familie momenteel neem de nodige rust.
    Liefs

10. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    douchen kan je buiten, hele dag alleen maar PLENS buien :( geniet van je douchen
    en tis idd dubbel, ene kant kan je beter niets in huis hebben, andere kant mis je het dan.

ik ga kijken of ik even kan slapen, al is maar uurtje.

succes met de kaartjes

11. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam

Hier is het al de hele dag grijs, maar wel droog :D

Eerst een boterham eten, was het bijna vergeten door de kaartjes en dan idd heeeeeerljk douchen.

Slaap lekker!

12. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    @ Mezmerized :

Welkom , Lekker mee aftellen.
    Altijd spannend :)
    Geniet van je vakantie en je verlof!

@ Mamajojo :

Wel lief zeg van je schoonmoeder.
    Alleen jammer dat er nog niets rommelt.
    Hoop voor je dat het snel doorzet en de kleine zich snel meldt :D
    Toch wel een spannende dag , lijkt me!

@ Teske :

Heel veel succes met de laatste muurschildering.
    Leuk hoor!
    Benieuwd naar het eind resultaat :D
    Zie wel een foto van Ior voorbij komen.
    Zelf gedaan neem ik aan , WAUWWWW , prachtig !!

@ Chaotic :

Heel veel sterkte Meis , Echt vervelend!

@ Ash21 :

Welkom en veel kletsplezier :)

Zo , Ik heb echt een rampennacht achter de rug.
    Gisterenavond onwijs veel last van mijn rug , tussen de schouderbladen.
    En eenmaal in bed werd ik helemaal onrustig evenals het gevoel in mijn buik.
    Alles leek wel te "ploppen" en als ik nu beweeg dan komen er aan de onderkant wat druppels uit.
    Ben er 9 keer uitgeweest omdat ik het gevoel had dat ik moest plassen , verder enorme buikkrampen.
    Dacht even dat het begonnen was maar het is nu toch weer rustig.

Ik merk wel dat ik vreselijk last krijg van mijn lichaam.
    Alles word zwaar , kan niet meer lekker bukken en lopen.
    Ben eigenlijk totaal destroyed.
    Van mij mag ze zich snel melden want als dit de laatste dagen aan blijft houden heb ik geen "puf" [ :D ] meer voor de bevalling.

13. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Sterkte steenbokje! Dat is heel vervelend nieuws!

Vandaag precies 31 weken. Deze week voor het eerst naar zwangerschapszwemmen geweest. Heerlijk! Zijn er hier meer die dit doen?

Was gisteren helemaal gestrest van drukte op het werk. Pfffff! Had me nog wel zo voorgenomen mijn laatste werkweken rustig door te komen, maar dankzij mijn fijne collega...... Grr! Ik was zoooo boos!

14. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Klinkt niet fijn Jacq! Hoop voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten :)

Lilly: ik zwem idd ook. Vind het heerlijk. Zeker nu m'n buik groter word. Merkte maandag voor het eerst dat ie dan een stuk minder zwaar is. Tot dat je weer uit het water komt :D

15. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Steenbokje sterkte voor jou en je schhonfamilie.

Mamajojo hopelijk slaap je nog een beetje

Siertje leuk hè baby kaartjes. Wij hebben gisteren de kaatste hand aan de tekst gelegd.

De hele tijd gevoel naar de wc te moeten. Darm kramp. Maar komt niets. Zo irritant.

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Oh vervelend nieuws zeg zo onverwachts. Sterkte.

17. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hier ook weer terug van de vk. Kleine is nog steeds niet ingedaald! Jammer, maar is niet anders... Alle (kleine) klachten die ik er nu bij heb gekregen, vallen volgens haar onder het 'rommelen'. Hopelijk zorgt dat ervoor dat ik niet nog heel erg lang hoef te wachten! :)

@borsten/striae:
    Ik ben van G naar I gegaan! Maar gelukkig (nog) geen last van striae op borsten of buik. Ben ik heel blij mee! :D En tot nu toe 12,5 kilo aangekomen, dus dat vind ik erg netjes van mezelf. :p

@steenbokje, sterkte komende tijd!

Nog geen nieuws van mijn schoonmoeder, ze zit nog te wachten op uitslag van een scan... Maar ik ga gauw ff kijken wat mijn nichtje aan het doen is, wordt nu wel erg stil hier en dat is meestal het teken dat ze iets doet wat niet mag! ;)

18. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Nmv jammer dat de baby nog niet is ingedaald. Hopelijk zet het rommelen door;).

Hier even snel een foto. Laatste project is klaar. Teigetje. En nu snel alle troep opruimen en denk dat ik dan maar eens fijn in bad ga!!

19. life

life Niet meer actief

@steenbokje. Ohh wat erg!! Heel veel sterkte ermee en duimen dat het niet uitgezaaid is.

@jac jeetjr dat is stiekem ook wel erg jammer dat het niet doorzette zeg.

Oh voel me wel eeb kippetje hier hoor. .
    Maar 8 kg aangekomen. Geen striae, jaa 1 bij me navelpiercing gaatje.
    Borsten maar 1 maatje groter jammer genoeg en wrl wat meer billetjes gekregen haha.

20. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Bedankt voor de reacties dat is wel lief.
    Leuk die tekeningen van ior en tijgetje. Pfff ik verveel me vandaag, is ook zo somber buiten. Heb net uit verveling maar wat chips gegeten. Zit inmiddels op 17kg erbij. Eet me ook een slag in de rondte. Mja dat train ik straks wel af, maak me geen zorgen, wordt heus wel weer slank. Alleen de striae idd, die blijft en is niet zo zuinig. Vooral ook op mijnn bovenbenen. Ik kan nooit meer in bikini ;) Ben dubbeltje op zn kant aan het kijken, erg hoor als je zo blijft uitgeven terwijl je zoveel schuld al hebt. En dan gewoon zeggen ik heb geen idee waar al dat extra geld aan uitgegeven wordt :$

Deel Deze Pagina