Ik heb net, uit verveling, een rondje in het winkelcentrum hier vlakbij gelopen. Heeeeeel veel leuke dingen gezien, maar niks gekocht is allemaal al duur zat En toen toch maar ff de ah in en een rol met koekjes gekocht, dus plof nu net op de bank met een kop thee en die rol koekjes gaat zo ook open!
striae heb ik in de pubertijd al gekregen op mijn bovenbenen dus had wel verwacht het nu ook te krijgen maar tot nu toe nog niks erbij.. heb vandaag me kleding maar weer eens uitgezocht en wel 4 vuilniszakken wat weg mag.. best een hoop werk en kreeg toch wel wat lekkere trek dus ìk nu aant snoepen van een kaassouflee :O hihi leuke tijgerT !! geniet lekker van je bad.. wij nu alleen een douche dus dat mis ik wel hoor vooral savonds na een drukke dag heerlijk om even te ontspannen.. Ik ga weer wat verder keutelen hier.. eetsmakelijk iedereen en fijne avond alvast
Ooooooo een kaassoufle!!!!! Mmmmmm nu heb ik daar trek in hahahaha! Heb al de hele zwangerschap een zwak voor gefrituurde en gepaneerde dingen! (Schnitzels, kipnuggets, kaassoufle's, cordonbleu's, noem maar op) En op toetje gebied, is het ijs. Liefst Magnum Almond of vianetta. Maar je kan mij wakker maken voor het zelf gemaakte ijs van een ijsboer 30 km verderop hahaha! Zijn nu denk 2 keer op en neer gereden omdat ik er zooooo een trek in had Wat is bij jullie je zwakte qua eten/snoepen?
Yes eindelijk rust: verlof!!!!!!! Ik lees al af en toe mee maar nu komen de laatste weekjes wel echt dichtbij. Tijd genoeg als t goed is om hier mee te kletsen
Siertje grappig ik ook heel veel schnitzels en kipnuggets. Bij de cordon blue vond ik de ham en kaas wat minder!! En magnums zijn er hier ook doorgevlogen. Had de doos altijd binnen paar dagen leeg. Nu al een tijdje niet gehaald. Hm krijg spontaan zin om naar de snackbar te rennen. Patat gaat er ook wel in. Maar ja vl is aan het koken, doen we dus maar niet. Verder chocola en vooral m&m's dus die haal ik nooit in huis en broodje met hagelslag is ook wel favoriet. Isade welkom, fijn lekker genieten van je verlof!!
Alles uit de frituur met een flinke kwak mayonaise hmmm en cornetto's en chocolade toetjes. Heb alweer honger as we speak haha. Ik vreet me echt tonnetje rond. Zaterdag ga ik lekker zelf zuurvlees maken hmmm met zelf geschilde frietjes. Mijn ouders komen dan eten.
Oeh kaascoufle jammie jammie. Frituur idd gaat er zo in. Maar in de perken. Ml is op dieet bouglonese chippies van croky en iedere avond blokkie kaas. @isade heerlijk verlof. Lekker rustig aan en genieten nu. Ik nog 1 dagje werken en dan is het ook zover. @teske ziet er super uit zeg teigetje. zo maar weer lekker in bad hielp gister goed voor mijn rug. Daarna dokter tinus kijken. Zijn 21 juni 2013 in dat dorpje getrouwd dus erg herkenbaar om te kijken.
@ anouk. Dank je. Hier ook lekker genoten van bad. Iets later dan gepland. Kreeg onverwachts bezoek. Maar toch gelukt. Al met al weer een gevulde middag gehad. Ga dus niet te laat slapen vanavond.
Even een klein klaagmomentje hier... Net wilde ik opstaan om een toetje te halen, kwam nauwelijks van mijn stoel af! En toen kon ik met veel pijn en moeite een paar meter lopen, ben in de gang weer gaan zitten (staat bij ons een klein bankje gelukkig!) en kon na 5 minuten pas weer in beweging komen... Heb net een half uur plat gelegen en kan nu weer iets verder lopen (lees: wc). Ik hoop niet dat dit alsnog het begin is van bekkeninstabiliteit, maar dat de kleine aan het indalen is!
Nmv wat vervelend voor je. Hopelijk wordt het met een beetje rust weer wat beter en valt het mee. Zou niet fijn zijn nu nog bekkeninstabiliteit krijgen. Rustig avondje hier in t topic. Hopelijk heeft iedereen een goede nachtrust en zijn er niet te veel nachtelijke uurtjes. Welteusten.
Hmmmm NMV, dat klinkt niet fijn! Hoop idd dat het komt door het indalen. Ben weer ff weze sporten. Doe dit onde fysiotherapeutische begeleiding. Toch wel weer even lekker! Nu nog even op de bank met een kopje thee en koekjes en dan idd m'n bedje weer in. Wens iedereen een hele fijne nachtrust en tot morgen!
Zit ik weer .Op de bank met een kopje thee. Ik heb zo'n last van mijn heup/rug. Is dit nou echt bekkenpijn? Elke keer als ik opsta of een onverwachte beweging maak dat doet het zo'n pijn in mijn heup en het trekt door naar mijn lies/bil. Lopen is moeilijk. Zeker het opstarten en ik lijk wel een pinguïn . Als dat zo door moet nog 6 weken of zelfs langer weet ik niet of ik dat wel uithoud aangezien ik iemand ben die er graag op uit gaat al is het maar een blokje om. Ml lijkt het ook niet echt door te hebben. Hij neemt wel dingen van me over zoals de verzorging van ons dochtertje s'avonds maar hij zal bijvoorbeeld nooit eens zeggen laat mij het stofzuigen maar doen of wat drinken voor je halen als we s'avonds op de bank zitten. Durf er ook niet veel van te zeggen want hij is zo druk met zijn werk en ieder vrije uurtje besteed hij aan de kinderkamer en babykamer opknappen. Ben ook niet iemand die snel zeurt of klaagt over iets. Voel me dan gelijk weer een aansteller. Maar het doet op sommige momenten zo'n pijn . Vrijdag weer fysio en dinsdag weer naar de vk. Ik zal het daar nog maar eens aangeven. Sorry een heel verhaal weer zo op dit nachtelijke uur maar dan is het er tenminste een keertje uit.
Ben idd ook wel benieuwd naar mamajojo. @nmv:hoop voor je dat het bij jou ook geen bi is zo op het laatst. En dat de kleine gewoon aan het indalen is. Weet oog wat je voelt en dat het geen pretje is.
Uitgerekend 29-11, 30 weken echo zegt 24-11, dochtertje, ik ben bijna 41. Ik zie op tegen de kans op placenta previa, omdat ik dan gelijk onder narcose moet als uk er is. Ik verheug me op haar in de armen houden, borstvoeding, het zien van haar ontdekkingen en leren....
Ik ben dus niet de enige die in de nachtelijke uurtjes pijntjes aan het lijden is. Dat omdraaien in bed is echt verschrikkelijk hier! Sinds kwart voor vijf wakker, voel me beetje bluh, tien Maria koekjes naar binnen gewerkt en nu maar weer een poging wagen om te gaan slapen...??? succes ook voor de andere nachtbrakers :-/
Goedemorgen. Pff ook hier weer een rotnacht, om 1 uur wakker geworden met vreselijke maagpijn, ik wist niet meer waar ik het zoeken moest! Uiteindelijk toch weer in slaap gevallen. Om half 5 wakker van de pijn in mn bekken en geen draai meer kunnen vinden, mijn buik doet ook echt zo'n zeer nu. Krijg bij het minste een keiharde buik. Ze was ook heel onrustig. Heb haar een uur lang gevoeld vannacht. Ik heb er echt even genoeg van