Zal ff snel mobiel reageren en straks pc als lukt. Niets hier hoor sterkte met pijn ga zo uitgebreid lezen maar laat jullie nietbkan spanning zitten hopelijk slapen jullie nog even bij Hier same Liefs
Weer een cliché bevestigd. De laatste loodjes wegen echt het zwaarste. Ik slaap met bekkenband op advies van de mensendieck. Gebruik de band overdag alleen als ik weg ga. Maar 's nachts kan ik niet meer zonder. Draai idd nogal veel in mn slaap. En dat lukte anders echt niet meer. Wordt nu alleen nog maar wakker van bandenpijn, lijkt wel alsof ze afscheuren zo af en toe en de harde buiken willen ze bijna niet meer opvangen. Mijn lichaam is zo uitgeput, dat ik elke nacht nu in coma lig en 's ochtends nog moe wakker wordt. Zo dat was mijn klaagje voor vandaag. Sterkte meiden die moeite hebben met lopen en slapen door bekken. Balen, ken het gevoel. Loop nu op krukken buitenshuis voor extra steun. Hoop dat de rest een beetje geslapen heeft. Vanavond met vl weer naar de vk!! Ben benieuwd naar het hartje weer. Baby is nog steeds lekker druk aanwezig en plakt af en toe nog steeds tegen mn ribben.
@ iedereen die een rot nacht had. Erg vervelend zo allenmaal vooral de pijntjes, je wilt straks wel uitgerust zijn als de kleine er is. Helaas zal dit denk ik niet helpen. En advies heb ik ook niet sorry dames. @anouk. Ik ken het gevoel denk ik ook wel een beetje, al was het bij mij maar paar dagen, denk dat ik wat verrekt had. Sterkte en bespreek het idd met de vk! Even nog een vraag. Ij had maandag natuurlijk de kraamzorg hier, maar eindstand zei zedat er eventuele kosten bij zouden komen per uur dat ze werken. Ze had het over 4 euro nou reken uit 4 x 49 uur.... sorry maar daar heb ik het geld niet voor. Alles zit in de kleine en we leven verder ook maar heel rot met het geld. Nu kon ik ook kiezen voor maar 3 uur per dag. Heb die maar even aangegeven en zou later terug bellen mogt het veranderen. Zal 3 uurtjes per dag genoeg zijn of is het toch te??
goedesmorges, hier vanacht ook weer van half 3 tot uurtje of 4 wakker gelegen werd wakker om te plassen maar kan daarna zo moeilijk weer in slaap komen.. afijn toch nog geslapen tot VL eruit moest voor werk en ik maar meteen de hond ben gaan uitlaten.. nu lekker op bankie met kopje koffie en flaptoppie.. beetje rustig opstarten pet rescue spelen
Ik lees net op nu.nl dat er volle maan aankomt, ik geloof komende nacht. Dat beloofd nog wat want dat schijnt helemaal voor slapeloze nachten te kunnen zorgen!!! ik heb iig niet meer echt geslapen vanaf kwart voor vijf..
Oh dat beloofd wat.... Mijn moeder reageert altijd op volle maan, zo heeft ze bij mij met volle maan in het zhuis gelegen aan de weeen remmers.. Ik heb vannacht al een spooknacht gehad. Buik als beton, zo zwaar en hard, misselijk en uiteindelijk diarree.. Hoop niet dat ik in alles op mijn ma lijk, want dan ga ik een leuke nacht tegemoet met die volle maan. Wat veel mensen hebben last met slapen zeg.... Dat van die band is misschien wel een goed idee. Ik draai ook nog veel en dat gaat steeds moeizamer.... Kleine meid was vannacht ook nog eens erg aanwezig. Waarschijnlijk om mij nog even extra te pesten normaal snachts altijd lekker aan het slapen...
Haha is hier ook ergens een topic over, bevallen rond volle maan. Van mij mag het. Precies 37 weken vandaag. Dus het kan.
Mammajojo: Nee hoor, ik vermaak me prima haha Steenbokje: wat een rot nieuws Sterkte ermee! Jacq84: pff pittig ja, de laatste loodjes wegen echt het zwaarst Hopelijk komt de baby snel Isade: Geniet van je verlof Anouk: wat vervelend Life: Dat is je wettelijke eigen bijdrage dat is inderdaad 4 euro per uur. Ik heb geen idee of 3 uur voldoende is, dit is mijn 1e dus zou het echt niet weten Wat balen dat jullie allemaal zo slecht slapen s nachts!! Ik heb alleen als ik naar de wc ben geweest dat ik dan een uurtje wakker lig voor ik weer in slaap val maar verder slaap ik gelukkig nog goed. Nou meiden vanavond allemaal bevallen dan onder de volle maan haha Het zou toch wel grappig zijn als we vanavond allemaal beginnen te bevallen (iig de meiden die ver genoeg zijn om te mogen bevallen) haha. Ik geloof er niet in, maar t zou wel wat zijn hihi
Goedemorgen! Idd veel dames weer slecht geslapen En veel dames met pijn... Is niet leuk! Hoop dat het iddnindalen is en geen bi. Hier redelijk geslapen. Wel elke keer als ik vannacht wakker werd om te plassen een pijnlijke buik, darmen waren een partij aan het rommelen. (Gelukkig?) wel een rustige baby in m'n buik. Ook nu is m'n maag nog van slag. Lijkt wel te heersen onder zwangere vrouwen . Stomme is dat ik echt knijter sago wakker word. Ben blij dat ik alleen thuis ben, want ben echt niet te genieten :x. Straks eens kijken of er nog wat te beleven valt op m'n werk (klanten pas maar op ). Ben trouwens er benieuwd naar de vollemaan vannacht
Ik heb geen idee of 3 uurtjes per dag voldoende is... Misschien dat je deze uren anders kan aanvullen met hulp van bijvoorbeeld (schoon)ouders? Hoe ben je verzekerd? Alleen basis? Bij mij wordt uit de aanvullende verzekering die eigen bijdrage van 4,- per uur vergoed... @volle maan, kom maar op met je krachten! Ik ben er klaar voor!
Heb idd ook nog geen idee hoeveel uur fijn is om te hebben... Weet wel dat mijn verzekering idd die eigen bijdrage vergoed. Idd vragen of schoon/ouders je een beetje kunnen helpen? Waar hangt het trouwens vanaf hoeveel uur kraamzorg je krijgt?
Je hebt bij de eerste geloof ik recht op maximaal 49 uur, in geval van complicaties kan dit uitgebreid worden. Voor minder kan je zelf kiezen. Mijn eigen bijdrage wordt idd ook vergoedt vanuit aanvullende verzekering. Zelfs een heel groot bedrag van bevallen in ziekenhuis zonder medische indicatie. Maar ja daar betaal je dan per maand ook wel weer voor.
Ok! Das duidelijk! Heb, vorig jaar mijn verzekering aangepast naar een hogere groep ivm fysio en zag dat dit soort dingen daardoor ook vergoed worden, is fijn, maar denk dat, als alles goed gaat met m'n bekken, het wel weer een trapje lager ga, scheelt weer wat per maand
zoo ik ga het helaas allemaal niet terug lezen want dan ben ik heel lang bezig geloof ik... zal het nu proberen bij te houden di naar de VK geweest en alles was goed bloeddruk was 110/75 en baby lag dwars maar ik heb nog even voor het draaien
Wij zijn verzekerd via het werk van vl en hebben geen keuze in pakket. Alleen bij dit pakket krijgen we een tegemoetkoming. En dat is leuk meegenomen aan het einde van het jaar. Mooi meegenomen is dat fysio 100% vergoedt wordt. En daar maak ik goed gebruik van, heb hypermobiliteitssyndroom en slecht functionerend bindweefsel, ben voorlopig helaas dus ook nog niet klaar met fysio!
Hoi SuusD! Hahaha, ja, zou het knap vinden als je dat gaat lukken Fijn dat alles goed is en de kleine heeft idd nog een week of 6 om te draaien
Hier is de schilder in en om het huis bezig. En komen mijn ouders zo. En hoewel ik pas 1 1/2 uur uit bed ben nu alweer gesloopt. Pff. Moet er niet aan denken om nu zo rond te rennen als onze schilder. Hahah, hij wil voor de winter al het hout af hebben. Oud huis (1864) is nogal wat hout. Toddlers en tiara's vindt het echt zo zielig voor die kindjes. Vooral de aller jongsten. Maar wel grappig soms om te zien.
Hahaha! Ik kan mezelf er niet tot toe zetten om wat te gaan doen Zijn hier wat kleine dingetjes die in ik nog wil/moet doen in de kinderkamer, maar dat kan morgen ook Wel lekker dat het straks allemaal af is in je huis, dan hoef je daar niet meer aan te denken. Het lijken net hele kleine volwassen mensjes. Ook die kleintjes met make-up, vind het niet zo.... Is echt heel erg overdreven allemaal. En toch ben ik benieuwd of ze gewonnen hebben hahahaha!
Haha ja je blijft op de éénnof andere manier kijken. Ik kijk het alleen als een vriendin hier is, die zet het wel eens op. Ben meer van de series kijken. Dexter al gehad en breaking bad. The killing part 3. Grey's afgekeken, private practice en once upon a time. Nu weer op zoek naar iets nieuws. Heb nog downtown abbey. Vandaag maar eens kijken of dat iets is. Voel me echt ineens heel verkouden ofzo, hoofdpijn en keelpijn en mn darmen zijn alweer helemaal leeg..