Nieuw Laatste 10 weken aftel topic vanaf 9/2013

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SuusD, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Hallo,
    Nog even terug naar bed geweest dus toch nog wat slaap kunnen pakken. Maar voel me nog steeds beroerd pff wat is dat toch. Mijn buik is echt van beton en pijnlijk. Ik ben dan wel een week te vroeg maar van mij mag die volle maan vannacht zn werk doen. Van mij mag ze komen. Stomme laatste loodjes.

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    ooooo!!!! Heerlijk Teske al die series! Ik ben niet zo van het downloaden dus volg het trouw op de tv :D

Volgens mij heerst er iets van een virusje als ik dat zo hoor. Ben ook al een paar dagen niet top fit. Verkouden en een onbestemd gevoel in mn keel en darmen zijn niet helemaal blij....

Zit je niet mee he steenbokje? hopp dat je deze dag toch nog een beetje fijn doorkomt.

Net ff de muur in de kinderkamer bijgewerkt, adressenlijst voor de geboortekaartjes up to dat gemaakt. Ga zo toch maar ff douchen :D
    gelukkig is de kleine een beetje wakker aan het worden. Vind het altijd zo rot, als ik me niet zo lekker voel of een emo dag heb, dat ie dan zo rustig is, word ik alleen maar onzeker van :)

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Ja mijn planning was eigenlijk ook om door de volle maan de bevalling op gang te laten komen. Morgen bevallen dan als het kan. Lijkt me wel wat... maarja waarschijnlijk kan ik zoveel willen. ;)

Vertelde gisteren (of eergisteren) dat mijn schoonzusje begonnen was. Helaas heeft het gisteren niet goed doorgezet. Ze had gisterenochtend om half 8, na een nacht weeen 2,5 cm ontsluiting. En VK is paar keer terug gekomen. Uiteindelijk had ze iets van 2-3 cm. En de vliezen zijn spontaan gebroken rond 15.30 uur gisteren. Weeen werden wel wat sterker, maar zette niet door. Uiteindelijk is 's avonds besloten haar naar ziekenhuis te laten gaan.
    Daar heeft ze uiteindelijk iets gekregen om wat te kunnen slapen. Mijn broertje bleef erbij. Vanmorgen is ze aan het infuus gegaan om op te wekken en half uurtje geleden had ze 6 cm ontsluiting.
    Dus ga sowieso vandaag tante worden. :D Maar mennnn, hoop toch echt dat het bij mij wat sneller gaat hoor, my god!

Ik heb ook echt hoofdpijn trouwens, sinds gisteren al. Echt niet fijn. Maar goed.

Zijn er veel hier die last hebben van bekken trouwens zeg. Hier ook iemand die er last van heeft. Word er echt niet vrolijk van. Hoop zo erg dat het na de bevalling snel wil herstellen. Lijkt me heerlijk om gewoon weer vanalles te kunnen doen.

Fijne dag meiden en laten we hopen dat degene die mogen, lekker gaan bevallen met deze volle maan! ;)

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Als de volle maan even mee werkt, kan ik mijn man morgen op onze (eerste) trouwdag wel een heel mooi cadeau geven! :D

@hier, heel even een klaag/zeur-momentje tussendoor: lopen doet pijn! En ik heb 5 minuten nodig om alleen al van mn kont af te komen... :(

5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik zie net dat de volledige volle maan officieel om 13.12 is, nog maar een paar minuutjes... ;)

6. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Hallo dames ;)

even een vraagje.
    Gisteravond had ik een flink zere rug, onderste helft. Een zeurend en drukkend gevoel. ook harde buiken tussendoor etc. En terwijl ik aan 't lopen was, had ik telkens een zere spier ofzo in m'n linkerbeen. Voelde het halverwege bovenbeen richting de kuit.. Oh en daarbij, heb ik ook meer druk onderin, in m'n kont laat maar zeggen ;)

Baby is trouwens niet aan 't indalen, daar heeft ie nog geen zin aan.. :p

Herkent iemand dit, zijn dit voorweeen? ( ben namelijk alleen echt bekend met harde buiken en gewone buik weeen.)

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    En voel je al wat? :D

8. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    owww zo spannend wie zal nu gaan bevallen zoveel meiden die op springen staan!

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Spannend Charise!! Hoop voor je schoonzus dat het niet al te lang meer gaat duren.

Sorry MamavanM1, ik herken het (nog) niet. Klinkt niet fijn. Is het nu wel minder of over?

Hier me ff lekker gedouched, en leuk aangekleed, haartjes gedaan en wat make up op gedaan. Soms wil het bij mij wel eens helpen, als ik niet echt in mn hum zit, dat ik er dan wel fris en gezellig uit zie hahahah!

Weet dat ik eigenlijk nog niet mag klagen, maar vandaag heb ik de eerste dag dat ik er ff klaar mee ben.... Kleine moet gewoon nog lekker blijven zitte hoor! Maar ben dat thuis zitten zat... bijna 6 weken al weer, dus doe het nog goed dat het nu pas komt ;)
    Nou, eerst ff wat eten en dan ff wat frisse lucht in ademen!

10. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @Siertje, dankje voor je reactie.. :) Nee ik ben gewoon in slaap gevallen. En vanochtend voelde ik het niet.. Maar nu is het weer terug !! ;) Heb gisteravond wel gedoucht nog, maar dat heeft toen ook niet geholpen. Nouja, misschien werkt die volle maan voor mij wel !! :p
    Zou wat zijn, haha... baby is toch al flink dus vind t niet erg als die gauw komt!

Ga zo maar een stukje lopen met de hond. :)

11. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Hey meiden
    even even hoor voor ik bedje in duik. Me eten staat op ;)

Siertje:
    meid klagen mag altijd toch, daar zijn we voor elkaar steunen toch. en Thuis zitten kan ook gewoon erg saai zijn op den duur, zou voor geen goud willen werken nu maar ben na 4 weken ook zat hoor, dus groot gelijk. Heerlijk lekker even tutten met jezelf. fijn als de kleine wat drukker is he.

mamavanm1:
    herken het wel beetje, beetje een combi van alles, ik denk dat dit oefenwerk is idd, spannend meid, hopelijk zet het voor jou ook snel door!

nmv:
    dat opstaan is vervelend he, hier ook alsof je 80 bent ofzo en gefeliciteerd met je eerste trouwdag, mooi zeg!!

charise:
    spannend voor je schoonzusje, balen zeg dat zo lang duurt :( succes voor haar.
    Hoofdpijn is geen pretje, sterkte ermee

teske:
    beterschap meid, en dan is serieus kijken heeerlijk vooral zo lekker op bed he. Fijn dat fysio vergoed word.

Suus:
    fijn dat dat je weer goed gekeurd bent!

Steenbok:
    Sterket meid, knuff

volle maan:
    was toch afgelopen nacht ook? heb recht oog in oog gestaan met de maan maar helaas niet geholpen, en ook vandaag niets.

bekkenpijn: sterkte iedereen!!

Ga zo even eten en dan slapen, totaal nog niets in aantoch maar wel moe dus me rust nodig, dochterlief is erg aanhankelijk, wil steeds samen spelen, wel lief maar ze voelt denk eea aan. Wacht helaas nog steeds tot de bom ploft....bijna dinsdag en dan strippen, dat zal toch wel wat doen met 40+6??

Liefs

12. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    waar is ons lijstje gebleven?

13. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    1: mamajojo - 31 jaar - tweede kindje - 18 sept 2013 - meisje
    2: Jacq84 - 29 jaar - eerste kindje - 24 sept 2013 - meisje
    3: Yasmin - 24 jaar - eerste kindje - 26 sept 2013 - meisje
    4: Charise - 26 jaar - eerste kindje - 28 sept 2013 -meisje
    5: nmv - 26 jaar - eerste kindje - 3 okt 2013 - verrassing
    6: Cayth - 22 jaar - tweede kindje - 7 okt 2013 (ingeleid wk 38) - jongen
    7: Teske1987 - 25 jaar - eerste kindje - 10 okt 2013 - jongen
    ----------------------------------------------------------------
    8/9: Mammamuis - 36 jaar - eerste kindje - 13 okt 2013 - verrassing
    8/9: Mellebel - 25 jaar - eerste kindje - 13 okt 2013 - jongen
    10: steenbokje - 23 jaar - eerste kindje - 18 okt 2013 -meisje
    11: Daan22 - 23 jaar - eerste kindje - 21 okt 2013 - meisje
    12: cc1988 - 25 jaar - tweede kindje - 26 okt 2013 - verrassing
    13: MeiNoNa - 25 jaar - eerste kindje - 28 okt 2013 - meisje
    14: Mienemuisje - 23 jaar - eerste kindje - 31 okt 2013 - meisje
    15/16: Anouk79 - 34 jaar - tweede kindje - 1 nov 2013 - jongen
    15/16: Life - 19 jaar - eerste kindje - 1 nov 2013 - jongen
    17: Joan1984 - 29 jaar - tweede kindje - 3 nov 2013 - verrassing
    18/19: Liniej - 23 jaar - eerste kindje - 4 nov 2013 - jongen
    18/19: Chaotic - 22 jaar - tweede kindje - 4 nov 2013 - jongen
    20: Siertje2981 - 32 jaar - eerste kindje - 8 nov 2013 - verrassing
    21: jv23 - 24 jaar - eerste kindje - 9 nov 2013 - meisje
    22: mb90 - 22 jaar - eerste kindje - 13 nov 2013 -meisje
    23: Friesland90 - 23 jaar - tweede kindje - 15 nov 2013 - jongen
    24: Saffira29 - 29 jaar - tweede kindje - 16 nov 2013 - meisje
    25: SuusD - 23 jaar - eerste kindje - 17 nov 2013 - meisje
    26: Cygnet2 - 40 jaar - derde kindje - 19 nov 2013 - jongen
    27: Lilly156 - 28 jaar - eerste kindje - 20 nov 2013 – verrassing
    28: Mcm79 - 35 jaar - tweede kindje - 21 nov 2013 – meisje
    29: Anna123 - 30 jaar - tweede kindje – 22 nov 2013 - jongen
    30: Zonnetje1991 – 22 jaar - eerste kindje - 29 nov 2013 – meisje

lijstje 19-9-2013 13:45
    een een lijn om de 37 weken aan te geven :D maakt het overzichtelijker :D

14. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Teske trouwens GEFELICITEERD ALWEER 37 WEKEN!!!!

alle meiden tot nummer 7 zijn nu minimaal 37 weken zwanger!

15. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Ik wil alle meiden die last hebben van pijntjes heel heel
    veel sterkte wensen.
    Alles wat jullie beschrijven daar ben ik ook mee begonnen.

Last van onderrug wat uitstraalt naar je been,
    Het vervelende gevoel in je buik enz.

Helaas word dit alleen maar erger.
    Het is hier niet meer om uit te houden.
    Last van mijn rug , benen en een rot gevoel in mijn onderbuik.

Kan niet meer lopen en alleen nog liggen op een slechte dag.
    Helaas heb ik al 3 dagen een "slechte dag".

De laatste loodjes hebben plaats gemaakt voor wat zakken cement.
    Zo voelt het :D

Verder nog geen New Borns zie ik.
    Ben benieuwd hoelang het nog gaat duren :p

16. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    ja idd Teske mooi je heb de mijlpaal gehaald, je mag :) .....jullie gaan me niet inhalen he? ;);):D

17. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Jij ook heel veel sterkte meid. Gaat voor jou nu ook opschieten. Nog paar daagjes, spannend hoor!! zullen we samen voor 1 okt onze beeb eruit poepen?

18. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    mijn voorspellingslijstje is als volgt top 5:

1: mamajojo
    2: Charise
    3: Yasmin
    4: Jacq84
    5: nmv

meiden ik wil bevallen neerzetten kom op waar blijven de weeen!!

19. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    zou het suus?

Het zou voor mijn figuur beter zijn als ik per direct beval, ik heb elke middag een flinke suiker dip, na mijn boterhammen..MOET ik echt even suiker hebben, heb nu vanmiddag weer een mini kitkat, 2 verkade kokos biscuits en een wafel op, pas daarna voel ik me goed....volgens de VK is dat heel normaal je suiker waardes schommelen erg en denk dat dat erger word naarmate je verder komt en ook je baby flink mee-eet

ohh ineens valt het kwartje....die baby heeft natuurlijk onwijs lekker zoet vruchtwater van al dat snoepen, die word vreselijk verwend daar binnen.;)

20. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @mamajojo; Ja, heb al langer beetje harde buiken af en toe, zere liezen etc. Maar gisteravond was echt ff oeeeeh, zou het misschien heeeeeeul misschien?!

Nee dus, maar heb t nu weer in m'n rug en harde buiken erdoorheen. Vind t stiekem wel een beetje spannend. :p

Ga er helemaal niet van uit dat ik nu al zou gaan bevallen, de 1e kwam ook pas met 41 weken. Maar zou wel mooi zijn :D

Deel Deze Pagina